1

Topic: Theorie van bernarddeboussu

Ik zou vandaag toch maar het nieuws in de gaten houden, ze voorspellen bijzondere weersomstandigheden... (en dan gaat het niet over de verjaring).

Re: Theorie van bernarddeboussu

dim wrote:

ik zou vandaag toch maar het nieuws in de gaten houden, ze voorspellen bijzondere weersomstandigheden... (en dan gaat het niet over de verjaring)

dim, je maakt me bijzonder nieuwsgierig.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

3

Re: Theorie van bernarddeboussu

Er werd dit weekend aangekondigd door een lid op het forum "tueries" (met nogal wat connecties in de wereld van extreem-rechts en in de Borinage - en met een duidelijke interesse in de zaak Delperdange) dat er vandaag iets te gebeuren stond. De dochter van Finné beweerde net dat vandaag iemand een dossier gaat gaan afleveren...

Je sais qu'une personne va se rendre au Palais de Justice de Charleroi entre 13 et 14h pour y remettre un dossier complet et se faire entendre. Il fait cette démarche à titre personnel et n'a donc reçu aucune convocation.

» tueriesdubrabant.winnerbb.com

Maar meer weet ik ook niet. Hopelijk geen anticlimax.

Re: Theorie van bernarddeboussu

Gaat Bouten zijn nieuw boek in avant-première gaan afgeven aan de onderzoeksrechter? big_smile

5

Re: Theorie van bernarddeboussu

Hoogst interessant. Het is al eerder gezegd: Delperdange is en blijft voor velen kanshebber nummer 1 ter invulling van de functie van 'reus' in de (of een groot deel van de) bendeovervallen. En hier spreken de robotfoto's wel dezelfde taal.

6

Re: Theorie van bernarddeboussu

Benieuwd of het iets wordt. Maar als Patricia Finné er weet van heeft zal er wel iets van aan zijn.

(Het zal toeval zijn, maar zien we opeens ook weer valse politieagenten in commandostijl en een uitgebrande VW Golf in Waals-Brabant (Waterloo) opduiken » www.hln.be)

7

Re: Theorie van bernarddeboussu

Ik ben ook benieuwd. Je hebt eerder de mogelijkheid geopperd, dim, dat Delperdange wel eens een sleutelfiguur-opdrachtgever zou kunnen geweest zijn. In dat geval zou een van de coördinatoren tegelijk uitvoerder zijn en zou hij in doe hoedanigheid de bevelen 'te velde' hebben kunnen geven. Ik blijf hopen op namen van een paar cruciale uitvoerders, misschien wel op een of andere manier verbonden met Delperdange.

8

Re: Theorie van bernarddeboussu

Het (wat dat ook moge zijn) is verschoven naar morgen:

"TOUTES ET A TOUS: PETIT CONTRETEMPS TECHNIQUE... RENDEZ-VOUS REPORTE...NORMALEMENT A DEMAIN! UN PEU DE PATIENCE... OUVREZ L'OEIL!"

» tueriesdubrabant.winnerbb.com

Kwestie van de spanning erin te houden kan dit wel tellen.

Re: Theorie van bernarddeboussu

Nu zijn we 17/04 is de aap al uit de mouw? Los daar van denk ik dat Delperdange er niks mee te maken heeft : fout profiel. Maar dat is louter een mening.

10

Re: Theorie van bernarddeboussu

"Bernard" roept op tot geduld:

Problèmes techniques? Vacances de Pâques? Des "éléments neufs" doivent NORMALEMENT remonter "à la surface"... Patience...je suis dans l'expectative aussi!

Hij is alleszins zelf niet de persoon die deze week naar justitie stapte (volgens Patricia Finné):

Malheureusement, ce n'est pas de moi dont Trisch parlait mais il est fort possible qu'une personne se soit rendue au palais pour y être entendue... Peut-être des éléments nouveaux... qui sait?