121

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Ik heb altijd gezegd dat deze robotfoto niet Bouhouche was... Dat zou te gemakkelijk geweest zijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat Bouhouche niet betrokken was. Blijkbaar is het Jean-Marie Tinck, waarmee blijkbaar ook weer niet gezegd is dat hij tot de effectieve uitvoerders behoorde.

122

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

We zoeken met andere woorden nog steeds naar de killer, de reus en de oude, eventueel in tweevoud.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Wellicht dat hij vroeger een snor droeg en mede daardoor aan nr 17 is gelinkt.

Moeilijk te zeggen of hij dezelfde Jean-Marie Tinck is als die van de muzikanten op j-m-tinck-music-band.e-monsite.com maar het is wel een muziekgroep die een voorkeur heeft voor verkleedpartijen (zie fotoalbum). smile

Al iemand die het verhaal over hem in Het Nieuwsblad heeft gelezen?

124

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Blijkbaar ook gevormd als 'marin'. Zeemacht?

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Het zou overigens best dezelfde kunnen zijn als de orkestleider. Zie de Facebook-pagina van de man. Het gezicht vertoont gelijkenis met de aangehouden man, hij woont bovendien niet ver van Binche, en op zijn Facebook-vriendenlijst staan meerdere mensen uit Binche. Tussen die vrienden zie ik overigens geen namen die een belletje doen rinkelen. De woning van de muzikant is te zien op Google Maps. Oud doorsneehuis in een smalle straat.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Op die site van die muzikant J-M Tinck en op de site van www.1207.be waar Tinck Jean-Marie op staat, vinden we dezelfde contactgegevens terug (adres, telefoon, ...).

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Tiens, nu vind ik hem niet meer terug op www.1207.be. Ik dacht hem nochtans gisterennacht te hebben gevonden op die site.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

» fayt-lez-manage.tel.opendi.be

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

In de Witte Gids staat ook maar één man met die naam in België. De muzikant draagt of droeg een snor. Is duidelijk al vele jaren bezig; vrij veel oude foto's op zijn website. Nogal wat carnavalsvierders onder zijn Facebook-vrienden. Hij werkt of werkte bij de NMBS. Maar goe, het kán ook iemand anders zijn die toevallig ook zo heet.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Voor wat het waard is, Eddy Vos heeft twijfels » Nieuws