Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Verdachte nam iemand in vertrouwen in een Frans café... die stapte naar het gerecht.

42

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Une commission rogatoire début 2014 a permis d'identifier un individu.

Bron » www.lesoir.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Op RTBF is de ontvangst een pak beter bij mij, maar zo te horen gaan ze daar niet veel lossen! smile

44

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

In een Frans café? Sudisten? Ik probeer maar... Men heeft het ook over een Jean-Marie? Jean-Marie P. (u weet wel) schoot iemand dood eind 1980. Help, deze audio is niet te volgen!

45

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Er is een psychologisch onderzoek gestart om na te gaan of de verdachte mythomaan is en er worden hem 9 zaken ten laste gelegd waaronder moord.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Hebben ze het nu ook over Ronquières? Verdomme, is echt niet te volgen voor mij.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

De identiteit gaat niet meteen onthuld worden. Ze durven bijna niet zeggen dat het een Brusselaar is.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

66 jaar. Welke leeftijd heeft Sotirios Stereo?

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Er moet nog veel bewezen worden, maar omdat er inmiddels al wat betrokkenen/getuigen gestorven zijn, zal dit niet eenvoudig worden.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Geen naam. Alleen dat hij de Belgische nationaliteit heeft.