81

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Ben, hij werd inderdaad maandag aangehouden, maar hij heeft geen bekentenis afgelegd. Zodoende heeft men hem vandaag voorgeleid in de raadkamer van inbeschuldigingstelling, die zijn aanhouding verlengde. Conclusie, men heeft op het moment niets, tenzij die belachelijk makende livestream

82

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Ok, bedankt voor aanvullingen. Het nieuws gaat zo snel dat ik niet alles kan volgen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Ik denk dat men gewoonweg n.a.v. de verkiezingen de partijen wil aan herinneren dat de verjaring nog uitgesteld moet worden. Volgens mij heeft men gewoon iemand opgepakt die los van Bende genoeg op zijn kerfstok heeft om op te pakken. Ene keer 60, dan 68, dan zeventiger, dan uit Brussel, Zuid Frankrijk, Binche ...

De man die volgende foto op Franstalige forum deze foto heeft geplaatst, wist die al op voorhand van de persconferentie, of heb ik het gewoonweg slecht begrijpen. Mijn Frans is niet super, en hij is blijkbaar niet sterk in zijn moedertaal ... kan er maar met moeite iets van verstaan.

http://i55.servimg.com/u/f55/18/78/98/04/19134221.jpg

Link » tueriesdubrabant.winnerbb.com

84

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Hij is geboren in juli 1946.

85

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Kun je zeggen wie er allemaal op die foto staat? Want de gelijkenissen met de robotfoto's zijn zeer opmerkelijk.

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Aubanel wrote:

Hij is geboren in juli 1946.

Heb je ook een bron Aubanel?

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

raven wrote:

Kun je zeggen wie er allemaal op die foto staat? Want de gelijkenissen met de robotfoto's zijn zeer opmerkelijk.

Als ik me niet vergis zijn dit familieleden/kennissen van de persoon die dit op het Franstalig forum gepost heeft.

88

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

patrick111 wrote:

Heb je ook een bron Aubanel?

Zie hier » www.sudinfo.be

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

Bedankt!

Re: Aanhouding Jean-Marie Tinck

club_le-happy-few wrote:

Ene keer 60, dan 68, dan zeventiger, dan uit Brussel, Zuid Frankrijk, Binche ...

Rond zijn leeftijd bestond aanvankelijk verwarring, maar de meeste artikels spreken nu toch over 68. En Brussel, Zuid-Frankrijk en Binche hoeven elkaar niet uit te sluiten. Geboren in Binche, woonde en 'werkte" in de jaren 80 in Brussel en vluchtte nadien naar Zuid-Frankrijk. Plausibel, toch?