1,001

Re: Jean-Marie Tinck

Is Tinck in België in de periode van zijn studentenkamer? In die jaren zocht men binnen WNP mensen die een opleiding wilden volgen in Libië. Tegen hoge betaling, binnen WNP was niemand happig. Misschien was Tinck wel happig? Ik geloof dat de vraag meer van Al Ajjaz kwam dan van Latinus. Uit te zoeken.

1,002

Re: Jean-Marie Tinck

Er is op dit moment geen enkel element beschikbaar dat Tinck aan WNP zou kunnen linken. Dit is dus een doodlopend spoor. Het is vooral wachten tot er nieuwe informatie is.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

1,003

Re: Jean-Marie Tinck

Het lidmaatschap van WNP, al bij al een verzameling soepsoldaten, is geen vereiste om door Faez Al Ajjaz te worden gerecruteerd voor een jaartje opleiding in Libië. Daar ligt werk voor ons, soeponderzoekers. Waar gingen die kampen door? Duurden die een jaar? Liepen ze van zomer tot zomer?

Merovinger wrote:

En heeft Coveliers ook gezegd waarom hij dacht dat Barbier opgepakt was? Ik vind het toch wel opmerkelijk dat hij dat dacht.

Laat me al weken niet los. Of Coveliers was niet wakker tijdens dat interview. Of hij wil bepaalde partijen zenuwachtig maken tijdens de regeringsonderhandelingen. Of hij weet meer dan wij en lekt hier dat er een verband is tussen Tinck en WNP.

Voor de rest sluit ik me aan bij Ben, omdat er ergens in de 100 bladzijden hierboven toch wel een paar indicaties zijn dat hij daadwerkelijk aanwezig was in die studentenkamer, en Tinck stage laten lopen bij Abu Nidal zelfs naar mijn eigen normen er iets over is. Het is laat. Tomorrow is another day.

1,004

Re: Jean-Marie Tinck

Trojan wrote:

omdat er ergens in de 100 bladzijden hierboven toch wel een paar indicaties zijn dat hij daadwerkelijk aanwezig was in die studentenkamer.

Wie was aanwezig in die studentenkamer?

1,005

Re: Jean-Marie Tinck

Als het niet Tinck was die daar leefde, laat ons dan hopen dat zijn ondervragers tenminste zijn te weten gekomen wie dan wel. Van mei naar mei, een studentenkamer? Raar academisch jaar.

1,006

Re: Jean-Marie Tinck

Okee, vergeet het adres in Elsene even. We keren even terug naar het maritiem spoor, een zeeman die chauffeur is van de bende, dat betekent misschien gewoon dat hij niet met een auto maar met een boot vrachtjes vervoert? Zou het dan toeval zijn als ik begin juni intimidaties ontving van familie van een fabrikant van boten?

Dat maakt mij plots getuige i.p.v. parallel onderzoeker. En dus wordt het plots wel heel erg delicaat voor mij. Ik vraag jullie begrip dus, ik ga eerst het gerecht op de hoogte brengen van wat ik in dit verband weet.

Als het is wat ik denk, dan zijn bepaalde delen van de bende of van de omgeving van de bende nog altijd actief in criminele trafieken, en nog altijd met vertakkingen in overheidsdiensten en in de gerechtelijke wereld. Dus ga alsjeblieft verder met dit dossier, het is niet alleen van historisch belang of van belang voor de families van slachtoffers, het is echt een cruciale test voor de democratie.

1,007

Re: Jean-Marie Tinck

Ik denk dat Trojan hiermee nagels met koppen slaat. In elk geval, proficiat!

De grote Manitou ziet alles

1,008

Re: Jean-Marie Tinck

Ik vind het ook een puike prestatie. Wat ons in al die jaren niet gelukt is, doet Trojan in slechts een paar weken. De Bende van Nijvel blootleggen. Van harte.

1,009

Re: Jean-Marie Tinck

Trojan heeft nooit beweerd dat hij/zij De Bende van Nijvel heeft blootgelegd en ik zeg alleen maar dat ik denk dat Trojan spijkers met koppen slaat.

De grote Manitou ziet alles

1,010

Re: Jean-Marie Tinck

Misschien werden er tijdens de ondervragingen en confrontaties zaken toegelicht van na de overval op de Delhaize van Aalst.

De grote Manitou ziet alles