Re: Jean-Marie Tinck

Wie van de bende zou Tinck dan zijn? De killer, de reus, de oudere?

202

Re: Jean-Marie Tinck

johan666 wrote:

Ja die tekst: sacré Jean-Marie, il a pas changé!

"Heilige Jean-Marie is nog niks veranderd", moet haast wel op die tas slaan. Boodschap met dubbele bodem dus, die alleen insiders zullen begrijpen.

Ja, ik vind dit té toevallig, ik zie dit ook als een insider boodschap en ik zie de portretfoto van de andere man die het op Facebook liked met vissershoedje op ook als insider boodschap. Zou de politie dit al weten? Ik neem aan dat die ook social media uitgeplozen hebben op zoek naar zijn contacten?

203

Re: Jean-Marie Tinck

Maak geen slapende honden wakker, Floris. smile

204

Re: Jean-Marie Tinck

't Zal daar wel wel aan het stormen zijn in die zeilclub de laatste dagen. lol

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean-Marie Tinck

En te zien aan dit filmpje klopt het adres uit 2005 nog. Toch zei hij trouwens het lidmaatschap op van de zeilclub (hij was de oprichter), maar nooit geheel gestopt dus » www.rtl.be

206

Re: Jean-Marie Tinck

Hij zegde niet zijn lidmaatschap op maar zijn plaats in de raad van bestuur. Interessant aan zijn medeoprichterschap is misschien dat dit ons verder zijn verleden in kan voeren. De vroegste algemene vergadering van de club die ik kan vinden vond plaats op 8 september 2000.

Op het adres in Rue Fourmois (niet ver van de de vermoorde cafébaas) woonde niet Tinck, zoals een pagina terug werd geopperd, maar een van de andere medeoprichters van de zeilclub. Mogelijk hebben ze elkaar in die buurt leren kennen, of kenden ze elkaar al langer? Verleden bij de zeescouts? Samen op school gezeten?

Nog eens: dit alles heeft niets met criminaliteit van doen, maar kan ons misschien een beeld schetsen van de milieus waarin de man verkeerde.

Wat me trouwens ook opviel: op basis van de foto's (op de Facebookpagina staan er veel waar Tinck op staat), denk ik dat we mogen besluiten dat hij eerder 1m82 zal zijn dan 1m92, zoals sommige bronnen zeggen.. Tenzij hij met de jaren gekrompen is.

Wat betreft dat Delhaizezakje: betekent mijns inziens niets. Is gewoon naar de Delhaize gaan shoppen, is toch gewoon een van de grootste supermarkten van het land?

207

Re: Jean-Marie Tinck

Correctie: opgericht in 1999, zoals op hun website staat. Hoe lang was Tinck dan al op vrije voeten?

Re: Jean-Marie Tinck

Kroepoek, weet je zeker dat hij het is op een van de foto's? Welke dan? Ik ben aan een stuk bezig voor Dag Allemaal, volgende dinsdag. Vandaar mijn vraag. Kan je het via PM laten weten?

209

Re: Jean-Marie Tinck

Kroepoek wrote:

Op het adres in Rue Fourmois (niet ver van de de vermoorde cafébaas) woonde niet Tinck, zoals een pagina terug werd geopperd, maar een van de andere medeoprichters van de zeilclub. Mogelijk hebben ze elkaar in die buurt leren kennen, of kenden ze elkaar al langer? Verleden bij de zeescouts? Samen op school gezeten?

Siège social: Rue Fourmois, 30 à 1050. Jean-Marie Tinck au 0496/492.156. Belgique-België

Bron » pipl.com

Re: Jean-Marie Tinck

Ja Johan, maar daar bedoelen ze mee het correspondentie adres van de zeilclub, zoals kroepoek al aangaf woont (woonde?) daar een medeoprichter van de club. Die pipl-pagina wijst naar iets wat op de website van de zeilclub gestaan heeft in het verleden, dus komt uit een stukje chache.