211

Re: Jean-Marie Tinck

johan666, let op de drie puntjes die ertussen staan. Dat lijntje is afkomstig uit volgend document » web.archive.org

René De Witte, niet zeker. Maar kijk en vergelijk. Leg de foto die hier op de eerste pagina staat naast die van 'Tewaterlating Scherzo' op de Facebookpagina van Du vent et des voile. Foto's 60, 62, 65, 73, 75, 92 (ik noem er een paar, het zijn er veel meer). Man met blauwe polo van de vereniging, beige losse broek, en beige/bruin/grijs-achtig petje. Pal in het midden op foto 60 en 65. Maar wellicht ook de foto met het Delhaizezakje waar men het hierboven over heeft.

Al gebeld met de vereniging?

Re: Jean-Marie Tinck

Kroepoek, heb inderdaad gebeld. Ze zijn daar absoluut 'not amused' met de link. En dan druk ik me voorzichtig uit. Ik begrijp ze ook wel, want de associatie is natuurlijk niet plezant. Toen ik zei dat ik het niet had gevonden, maar wel iemand op het forum, werd het even stil. Dat wisten ze niet. 't Zal daar nu eventjes stormen, vrees ik.

Re: Jean-Marie Tinck

Ik denk dat er hier nu veel meer hits komen uit Bruxelles. wink

214

Re: Jean-Marie Tinck

René De Witte wrote:

Ze zijn daar absoluut 'not amused' met de link. En dan druk ik me voorzichtig uit.

Dat kan ik begrijpen. Als je wat opzoekt over het bedrijf dan zie je dat ze daar sociaal ingesteld zijn en het zou jammer zijn moesten ze hierdoor in de problemen komen. Ik raad iedereen dus ook aan om voorzichtig te zijn met uitspraken en met het leggen van bepaalde verbanden.

Maar we hebben wel nog geen antwoord of het nu dezelfde Tinck is. smile

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Jean-Marie Tinck

Dat weten we wel Ben, in de statuten staat een adres, de buren van de opgepakte man komen in beeld in een nieuwsclipje... en laat dat nou precies de voordeur zijn van de meneer die bij de zeilvereniging actief was.

Re: Jean-Marie Tinck

Jawel, het is dezelfde Tinck. Dat is me 100% bevestigd.

Re: Jean-Marie Tinck

Grappig, op het franse forum hebben ze ook deze threat gevonden, maar zijn niet overtuigd. wink

218

Re: Jean-Marie Tinck

René De Witte wrote:

Kroepoek, Heb inderdaad gebeld. Ze zijn daar absoluut 'not amused' met de link. En dan druk ik me voorzichtig uit. Ik begrijp ze ook wel, want de associatie is natuurlijk niet plezant. Toen ik zei dat ik het niet had gevonden, maar wel iemand op het forum, werd het even stil. Dat wisten ze niet. 't Zal daar nu eventjes stormen, vrees ik.

Maar goed hebben ze kunnen bevestigen of ontkennen dat het om 'hun' Jean-Marie gaat? Dat de man van de foto's Jean-Marie heet is duidelijk anders wordt hij in de comments van Facebook niet Jean-Marie genoemd... Maar is het ook Jean-Marie Tinck?

Hoewel ik me nauwelijks voor kan stellen dat er een tweede gelijkende Jean-Marie rond loopt met een interesse in bootjes die geen Tinck van zijn achternaam heet, maar beter het zekere voor het onzekere, mocht hij niet de man zijn die nu vast zit dan moeten die foto's weer van het forum af... Maar ik kan me niet voorstellen dat dit niet de man is die nu vastgehouden wordt.

En als dat zo is dan lijkt de tas me ook geen toeval, had zeker toeval kunnen zijn, maar niet met zo'n opmerking er bij in de Facebook comments.

Re: Jean-Marie Tinck

René De Witte wrote:

Jawel, het is dezelfde Tinck. Dat is me 100%  bevestigd.

Zie hier ...

220

Re: Jean-Marie Tinck

Te hopen dat Jean-Marie ook wat gaat vertellen. smile

http://i.imgur.com/koXtzBK.gif