281

Re: Jean-Marie Tinck

Floris wrote:

Kijk handig dat er mensen zijn die verstand van zaken hebben, klinkt aannemelijk, maar doe je dat meestal met een bijl?

Een metaal zaagmachine lijkt me handiger. Dit is meer hoe ze het in de oertijd deden. lol

Re: Jean-Marie Tinck

Ben wrote:

Daarnaast zou hij ook gezegd hebben dat hij de chauffeur was van de Bende van Nijvel.

johan666 wrote:

Ben nog aan het zoeken maar ik begin te vermoeden dat dit de Reus is.

Als hij de reus zou geweest zijn, waarom zou hij dan aan de toog zitten snoeven dat hij 'slechts' de chauffeur was? Dan doet hij zichzelf toch tekort?

283

Re: Jean-Marie Tinck

Inderdaad, zijn uiterlijk heeft meer weg van de robotfoto van de  killer!

284

Re: Jean-Marie Tinck

Biggus Dickus wrote:

Als hij de reus zou geweest zijn, waarom zou hij dan aan de toog zitten snoeven dat hij 'slechts' de chauffeur was? Dan doet hij zichzelf toch tekort?

Hij wou wel zeggen dat hij een 'hele kerel' was, die behoorlijk wat meegemaakt en gedurft had in zijn leven, maar hij wilde niet verantwoordelijk zijn voor moord. Misschien dacht hij ook wel, dat zijn gesprekspartner minder snel voor een chauffeur naar de politie zou stappen, dan voor een moordenaar; maar dat had hij dus net even fout ingeschat. big_smile

285

Re: Jean-Marie Tinck

Maar hij is al een veroordeeld moordenaar, dus misschien toch een beetje vergezocht.

286

Re: Jean-Marie Tinck

Floris, klinkt an sich logisch.

287

Re: Jean-Marie Tinck

hiciacit wrote:

Maar hij is al een veroordeeld moordenaar, dus misschien toch een beetje vergezocht.

Dat heeft hij er natuurlijk niet bij verteld! wink

288

Re: Jean-Marie Tinck

Als ik het goed voor heb werd er ergens tijdens een overval van de Bende van Nijvel een overvaller gezien die in het bezit was van een bijl. Ergens op dit forum was er toen een discussie over dat bijl. Ik kan het spijtig genoeg niet terugvinden. roll

289

Re: Jean-Marie Tinck

Op de laatste foto's (waar hij aan het werken is) draagt hij kledij van het merk CRATEX, bekend voor zijn grote maten in kleding. Er is maar één winkel in België nl in Opglabbeek (Limburg), de andere winkels zijn in Nederland.

Ter info » www.vancranenbroek.nl

290

Re: Jean-Marie Tinck

Dat van die bijl was in Beersel maar dat zegt absoluut niets. Ik sta ook wel ergens op een foto met een bijl, of in een rare positie, of scheef, of op mijn hoofd, of met een zakje van een Delhaizewarenhuis, ... Een foto is een momentopname die absoluut niets zegt over wie je bent. Behalve natuurlijk als je op iedere foto hetzelfde doet. Als je op iedere foto naast een knappe vrouw staat, dan kun je concluderen dat die persoon van knappe vrouwen houdt. Maar daar stopt het dan ook.

Daarom: stapje terug, bekijken wat we zeker weten en zien wat we daarmee kunnen doen. Op dit moment is Tinck niet meer dan een persoon die mogelijk een Austin heeft gestolen in Elsene. En die Austin is op één of andere manier in Lembeek geraakt.

En in het nieuws: dinsdag verschijnt Jean-Marie Tinck voor de raadkamer » www.dhnet.be

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube