381

Re: Jean-Marie Tinck

johan666 wrote:

Floris heb jij nog foto's van zijn handen? Het lijkt op die foto net alsof hij een soort rare (linker)middel vinger heeft.

Ik heb geen foto's met gestrekte vingers, het zijn allemaal knuisten helaas. Ik zal nog even naar de filmpjes kijken. Het viel mij ook op dat hij geen gemiddelde handen heeft, maar zijn fysiek is sowieso niet gemiddeld.

382

Re: Jean-Marie Tinck

Het meeste is ongeveer dit of met handschoenen aan, ik kan hier niks van afleiden. Wel dat hij knokige sterke knuisten heeft, zoals alles aan zijn lijf.

http://s24.postimg.org/jle8lhz05/jmt_handen_4x.jpg

Re: Jean-Marie Tinck

Op de foto's die ik heb zijn de vingers normaal, dacht niet dat hij alcohol dronk (koffie en cola,ook te zien op de foto's) en hield zich idd nogal afzijdig.

Re: Jean-Marie Tinck

Dat hij tegen een klant zo makkelijk (en niet onder invloed van drank) over zijn verleden als moordenaar praat, vind ik echt opmerkelijk. Hij lijkt me steeds meer iemand die, als hij zich op zijn gemak voelt bij een gesprekspartner, bereid is om uit de biecht te klappen. Veel mensen kennen dit gevoel als ze een paar pintjes op hebben, maar Tinck lijkt dit ook te hebben zonder alcohol (hij is immers geen echte drinker). Is het omdat hij zich onaantastbaar voelt? Of is het eerder om zijn hart eens te luchten. Als je met een groot schuldgevoel zit, kan het deugd doen om eens te verwoorden wat op je lever ligt.

385

Re: Jean-Marie Tinck

Is er al onderzocht of Tinck in aanmerking komt als moordenaar van Bruno Vandeuren?

Re: Jean-Marie Tinck

Aan de heer Vandewalle: aub, ga naar de politie en doe je verklaring over je ontmoeting met dat individu! Je getuigenis kan van kapitaal belang zijn!

387

Re: Jean-Marie Tinck

vandewalle wrote:

Op de foto's die ik heb zijn de vingers normaal, dacht niet dat hij alcohol dronk (koffie en cola,ook te zien op de foto's) en hield zich idd nogal afzijdig.

En kan je je herinneren of Tinck een afwijkende manier van lopen had?

Re: Jean-Marie Tinck

Jean-Marie Tinck boîte comme l'un des tueurs du Brabant et fait ses courses... chez Delhaize: voici nos révélations et nos photos exclusives!

Bron » www.sudinfo.be

Re: Jean-Marie Tinck

CleverTrevor wrote:

Tinck schijnt dus over twee moorden te hebben gesproken tegen forumlid Vandewalle. Ook in de media is eens over twee moorden geschreven, maar voor zover ik weet is hij slechts één keer voor moord veroordeeld (de cafébaas) en verder enkele malen voor slagen en verwondingen. Kan het zijn dat de tweede moord die Tinck zelf noemt, een Bendemoord is? Of is hij toch twee maal voor moord veroordeeld?

Volgens de eerste persberichten heeft Tinck twee moorden gepleegd: een eerste in 1981 (waarover we nog niets weten) en in 1991 (moord op cafébaas). Hij zal het tegen vandewalle dan vermoedelijk over deze feiten gehad hebben. Waarom vertelt Tinck dat tegen onbekenden? Uit wroeging, om zijn hart te luchten? Om zijn passagiers te waarschuwen? Om ermee te pochen?

Vandewalle: kan je je eventueel nog herinneren op welke manier hij dat tegen jullie verteld heeft? Was er een aanleiding toe? Waren jullie bijvoorbeeld over een moordzaak aan het praten onder de passagiers of over een film/tv-serie?

390

Re: Jean-Marie Tinck

Patatte wrote:

Wat betreft de bewerkte robotfoto's: uitmuntende PhotoShop CC Plus Lightroom-bewerker maar daar blijft het ook bij...,

Bij de robotfoto's die ik bewerk komt er geen PhotShop of Lightroom aan te pas, de foto's worden NIET gemanipuleerd om ze te doen passen. De bewerking die ik doe zijn heel eenvoudig, gewoon de lagen over elkaar plaatsen en kijken of het past.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.