591

Re: Jean-Marie Tinck

Nu ik de politieke kant begin te zien, twijfel ik geen seconde meer. De timing van de arrestatie van Tinck vlak voor de regeringsonderhandelingen is geen toeval.

Dit dossier wordt tot op vandaag gebruikt om tijdens regeringsonderhandelingen armen om te wringen, of minstens goodwill te continueren. Tientallen mensen in de top van diverse partijen moeten in staat zijn klaarheid te brengen. Maar men betoetert liever het volk met een garnaal als Tinck.

592

Re: Jean-Marie Tinck

Biggus Dickus wrote:

Met alle respect, maar Finné kan Tinck toch moeilijk aanklagen omdat hij opgepakt werd?

Nee, maar ze vindt dat indien het zou blijken dat hij een mythomaan is, hij met haar voeten gespeeld heeft.

Zit er een psycholoog in de zaal?

593

Re: Jean-Marie Tinck

Wat betreft DNA-sporen. Bij de inbraak bij de zeilmakerij Wittock van Landeghem is een pluk haar gevonden dat niet van de slachtoffers was. Het slachtoffer Jos Broeders was bokser en is de inbrekers waarschijnlijk te lijf gegaan.

Bron: Beetgenomen (pag. 75)

Haren bevatten DNA. Of de haarpluk is mysterieus verdwenen. Eigenlijk nooit iets over gehoord. Weet iemand meer hierover? Uit wat op het forum staat wordt Tinck niet gelinkt aan de inbraak. Weet iemand of hij in 1982 een haardos had?

594

Re: Jean-Marie Tinck

Juul wrote:

Zit er een psycholoog in de zaal?

Één in wording en een ganse therapeut. wink Kan je hier iets mee?

595

Re: Jean-Marie Tinck

Trojan wrote:

Nu ik de politieke kant begin te zien, twijfel ik geen seconde meer. De timing van de arrestatie van Tinck vlak voor de regeringsonderhandelingen is geen toeval.

Dit dossier wordt tot op vandaag gebruikt om tijdens regeringsonderhandelingen armen om te wringen, of minstens goodwill te continueren. Tientallen mensen in de top van diverse partijen moeten in staat zijn klaarheid te brengen. Maar men betoetert liever het volk met een garnaal als Tinck.

Trojan, begin je eindelijk het "licht aan het uiteinde van de tunnel" te zien. cool

596

Re: Jean-Marie Tinck

rni220 wrote:

Haren bevatten DNA. Of de haarpluk is mysterieus verdwenen. Eigenlijk nooit iets over gehoord. Weet iemand meer hierover?

Meer over het haar in Temse vind je hier » Forum

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

597

Re: Jean-Marie Tinck

Nog niets in de andere media » Nieuws

598

Re: Jean-Marie Tinck

Blijkbaar genoeg aanwijzingen om hem in de cel te houden (was wel te verwachten) maar weer zeer weinig informatie die vrij komt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

599

Re: Jean-Marie Tinck

Ik had het helemaal niet verwacht. Tinck moet toch slechte papieren hebben. Die zit al van 13 mei in den bak. Toch lang als ge er niets mee te maken hebt.

600

Re: Jean-Marie Tinck

Zou de pers dan nu eindelijk ook zijn werk gaan doen en de man zijn doopsel echt eens goed gaan lichten? I.p.v. alleen maar mensen hier op het forum om info en foto's te vragen? Daar koop je toch geen krant voor? Onwaarschijnlijk!