71

Re: Theorie van Trojan

Over Palsterman staat er toevallig een merkwaardige vraag vandaag op tueries. Geen idee waar ik dit moet posten.

La faillite (1983 /1984) de la societe de construstion Dumon, pour qui m Palsterman travaillait et m Colette Dumon assassiner en 1983 en revenant du Luxembourg? Pourait t il y avoir un lien?

En vandaag twijfel ik weer tussen mijn twee grote pistes: Joods-Russische maffia? Of SAC/P2. Vader Haemers is misschien wel een explosieve cocktail van Siciliaanse maffia en SAC/P2. Die na te zijn buitengegooid uit de Belgische tak van het Grootoosten, wrok koestert.

En VDB en De Pauw van hun kant in de grote internationale wapentrafieken beland van Joods-Russische signatuur? In 1983 werkt de eerste voor de tweede, opdracht per opdracht? In 1985 is het puur SAC/P2 terreur?

Re: Theorie van Trojan

Trojan, combineer beide pistes en plaats Felix P. helemaal bovenaan?

73

Re: Theorie van Trojan

Walter Baeyens wrote:

Trojan, combineer beide pistes en plaats Felix P. helemaal bovenaan?

Even tijd nodig om m'n duinen in die richting op te schuiven... Ondertussen ligt mijn aandacht ook bij Vander Elst die door Patrick Haemers zelf zou zijn aangeduid als de in-between met de 'organisatie van gevaarlijke zotten'. Ook hier tijd nodig. Wordt vervolgd.

74

Re: Theorie van Trojan

Trojan wrote:

Acht je het onmogelijk dat Palsterman informant of agent van de Staatsveiligheid was? Dat we bijna niks weten over Palsterman wijst in die richting. Dat hij in Zaïre leefde staat toch vast? Wat deed hij daar dan als het geen diamant is?

Palsterman was geen agent, informant of wat dan ook van Staatsveiligheid. Palterman deed niet aan illegale trafieken met diamanten. Ik herhaal: de roddels die ooit over deze man verteld zijn, worden door alle bewijzen tegengesproken.

Dit forum heeft niet alleen als doel om informatie te verzamelen maar ook om misverstanden en leugens uit het verleden recht te zetten. Dus bij deze ...

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

75

Re: Theorie van Trojan

Ben wrote:
Trojan wrote:

Acht je het onmogelijk dat Palsterman informant of agent van de Staatsveiligheid was? Dat we bijna niks weten over Palsterman wijst in die richting. Dat hij in Zaïre leefde staat toch vast? Wat deed hij daar dan als het geen diamant is?

Palsterman was geen agent, informant of wat dan ook van Staatsveiligheid. Palterman deed niet aan illegale trafieken met diamanten. Ik herhaal: de roddels die ooit over deze man verteld zijn, worden door alle bewijzen tegengesproken.

..

Ben, normaal zou ik nu naar die bewijzen vragen en vragen hoe jij kan weten wie voor de Staatsveiligheid werkte en wie niet. Als het inderdaad klopt dat hij in Zaïre leefde, zonder zijn gezin, dan zijn zelfs de getuigenissen van zijn familie geen overtuigende bron. Maar ik voel aan dat het gevoelig voor je ligt, dus ik laat Palsterman graag rusten. Focus op Vander Elst en Felix P.

76

Re: Theorie van Trojan

Gol goed of Gol slecht?

Is het de reguliere joodse maffia die met hulp van de Staatsveiligheid haar trafieken terug pakt, die een tijdlang door Syriërs, Libanezen en russen was omgeleid?

Dat zou heel goed kloppen met de Israëlische diplomatieke stappen rond Katanga in 1983!

77

Re: Theorie van Trojan

Okee. Tijd voor een synthese.

De 'bende van nijvel' dat is, deep down inside, het verhaal van hoe de reguliere joodse maffia met hulp van de Staatsveiligheid haar trafieken terugpakt, die een tijdlang door syriërs, libanezen en russen waren omgeleid.
Voor wat 1982 en 1983 betreft.

Het vergt uiteraard een beetje hogere intelligentie om dat te verstaan.

En in 1985 dan : de wraak van Achille Haemers die zijn eigen loge heeft opgericht, samengesteld uit lokale bendes, corrupte magistraten en SAC anciens, nadat hij uit het Brusselse Grootoosten was gegooid.

Heel clever van dat dan samen in Ronquières te gaan smijten.

78

Re: Theorie van Trojan

Walter, als je dat wil hard maken in een boek, dan doe ik full time mee.

Re: Theorie van Trojan

Trojan wrote:

De 'bende van nijvel' dat is het verhaal van hoe de reguliere joodse maffia met hulp van de Staatsveiligheid haar trafieken terugpakt, die een tijdlang door syriërs, libanezen en russen waren omgeleid. Voor wat 1982 en 1983 betreft.

Een complete organisatie beschikbaar, geld, maffia, staatsveiligheid, en dat leidt dan uiteindelijk tot een serie overvallen op supermarkten in 1983. Het zal inderdaad aan een gebrek aan hogere intelligentie moeten zijn, dat ik dit uiterst ongeloofwaardig vind. Trojan is kennelijk de nieuwe complotmeneer hier, maar het komt op mij over als snel overal lezen, de hele tijd uw gedachten aanpassen en elke scheet op het forum posten . Dan lees ik liever dim en the end, die beter hun huiswerk doen, iig eerst nadenken en een stuk consequenter zijn.

80

Re: Theorie van Trojan

Elsene is cruciaal. Kan iemand helpen oplijsten wie zeker in Elsene te situeren is? Van Vander Elst zou ik heel graag een volledig curriculum vitae hebben, welke universiteit vooral en wanneer precies.

Walter Baeyens wrote:

Trojan, combineer beide pistes en plaats Felix P. helemaal bovenaan?

Dat lijkt me inderdaad zeer plausibel. Als hij inderdaad goed te linken is aan Vander Elst.

Over Palsterman op Franstalige site, gisteren gepost:

par w424785 Hier à 21:55
palsterman werkte in Saoedi-Arabie voor een dochtermaatschappij van het Eurosystem Consortium