Re: Totaaloverzicht alle (on)gepubliceerde robotfoto's

Een update en correctie:

https://lh3.googleusercontent.com/6mnh7hDqTmEpUpKnrHMas4QP72OoMHDii6wDQUy_yiuZ-K3InpcDQFj8LqD2VgzZi2ZGaWGdUL_jzEm7AXwr9nJMxlQRlQQifqej4GVZTsncCm7UGNW25sAW93vqon7jJxRZOeskc-RTGQonNf2WyJAgu9VbgO0VhNU0RY9pjmJCtTnuqF4i9F5q2uN7lM_JNiLtIku4C8VaM5J8mkSoFFWeN3DGgdrUcwWeMvns_uoS4TmxDaShEjGC43gomgnVtl2ebgPHRQAopszvBFxnC12yEvZ55rWTh2IinkgHY9c1KMzI93_JQ2NWvMxxfRne3OVtcCbqgXjP65kyYmvu_2CYdQ7jA4eBrAVZRJ45EoST-tJkcNJsUsB4OsIM5k136mghthyj_ZYvdMgR32Au-li9MfrF6a4PgY4MWjUmF-Zn7cllCVkT0eszpY_U2O7vjvA-8xMdwWMjqVv-m8rMHhyhBSWJPlFma3M0OgsqxId5YYJQWRd-Vxt0kdUHsHq5FAilFm_HSmmcn0TyEMgyGJ1KfvEs3fuccvZxAxqEvTNQejDncLEWaCVRfylwW1VYY5V1US60LXdnvuyYgSa2B6hZW2bkMEoo8MbMCkH4LT4Jc33dv_BCRHJkCR-g1kgDEAwqXMXuZfDpH93NYpAOnkortV119LDGg1FO9zEy35s0V3GsjfpYWV29lbs-tEOdImO-3Qver2DLCmdRNxLMvgM=w2595-h1816-no?authuser=0
Klik evt hier en op F11 voor maximaal formaat.

  • De NN25 bleek een portret van een dader van de overval/moord bij Walibi Wavre, het portret dat ik had is vervangen voor een duidelijke versie.

  • Van P17 meende ik dat dit portret ook bekend stond onder de naam P1 maar dit is niet juist. Bij het beeld waarop ik dat op baseerde bleek het getal 7 om te zijn gevouwen, dus tekst aangepast.

  • Onlangs las ik een bericht waarin op een fout werd gewezen, ik had de portretten G10 en G11 schijnbaar verwisseld bij het maken van het schema. Dit heb ik aangepast.

  • Ik heb enkele profielfoto's toegevoegd en een betere versie van G15 geplaatst op het overzicht.

Ik kan het originele bericht niet editten maar ik ga wel over een weekje ofzo wel de fotolink verbreken, hetgeen ik dan doe in het kader van "foute dinge motte van ut net af". Aan Ben de keuze of hij de nieuwe foto in het originele bericht zet (met opmerking erbij dat het een nieuwe versie is en de tekst met wijzigingen erbij dan) of dat hij het zo laat staan zoals het is...

Mochten mensen dit lezen en de originele versie van het overzicht hebben opgeslagen op hun disk...? In de prullenmand ermee en de nieuwe versie hanteren is mijn advies.

12

Re: Totaaloverzicht alle (on)gepubliceerde robotfoto's

Ik denk trouwens dat de totaal onduidelijk tekening G4 eigenlijk de NN4 is uit het schema van Boemerang.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube