Re: Getuigenis Joël Lhost

De Borains zijn allemaal al dood, dus van die moet je geen schrik meer hebben. Enkel Borains? Wat dan met ooggetuigen die zeker Philippe De Staerke en Haemers gezien hebben. Doden beschuldigen is gemakkelijk tenzij er nog ergens bewijzen zijn. Of was Aalst ander reserveteam?

Re: Getuigenis Joël Lhost

Django68 wrote:

Er zitten blijkbaar belangrijke onthullingen aan te komen. Ik ben benieuwd.

Je moet niet veel hoop hebben hoor Django. Ik denk niet dat dit iets wordt maar dat dit eerder om een aandachtsrekker gaat. Dit nieuws is meer dan waarschijnlijk enkel maar een promotiepraatje voor het binnenkort te verschijnen Franstalige boek van Guy Bouten. De info van Lhost zou al enige tijd gekend zijn bij de CWB en voor geen doorbraak gezorgd hebben, net als zijn fameus verhaal over het openen van de vluchtweg na de overvallen in Eigenbrakel en Overijse.

Zie ook nog wat Lhost zelf geschreven heeft op de vraag waarom hij nu pas met zijn verhaal afkomt.

Oui ont pouvais en parler + tôt.

Mais, j'ai subi une opération, qui était sérieuse, et j'ai pris la décision de divulguer une infime partie (au cas ou...)de nos dossiers(Hubert et moi) encore inconnus des forums et de la " PRESSE"???, mais bien connus de la "JUSTICE", mais non exploités par celle-ci......

Le reste viendra avec la sortie du livre de Guy Bouten dans 3 semaines ...

Die premie van Delhaize doet meer slecht dan goed ...

club_le-happy-few wrote:

Doden beschuldigen is gemakkelijk tenzij er nog ergens bewijzen zijn.

Inderdaad. Met zo'n getuigenis zijn we dus absoluut niets. Die premie van Delhaize doet meer slecht dan goed ...

93

Re: Getuigenis Joël Lhost

Merovinger, waarom zou iemand onzin verkopen om aan de premie te geraken? Delhaize gaat echt geen premie uitbetalen zonder resultaat en hard bewijs! Het valt op dat er heel wat zenuwachtig worden!

Re: Getuigenis Joël Lhost

Je zou nochtans eens moeten weten hoeveel mensen er al zotte verklaringen zijn gaan doen bij de CWB. Dat is intussen al een hele lange rij geworden. En waar zie jij zenuwachtige mensen? Ik alvast niet hoor. Ik zou niets liever hebben dat dit dossier opgelost wordt.

Re: Getuigenis Joël Lhost

Idd moest hij het echt weten was hij al lang ondergedoken uit vrees voor zijn leven.

Re: Getuigenis Joël Lhost

Merovinger wrote:

Je zou nochtans eens moeten weten hoeveel mensen er al zotte verklaringen zijn gaan doen bij de CWB. Dat is intussen al een hele lange rij geworden. En waar zie jij zenuwachtige mensen? Ik alvast niet hoor. Ik zou niets liever hebben dat dit dossier opgelost wordt.

Wel, mij hebben ze daar nog niet gezien. En over de zotte (en valse) verklaringen is de lijst van magistraten en personen uit de ordediensten die bedenkelijke handelingen en verklaringen afleggen behoorlijk lang. Zelfs het parket-generaal is daar rechtstreeks mee betrokken.

Ik vraag me al lang af of het gerecht wel het juiste instrument is om klaarheid te brengen in het bende dossier?

Het is jammer dat de getuigenis van Lhost onzekerder of minder betrouwbaar wordt. En het is een jammerlijke vaststelling dat na alle getuigen en onderzoeksdaden die er geweest zijn er nog niets bereikt is.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

97

Re: Getuigenis Joël Lhost

Django68 wrote:

Als hij deze verklaring met bewijzen kan staven komt de waarheid misschien alsnog aan het licht.

Ik betwijfel dit ...

kenza wrote:

Merovinger, waarom zou iemand onzin verkopen om aan de premie te geraken?

Je beantwoordt uw eigen vraag. wink

kenza wrote:

Het valt op dat er heel wat zenuwachtig worden!

Wie?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Getuigenis Joël Lhost

Vele van de verklaringen staan hier al jaren beschreven onder feiten.

99

Re: Getuigenis Joël Lhost

Om op de vraag te antwoorden wie er zenuwachtig wordt, valt het wel op dat het forum zo goed als plat lag maar met de zoekwerken in Adinkerke er ineens typetjes opduiken. Dat doet mij vermoeden dat de CWB goed zit.

Re: Getuigenis Joël Lhost

Typetjes Kenza, man en paard graag. Dank U.