Re: Jean Gol

P-51 wrote:
Ruf Nachtergaele wrote:

Hipa heeft gelijk. "De naam is hier nog niet gevallen wat wil zeggen dat de meeste zelf niet weten over wie het gaat."

De "wat als....."   is voor diegenen die zijn naam  niet kennen een raadsel-omschrijving ; ik heb die "wat als...." suggestie absoluut niet nodig om te kunnen beweren dat het zéker niet De Vlieghere is.
"Rarara , wie is het?"  is een goeie vraag, maar zoals ik al aangaf    "Ik  kan/wil  de naam van die andere persoon  om  persoonlijke reden jammergenoeg niet vermelden."

Naam hoeft niet, initialen volstaan. Da's "in", tegenwoordig. Die "rara" hoeft echt niet ... weinig respectvol naar de slachtoffers/getuigen toe.


Spijtig, maar ik geef ook geen initialen.

52

Re: Jean Gol

No problem, Ruf.

Re: Jean Gol

Spijtig voor jou ruf zijn er niet veel opties en mogelijkheden. David heeft het over de nr2 van de SV een ex militair. De persoon die nogal goed aan die omschrijving voldoet is gekend. Ofwel beweer jij dat die persoon niet de nr2 van SV is ofwel zeg je dat David met verkeerde info afkomt.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Gol

Er is niets spijtigs. Mijn informatie is niet gebaseerd op een deductie. Ik weet dat de naam gekend is bij de cel Waals-Brabant, en ik kan maar herhalen. Het betreft niet De Vlieghere ook al voldoet deze nogal goed aan een omschrijving.

Re: Jean Gol

.........................naar het schijnt, ge kunt dat niet met zekerheid zeggen, de nr 2 van de staatsveiligheid..................

Dat is wat er letterlijk in het filmpje gezegd werd door David. ( film waarnaar verwezen werd in post op P5)

Dus, geen zekerheid dat het nr 2 is. ofte de adjunct directeur generaal.

Ik heb opgemerkt dat David in het filmpje het woord "zou" gebruikte.

Re: Jean Gol

Ruf Nachtergaele wrote:

Er is niets spijtigs . Mijn informatie is niet gebaseerd op een deductie . Ik weet dat de naam gekend is bij de cel  Waals-Brabant , en ik kan maar herhalen. Het betreft niet De Vlieghere ook al voldoet deze nogal goed aan een omschrijving.

Tja, ik hou het bij de tips van David, er is al genoeg info uit de CWB gekomen die totaal niet klopte. Hoe je het ook bekijkt bij de top van de SV wisten ze dat er iets ging gebeuren. de dan 2 nr 2's van de SV hadden dan beiden een band met Aalst, dit maakt het nog belangrijker! Want die andere moet ook geweten hebben wat er bezig was in Aalst.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Gol

tja, The End, hou je gerust bij de tips en de interpretatie die je er meent aan te moeten geven en je mening over de CWB. Maar ik weet met absolute zekerheid dat het fout is daaraan de naam te verbinden van De Vlieghere. PS; David had het over 1 persoon en niet 2, en hij bedoelde niet De Vlieghere. Interpretaties kunnen fout zijn, hoe logisch ze ook lijken.

Re: Jean Gol

Ik heb andere bronnen dan jullie. Ik weet zeker Ruf, dat je bron bij de CWB je niet kan vertellen waarom ze bij de top van de SV met Aalst in hun gedachten zaten.

Erbij lees eens wat David schrijft in de periode dat de info over de SV tip naar buiten komt.

HIPA wrote:

ik wil jullie nog bedanken voor de enorme inzet dat ieder van juliie op zijn manier weergeeft op dit forum , ik lees vaak stukjes mee !
Ik denk dat we er gaan komen , teminsten we zullen weten wat en hoe het gebeurde . Strafrechterlijk zal het andere koek zijn .
Door de vele jaren belogen en bedrogen geweest te zijn door de Cwb kan ik enkel media als waakhond inzetten , vertrouwen is niet meer zeker na de laatste spelletjes waar de gewone man niets van weet , maar als overlever alles van ken .

David van de steen ,

Weet je wat het strafste is, in de maanden erna kwam opeens desinformatie uit die hoek. Dit kan ik bewijzen trouwens!

Dus De Vlieghere en een andere nr 2 van de Sv zijn belangrijk voor Aalst, ruf, heeft je bron bij de CWB daar ook iets over verteld?

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jean Gol

Ik heb geschreven: "Ik weet dat de naam gekend is bij de cel  Waals-Brabant"

Dat wil niet noodzakelijk zeggen dat er sprake is bij mij  'van een bron bij de CBW'. Over de eventuele, hypothetische of feitelijke rol van De Vlieghere of 'dé' Staatsveiligheid heb ik het hier niet. Mijn enige bedoeling is/was, er op te wijzen dat het bericht van imazibraine  fout is als hij schrijft:

"In die periode verwittigt Jacques De Vlieghere, Adjunct Directeur-Generaal van de Staatsveiligheid, in elk geval zijn familie in Aalst om niet naar de Delhaize te gaan"

60

Re: Jean Gol

Een robbertje cyberspace-fighting mag ... maar ik speel nu even advocaat van de duivel : ik ben slachtoffer, heb eerstelijns-info maar durf die al meer dan 30 jaren niet delen of niet communiceren. Wat nu ...

Hou dit in jullie achterhoofd, heren/dames ... sterker nog : steek het in jullie voorkamer ! Jullie worden beiden gerespecteerd, vergeet dat niet.