101

Re: Alain Vincx

Trobken wrote:

1min.47sec:

(...) “omdat er geen rolkooi voorzien is in de (stunt-)wagens verwachten ze (=de stuntmannen, waaronder Alain Vincx) dat (door de duik doorheen de bus) het hele dak zal los komen... en moeten ze op tijd naar rechts duiken om niet gewond te geraken.”

De auto's zijn niet uitgerust met kuipstoelen, wel de originele stoelen, wat niet weglaat dat er niet veel aandacht is besteed aan veiligheid.

102

Re: Alain Vincx

Dat de CWB nu het stoffelijk overschot van iemand dat al meer dan 30 in een kerkhof ligt gaat opvragen en gaan ze niet zomaar doen. Heel waarschijnlijk hebben ze een verwante match van een familielid en willen ze nu zekerheid. Ik heb eens alle kranten doorgenomen en ik hoor of zie niemand van zijn familie moord en brand schreeuwen. Misschien zijn ze al lichtjes op de hoogte gebracht dat het misschien bingo is. We zullen zien zei Stevie Wonder.

103

Re: Alain Vincx

Scaramouche wrote:

De dader die agent Morue heeft neergeschoten droeg een driekwarts jas, een leren hoed, was gezet en had een rossige ringbaard. Deze beschrijving stemt overeen met het signalement van N.R. (De broer van N.R., N.C. staat samen met A.V. op een foto die genomen is bij het circuit van Nijvel. Na een klacht uit de richting van de Sudisten heeft de webmaster de volledige namen van beide broers van het forum verwijderd.)

Heeft er iemand de foto die genomen is bij het circuit van Nijvel (zoals geschreven in de post hierboven) ?

Wolf:

Bonsoir Mr Kranz

Autant pour moi, NC est en réalité NR

104

Re: Alain Vincx

Nu ik wil geen spelbreker zijn maar het vertrouwelijk rapport dat Deprêtre geschreven heeft in '94 voor Jumet veegt de roofdieren piste gewoon van tafel, ook wat Wolf schrijft. Het verklaart ook waarom Deprêtre zomaar in het wilde weg beschuldigd en hulzen wegtrapt.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

105

Re: Alain Vincx

Je bent helemaal geen spelbreker. En ik geloof ook helemaal niet in een roofdierenpiste (alhoewel sommigen zich zo gedroegen). Maar we kunnen toch niet ontkennen dat bepaalde misdadigers ingezet of ingehuurd zijn. En Deprêtre, daar kunnen we bij wijze van spreken een boek over schrijven. Dus ja, ik denk dat ik u volg wat dat betreft.

Re: Alain Vincx

Het Laatste Nieuws post zopas de foto van Alain Vincx waar hij naast een heel grote man (reus ?) Staat. Deze foto bevindt zich tevens op dit forum.

https://images3.persgroep.net/rcs/Sni_mhVLeG96hbd7u0NzN5Vi-4Y/diocontent/180053456/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

107

Re: Alain Vincx

De man in kwestie heeft handschoenen aan ... een mecanicien?

Re: Alain Vincx

Ik ben niet zeker dat een automecanicien handschoenen draagt. U wel?

109

Re: Alain Vincx

Volgens sommige bronnen was de stunt gesaboteerd waarin Alain Vincx overleed. Zijn er beelden wie er als laatste in de autobussen is geweest?

110

Re: Alain Vincx

Scaramouche wrote:

Ik ben niet zeker dat een automecanicien handschoenen draagt. U wel?

Nee Scaramouche maar in mei zal het ook wel niet nodig geweest zijn handschoenen te dragen wegens de koude, niet?