Ik had het over Walter De Smedt.

Ik hoorde hem o.a. zeggen dat hij op de schoolbanken had gezeten met magistraat André Van Doren. De wereld is klein.

Wat hem niet belette schamper te doen over Van Doren, die volgens hem een trio vormde met onderzoeksrechter Troch en advocaat Jef Vermassen. Wat hij daar ook mocht mee bedoelen.

12

Is het dat Andre van doren mee zou gedaan hebben met tetteke rush op de roze balletten?

Maar wat heeft die Piet Browaeys hier dan mee te maken?

je spring echt van de hak op de tak imazibraine

13

imazibraine... heb je soms een foto van die Browaeys?

14

Die Piet Browaeys is blijkbaar al overleden?

Piet Browaeys
geboren te Oudenaarde op 11 december 1951
en overleden te Diksmuide op 7 september 2018

klopt dit imaibraine of gaat dit over een naamgenoot?
weet iemand dit?

Moet jij niet verder veinzen dat je in polemiek ligt met Gloacoster , J&B?

Je weet wel, je directe chef.

Anderzijds lijdt die misschien wat minder aan slapeloosheid dan jij. Dat lijkt toch zo, als ik het tijdsverloop bekijk tussen je laatste post vannacht en die van deze morgen (om 5.43 u nota  bene).

Zelden waren forumleden zo gemotiveerd om zelfs 's nachts hun wijsheden wereldkundig te maken.

Walter De Smedt zou dat inderdaad niet doen, en die ben jij dan ook niet.

Nog maar goed ook, want als hij klacht neerlegt zouden de I.P.-adressen op dit forum wel eens kunnen opgevraagd worden, met onaangename gevolgen voor sommigen.

Zij  bv. die suggereren dat André Van Doren zou deelgenomen hebben aan de Roze Baletten.

De Franstalige forumbeheerder heeft er indertijd zijn forum zelfs definitief voor gesloten. Na een klacht werd het hem te heet onder de voeten.
Tot de storm enkele dagen later gaan liggen was. Toen probeerde hij onder allerlei aliassen het forum nieuw leven in te blazen. Zonder veel succes overigens. 

Wel opvallend dat zowel het Franstalig als het Nederlandstalig forum in dezelfde periode zijn opgestart. Meer dan 20 jaar na de feiten ...

Het was de periode waarin Robert Beijer dreigde onthullingen te doen.

16

imazibraine, zoek hulp voor je psychische problemen

of is het normaal dat je iedereen zit af te dreigen?

stop nu maar met dat L33T-taaltje van jou

je mag jezelf verheven voelen en lachen met anderen die zoeken

jij zoekt ook
maar alleen maar problemen

Wie zich geroepen voelt kan altijd klacht neerleggen.

Zoals Elisabethje zei : ik ben er klaar voor.

18

imazibraine
Heb je dan een foto van Piet Browaeys of niet?

Je antwoordt niet op die vraag?

Bedankt voor een normale reactie.

Ik snap het hier allemaal niet zo goed?

Is imazibraine dan verbonden aan die Pierre Pietje Boem Fievez en Piet Browaeys of wat?
En if so... dan is hij inderdaad goed zot en levensmoe dat hij daar hier iets zou over zeggen, dat begrijp ik dan weer wel...

Spam dus.

Vanwaar de plotse massale belangstelling voor dit forum, en de vele bijdragen?

Simpel : filibustering, zoals dat heet in Angelsaksische landen  : door eindeloze tussenkomsten iets proberen te verhinderen.

In dit geval uitgevoerd door een zeer beperkt aantal personen, die onder allerlei nicknames elkaar zinloze vragen stellen en al even futiele  antwoorden geven. Hoe langdradiger, hoe beter.

Al die teksten zitten al op voorhand klaar. Als de filibusterers weinig tijd of inspiratie hebben hoeven ze dan maar een copy-paste te doen om alweer wat posts te vullen.

Het is uiteraard niet Jan Modaal die zoiets opzet.

De bona fide forumgebruikers zijn hier al lang weg ...

En mijn posts die sommigen liever niet zien moet je enkele dagen geleden gaan zoeken, mogelijks in verschillende topics.