Re: DNA-onderzoek
Het gerecht in Charleroi kent de naam van minstens één vermeende dader van een aan de bende van Nijvel toegeschreven aanslag
Een citaat uit een tekst van het forum. Voor mij is het toch duidelijk dat men een naam heeft. Ik vraag me al jaren af waarom die naam geheim blijft en ook waarom er in dit verband zo weinig weerwerk komt. Stel dat het verjaart dan gaan wij die naam toch te weten komen?
Het is bijna Nieuwjaar en rond die tijd komen ze elk jaar af met 'iets nieuws', wellicht om redenen van fondsen die al- dan niet toegekend zullen worden.
Men doet toch nog iets,ik heb ook weinig hoop, maar sinds de nieuwe onderzoeksleider komen er toch nieuwe zaken aan bod heb ik de indruk. Het kan schijn zijn, maar ik denk dat die toch de moeite doet om er toch nog iets van te maken, al begint ze aan een onbegonnen opdracht eigenlijk (omwille van de grote van het dossier).
Aangezien men niets hoort van onderzoeken van Zucker denk ik toch dat ze het één en ander toch nog onderzoeken hoor,en aangezien ze een buitenlandse piste onlangs aanhaalden;is het blijkbaar toch zo en aangezien we bijna 25 jaar later zijn kunnen ze enkel nog verrassen in hun speurwerk.