Re: Ongeval

Ik lees dat de dader de volgende dag is vrijgelaten. Dat is dan een zwaar schandaal. Dan is er iets fundamenteel mis met het rechtssysteem.

32

Re: Ongeval

Geef 'de tofste griet ter wereld' voor altijd een plaats in je hart, Kenza. Mijn oprechte deelneming bij dit onnoemlijk grote verlies. Soms is het jammer dat we elkaar niet persoonlijk een hart onder de riem kunnen steken, maar laten we samen hopen dat haar leven en al die prachtige steunbetuigingen niet tevergeefs zijn. En blijf vooral doen wat je doet...

33

Re: Ongeval

Kenza, zoals reeds gemeld, mijn innige deelneming.
Wij stonden met 4 leden van dit forum op de parking Delhaize Eigenbrakel, toen ik van jou een zeer schokkende
sms kreeg.

nogmaals het allerbeste

Re: Ongeval

Kenza, je leven ligt volledig op zijn kop en de pijn is ondragelijk. Maar eens zal de zon ook weer voor jou gaan schijnen. Geef het een plekkie kerel. Heel veel sterkte toegewenst en ik hoop dat je deelname hier niet verloren gaat. grt.

35

Re: Ongeval

De Kenza heeft geen zin meer om te zoeken , ik ben mijn beste maatje kwijt dat iedere keer meeging met mij ! 
Ik vind het gewoon spijtig dat ze het bende verhaal niet oplossen 
Ik heb gedaan wat ik kon doen en moest doen , hopelijk gebeurt er nog iets mee op de valreep

Re: Ongeval

Je hebt een belangrijke piste aangehaald en ik hoop dat ze onderzocht zal worden, en nog verder besproken op dit forum (en ook op Franstalig forum). Bedroevend te zien hoe zo'n klein land in twee gedeeld is, en iedere helft in zijn eigen wereld leeft (zo aangestuurd door het politieke profitariaat) en de gewone man zich aan deze politieke onzin laat vangen.
Veel sterkte met het verwerken van je verlies, hoe moeilijk/onmogelijk dat ook is.

Re: Ongeval

Kenza, als je nog op het forum mee leest. Herpak u neem de draad terug op en help ons mee zoeken naar de oplossing. Je hebt een paar zeer interessante bijdragen ontdekt waar niemand ooit bij stil gestaan heeft zoals Kester en de steengroeve van Lessines. Geloof sterk dat je gelijk zou kunnen hebben. Veel sterkte.

PS: heeft er iemand nog iets gehoord van kenza? Ik ben onlangs te weten gekomen wie zijn partner was en ik ken haar familie en het was inderdaad de tofste griet ter wereld en het was een tof koppel dat constant de wereld rond reisde op zoek naar verborgen plekken.

38

Re: Ongeval

Ik vindt het spijtig dat hij verdwenen is. Hij leek me een gedreven man die het Bende van Nijvel raadsel nauw aan het hart lag. Ik gun hem alle rust na het drama dat hij meemaakte en hoop om hem terug te vinden na zijn rouwperiode.

Re: Ongeval

Kenza, nogmaals wij missen uw bijdragen op het forum. Ik ben ondertussen ook eens bij uw vriendin haar ouders langs geweest en daar kreeg ik te horen dat het bende van Nijvel verhaal een ware obsessie was voor jullie 2. Jullie waren allebei met jullie moto op weg naar de herdenking in Eigenbrakel toen een dronken chauffeur haar gewoon van de baan maaide en en verder reed. Ook heb ik vernomen dat ze in uw armen gestorven is wat haar lievelingsplekje bleek te zijn. Kom grote sterke beer van een kerel, herneem u leven. Ik heb je gezien op de herdenking in Aalst en je bent maar een schim meer van de kerel van vroeger. Het zijn harde woorden maar niemand komt terug en het leven gaat verder. Leef terug en help ons mee deze meedogenloze laffe bende op te rollen.

40

Re: Ongeval

Mooi.....