Re: Nederlandse premiejager

Etienne1420 wrote:

Stefaan D'Hollander?

Is dat zijn naam?

Re: Nederlandse premiejager

Ben wrote:

Verstoord legt S. de hoorn neer en wendt zich tot De Post-reporter. "Begrijp je nu waarom ik geen inlichtingen wil geven. Mijn vrouw verwijt me dat ik die onschuldige mensen kapot laat maken. Maar dat is heel ver van mijn bed hoor, ik lig daar niet van wakker. Geen moment. Al schieten ze honderd kinderen dood, dan zal ik nog niet zeggen wie het gedaan heeft. Als Delhaize en het gerecht niet op mijn eisen willen ingaan, dan mag voor mijn part de Bende van Nijvel nog een poos lekker doorgaan.

Ben ik de enige die eens in de ogen wreef bij het lezen van dit stuk?

Re: Nederlandse premiejager

Nee je bent niet de enige die in je ogen wrijft. Het blijft een hallucinant artikel.

Kan iemand nu een naam plakken op deze illustere figuur? Ik vind er in elk geval niets over terug.

14

Re: Nederlandse premiejager

Voor mij lijkt het een reactie van een soort klein kind die zijn zin niet krijgt, en dan zulke domme, kwetsende uitspraken doet.

Je eerst druk maken over De Bende van Nijvel, en dan krijg je je zin/het geld niet, en dan zulke uitspraken doen?

Re: Nederlandse premiejager

We weten al dat hij 100 en 1000 verwart, evenals 2 en 3. Een goede ingenieur.

Django68 wrote:

Is dat zijn naam?

Het is twijfelachtig. Hoe oud is Omer?

Re: Nederlandse premiejager

Mincky wrote:

Voor mij lijkt het een reactie van een soort klein kind die zijn zin niet krijgt, en dan zulke domme, kwetsende uitspraken doet.

Je eerst druk maken over De Bende van Nijvel, en dan krijg je je zin/het geld niet, en dan zulke uitspraken doen?

Ik denk dat er veel, veel meer achter zit.

Re: Nederlandse premiejager

Daarom dat ik ook de vraag stelde, ik vond het gewoon bizar dat dit alles gewoon een voetnoot lijkt in het dossier, en dat er praktisch geen informatie over te vinden is ...

Re: Nederlandse premiejager

Ik ben van mening dat we voor Aalst iemand zoeken die:

  • kinderen kan doden/laten doden alsof hij een boterham smeert

  • weet wie achter Eigenbrakel/Overijse zit

  • het motief kent achter Eigenbrakel/Overijse en daaruit de conclusie trekt dat politiek en justitie zich voor altijd ver weg zal houden van dit dossier.

  • een strafblad heeft en vele connecties in het misdaad milieu

  • bij voorkeur Nederlandse connecties

De Nederlandse premiejager voldoet bij uitstek aan deze profiling.

19

Re: Nederlandse premiejager

Dus als ik het goed begrijp denk jij dat deze mythomaan één van de moordenaars in Aalst is? In mijn opzicht is deze man één van de honderden, misschien wel duizenden, mensen die zich in dit dossier interessant willen maken met de grootste zever. Voor het geld? Voor de roem? Omdat ze narcistisch zijn? Kies zelf maar. Maar het nadeel is dat ze veel pijn veroorzaken bij de slachtoffers en nabestaanden en ze voor tijdverlies zorgen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Nederlandse premiejager

De Bende van Nijvel en aanverwante dossiers, zijn het gedroomde werkterrein voor labielen; mythomanen; pathologische leugenaars en fantasten. Zowel aan de kant van de misdadigers als aan de kant van het publiek. Het is zeer nuttig dit steeds voor ogen te houden. Deze Nederlandse premiejager is dan ook het schoolvoorbeeld van een oplichter.