Re: WNP

WNP waren neonazi's, tiens.

132

Re: WNP

retrophilips33 wrote:

en wat is nu de link met WNP en dus dit topic?

(Misschien zit er ook nog een dader tussen die 2 vingers mistte, dat is pas symbolisch, nog meer 8 smile haha )

En in het leger zeggen ze ook “Geef acht”! yikes

Re: WNP

@Bakerstreet 221B: Dat neonazies zot zijn van symboliek daar twijfel ik niet aan, dat is in het verleden al voldoende bewezen geweest. Maar dat is dan ook niet het discussiepunt Bakerstreet 221B. Het discussiepunt is dat deze symbolen niet terug te vinden zijn en ook niet moeten gezocht worden in de bendefeiten. Daar heeft nl. het toeval/noodlot veel meer gespeeld. Zoals ik reeds heb geschreven, haalt u uit de bendefeiten enkel zaken eruit die uw these moeten/kunnen staven, u vergeet echter de rest. Het begint in feite al door de (ballistische/wagen/modus operandi) link tussen alle bendefeiten. Zijn wel al deze feiten door dezelfde daders/organisatie gepleegd? Voorlopig (nog) wel, maar misschien hebben ze minder of meer feiten op hun kerfstok. Feiten die onbekend zijn, of waar ze met andere wapens hebben geschoten of zelfs helemaal niet geschoten hebben. Tel je er de moorden in Herdersliedstraat en Latinus erbij dan heb je ook al een ander getal.  En dan zij er nog de voertuigen. De Bende heeft niet alleen met VW's gereden maar ook met een Saab, een Austin, een Peugeot en mogelijks zelfs een Ford Taunus.

Kortom uw these houdt helemaal geen steek, het is zelf pure manipulatie (daar kom ik nog op terug). Aanvaardt dit nu toch eens. U helpt met deze these de slachtoffers en het dossier helemaal niet vooruit. Zelfs al heeft u net wel goede bedoelingen. Cijfers zijn leuk. Cijfers zijn uw ding. Je kan met cijfers/wiskunde ongelofelijk spelen en fantastische zaken uitwerken maar het bendedossier zal op een andere manier moeten opgelost worden. En het zal op een andere manier moeten bewezen worden. Een bewijs dat ook nog eens juridisch (en niet wiskundig) stand houdt.

134

Re: WNP

Klopt helemaal, Mero!

Re: WNP

Merovinger wrote:

Kortom uw these houdt helemaal geen steek, het is zelf pure manipulatie (daar kom ik nog op terug)

Zoals beloofd kom ik er op terug. De DVD bijvoorbeeld die rondgestuurd werd bevat een aantal voorbeelden van mooi knip- en plakwerk waarmee de these absoluut gestaafd moet worden. Iedereen weet dat in een montagekamer van een film- of tv-studio het eigenlijke verhaal verteld wordt. In die montagekamer bepaalt de regisseur samen met met montageassistent wat er getoond en gehoord wordt en in welke volgorde maar ook wat er niet getoond wordt (bewust weggeknipt wordt). In tijden van oorlog is dat zelfs één van de gebruikte tactieken/technieken/wapens om de tegenstander te bestrijden. Dat wordt dan 'propaganda' genoemd.

Dat is ook zo met de bewuste DVD. De manipulatie met de beelden door de regisseur van de DVD wordt hier op basis van een fragment tussen het origineel en de DVD aangetoond » Youtube

Re: WNP

OK Merovinger, hoe meer ik tegengesproken word met degelijke argumenten hoe liever ik het heb en ik moet u nageven dat uw argumenten heel dikwijls steek houden.

Maar de vraag is 'Wie telt?' De ene telt er de Herdersliedstraat bij en de andere niet. Vóór de moord op Mendez stond de teller voor het grote publiek op 27. Ik denk ergens gelezen te hebben dat Bouhouche na de moord op Mendez (op de begrafenis?) verklaard heeft dat het daarmee voorbij was met de Brabantse moorden. Hoe kon Bouhouche dat weten?

De moord in de Herdersliedstraat was een rituele moord, heel waarschijnlijk van WNP-signatuur. Bij rituelen horen nu éénmaal symbolen! Die moord werd gepleegd op de 18e van de maand. Laat ons nu voor februari gemakshalve 28 dagen nemen. De kans dat het niet de 8e of 18e van de maand gebeurde was dus 13/14 of 92,86%. De kans dat het wél de 8e of 18e van de maand gebeurde was dus 7,14%

Hoe frequenter die getallen opduiken, hoe groter de kans dat het niet meer om toeval gaat.

Vergeef het me alstublieft, maar ik ben nu éénmaal een getallenmens en patroonzoeker en ik heb er mijn beroep van gemaakt. Meer dan dit kan ik over mezelf niet vertellen. Men moet altijd in het hoofd van de eventuele daders proberen kijken. Bouhouche, Beijer, Mendez en Latinus stonden er allen om bekend zeer intelligent te zijn. Er was een wiskundige formule om de authenticiteit van opdrachten te controleren. Libert zegt regelmatig dat hij de Rosenbergschaal moest toepassen.

En nu ga ik iets schrijven waar mensen die geen gevoel hebben voor getallen van zullen schuddebuiken, maar ik ga het toch doen:
Als neonazi's een 1 en een 8 samenbrengen hebben ze het over Adolf Hitler, als ze een 8 en een 8 samenbrengen hebben ze het over Heil Hitler (staat op tattoo rond navel Barbier dacht ik), als ze een 2 en een 8 samenbrengen bedoelen ze Blood & Honour, 14 staat voor zuiverheid blanke ras, 23 staat voor W van White enz.
Mijn getallengeest ziet nu eenmaal ook regelmatig een 2 en een 8 samenkomen bij de aanslagen. Er wordt regelmatig geschreven over de jaren van lood. Blijkbaar werd er tijdens de raids met patronen geschoten die herladen waren met lood. Ik weet niet of dat ook zo was voor de patronen van de riotguns. Ik hoorde David Vanden Steen eens in een TV-interview zeggen dat dát precies de reden is waarom men over de jaren van lood spreekt. Wel, ik probeer nu in het hoofd van Latinus te kijken. Hij was nucleair ingenieur en zal als geen ander geweten hebben wat lood is. Wat heeft dat nu met een 2 en een 8 te maken zal u nu denken. Wel, lood heeft atoomnummer 82. En nu zal iedereen eens lachen en een waslijst aan andere argumenten aanhalen waarom er lood is gebruikt. Ik ken die argumenten ook wel en die zullen allemaal ook hout snijden maar mijn mathematisch-fysische kop ziet nu eenmaal een 8 en een 2 als het om lood gaat. En die komen in heel veel aanslagen voor.

Het mag niet de bedoeling zijn om elkaar op dit forum belachelijk te maken en ik durf er op te rekenen dat ik deze keer niét het onderwerp van spot zal zijn. Hoe meer ideeën er hier tegen elkaar afgezet worden hoe beter. Hoe fluctuerender het spel van these en antithese, hoe beter.

Martial Lekeu zei dat het er om te doen was het systeem belachelijk te maken en de aanslagen te handtekenen. Mijn vraag aan iedereen die mijn opmerkingen op flessen trekt is nu: Waar zitten die handtekeningen in de aanslagen waar Lekeu op doelde dan wel?

Alstublieft, laat die opmerkingen over twee afgesneden vingers om aan 8 te komen achterwege.

Re: WNP

Voor de volledigheid wil ik nog één iets toevoegen over die neonazistische getallencodes. Bij een huiszoeking na de moord in de Herdersliedstraat zijn attributen gevonden die gebruikt werden bij het opdragen van zwarte missen. (Ik denk bij Barbier of bij vriendin van Barbier.) In het satanisme keert men de volgorde van woorden in titels en teksten soms om. Neonazi's die zich ook inlaten met satanisme gebruiken daarom wel eens 81 en 82 ipv 18 en 28. Men ziet die getallen regelmatig opduiken als rugnummer bij Amerikaanse neonazistische motorbendes. Een reden temeer waarom die 82 bij mij opvalt als variant op 28. Blood & Honour.
Ik meld dit nog, gewoon ter info, voor wat het waard is.

138

Re: WNP

Bakerstreet 221B wrote:

Martial Lekeu zei dat het er om te doen was het systeem belachelijk te maken en de aanslagen te handtekenen. Mijn vraag aan iedereen die mijn opmerkingen op flessen trekt is nu: Waar zitten die handtekeningen in de aanslagen waar Lekeu op doelde dan wel?
.

Hij had het misschien over knopen die ze gebruiken, de Faul de in Waver en Aalst gebruikt wordt, misschien het hoedje die 2 maal gevonden wordt. Hoe de killer te werk gaat is ook een soort handtekening. 


Bakerstreet 221B wrote:

gebruiken daarom wel eens 81 en 82 ipv 18 en 28. Men ziet die getallen regelmatig opduiken als rugnummer bij Amerikaanse neonazistische motorbendes.
.

De Hells Angels zijn die motorclub.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

139

Re: WNP

Hels angels is 81

140

Re: WNP

the end wrote:
Bakerstreet 221B wrote:

gebruiken daarom wel eens 81 en 82 ipv 18 en 28. Men ziet die getallen regelmatig opduiken als rugnummer bij Amerikaanse neonazistische motorbendes.
.

De Hells Angels zijn die motorclub.

kenza wrote:

Hels angels is 81

A = 1
B = 2
C = 3
...
H = 8

H(ells) A(ngels) =  81


hoeft niet veel meer achter gezocht worden dan dat

Non semper ea sunt quae videntur