Re: WNP

kenza wrote:

Hels angels is 81


http://www.dramatic.ch/hells-angels-p512.html

quote uit de tekst:
"Le logo du groupe – une tête de mort ailée – est ainsi représentative de deux thématiques communes aux satanistes et aux Hells Angels, à savoir : la liberté totale et la mort, l’une engendrant l’autre et inversement. De même, alors que les satanistes utilisent des chiffres qui possèdent une signification intrinsèque (18, désignant A. H. en numérologie, les initiales d'Adolf Hitler, 666), les Hells Angels utilisent le chiffre « 81 » (8 = H et 1 = A : H. A. pour Hells Angels), les lettres AFFA (« Angels Forever, Forever Angels ») ou FTW (« Fuck the World »)."

Dat bedoel ik dus, dat is opzettelijk zó gedaan als knipoog naar Hitler!

Ik lees zonet in De Standaard Avond -dus wellicht morgen in de dagkrant- dat een buschauffeur met 26 jaar dienst van MIVB  ontslagen is omdat hij tijdens de recente hittegolf met een mouwloos shirt op het werk verscheen en een tattoo met het getal 88 op zijn bovenarm heeft. Waar neonazi's / satanisten zich profileren duiken die getallen keer op keer op. Men mag daar écht niet blind voor zijn.

142

Re: WNP

Larie en apekool ... je kunt achter elk feit een getallenreeks plakken (mits zoek- en giswerk) maar dat houdt werkelijk geen steek. Qua afleidingsmanoeuvre : goed geprobeerd:-(

Re: WNP

P-51 wrote:

Larie en apekool ... je kunt achter elk feit een getallenreeks plakken (mits zoek- en giswerk) maar dat houdt werkelijk geen steek. Qua afleidingsmanoeuvre : goed geprobeerd:-(


U wíl het blijkbaar niet begrijpen. Waarom toch altijd die spottende toon?

Er bestaat ook iets als numerologische reductie, waardoor alles een kengetal van 1 tot 9 krijgt.
Het komt erop neer dat men telkens de som der cijfers van de plaatsgetallen in het alfabet moet optellen.
Net zoals men de som der cijfers van deeltallen moet optellen bij een negenproef ter controle van een deling.

Ik geef het voorbeeld voor WNP:

W = 23 -> 2+3 = 5
N = 14 -> 1+4 = 5
P = 16 -> 1+6 = 7

5+5+7=17 -> 1+7 = ACHT

Er zijn 8 kansen op 9 dat het kentgetal NIET 8 is, maar hier is het toevallig WEL 8.
En als die 8 keer op keer opduikt is dat geen toeval meer, maar wordt dat een handtekening.
U weet blijkbaar niet zo veel over nazi-numerologie en satanisme.

Hier een woordje uitleg:

http://www.dramatic.fr/methode-p226.html

144

Re: WNP

Ik ga de geest van Bonkoffsky of Bouhouche oproepen met een oujia bord. Ik vraag hun gewoon naar de daders.

145

Re: WNP

Bakerstreet 221B wrote:
P-51 wrote:

Larie en apekool ... je kunt achter elk feit een getallenreeks plakken (mits zoek- en giswerk) maar dat houdt werkelijk geen steek. Qua afleidingsmanoeuvre : goed geprobeerd:-(


U wíl het blijkbaar niet begrijpen. Waarom toch altijd die spottende toon?

Er bestaat ook iets als numerologische reductie, waardoor alles een kengetal van 1 tot 9 krijgt.
Het komt erop neer dat men telkens de som der cijfers van de plaatsgetallen in het alfabet moet optellen.
Net zoals men de som der cijfers van deeltallen moet optellen bij een negenproef ter controle van een deling.

Ik geef het voorbeeld voor WNP:

W = 23 -> 2+3 = 5
N = 14 -> 1+4 = 5
P = 16 -> 1+6 = 7

5+5+7=17 -> 1+7 = ACHT

Er zijn 8 kansen op 9 dat het kentgetal NIET 8 is, maar hier is het toevallig WEL 8.
En als die 8 keer op keer opduikt is dat geen toeval meer, maar wordt dat een handtekening.
U weet blijkbaar niet zo veel over nazi-numerologie en satanisme.

Hier een woordje uitleg:

http://www.dramatic.fr/methode-p226.html

Klopt, ik wil het niet begrijpen. Leg jij het maar eens uit aan de slachtoffers en daar wil ik graag bij zijn. Ik zal mijn "spottende (onder)toon' respectvol inhouden ... hoe ga jij dat eigenlijk aanpakken ? Met een rekenmachientje ? Succes, hoor ...

Re: WNP

@ P-51

Kijk hier:

https://www.hln.be/de-krant/nooit-een-i … ~acad83b5/

Denkt u nu echt dat MIVB een rekenmachientje zal nodig hebben om de rechter te overtuigen als deze man in beroep gaat tegen zijn ontslag?

Kijk hier vanaf 1’35’’:

https://nieuws.vtm.be/binnenland/libert … et-de-reus

Klopt het dat Libert ACHT keer na elkaar verhoord is geweest over dezelfde feiten of slingert hij gewoon nog eens een 8 de ether in om zijn geestesgenoten te laten gniffelen? Vanaf het moment dat Libert over die 8 begint maakt hij geen oogcontact meer met de interviewer, wat kan wijzen op liegen.

Om een daad te kunnen begrijpen moet men nu eenmaal proberen om in het hoofd van de daders te kijken. Om een rituele moord te begrijpen moet men nu eenmaal het wereldbeeld van de plegers kennen. Men moet een inspanning willen doen om die leefwereld te leren kennen. Uiteraard is die leefwereld voor een buitenstaander larie, maar om de daders te begrijpen moet men zich in die larie even willen verdiepen. Ginungagap is ook larie, maar wil dat daarom zeggen dat men dat niet uitgelegd krijgt aan een rechter? Het gebruik van codetaal is alomtegenwoordig in criminele milieus, u mag de code gerust larie noemen maar het gebruik ervan is realiteit.

Re: WNP

Bakerstreet 221B wrote:

@ P-51

Kijk hier vanaf 1’35’’:

https://nieuws.vtm.be/binnenland/libert … et-de-reus

Klopt het dat Libert ACHT keer na elkaar verhoord is geweest over dezelfde feiten of slingert hij gewoon nog eens een 8 de ether in om zijn geestesgenoten te laten gniffelen? Vanaf het moment dat Libert over die 8 begint maakt hij geen oogcontact meer met de interviewer, wat kan wijzen op liegen.

Ik moet preciseren. Libert gebruikt die 8 zelfs twee keer in twee seconden. 88 voor de kenners.

De ietwat ouderen onder ons zullen zich bijvoorbeeld herinneren dat wielrenner Johan Museeuw met zijn verzorger via sms communiceerde over 'broden en wespen'. Uiteraard was ook dát larie, het ging niét over wespen maar over Aranesp, epo dus.
Clandestiene communicatie gebeurt in codetaal, dat is uiterst courant.

148

Re: WNP

Je kan met eender welk getal of met eender welke combinatie van getallen, wel 1 bepaald getal uitkomen als je wilt... ik geef een voorbeeldje en ik kan eindeloos doorgaan met zo van die zaken... laat ik het eventjes doen voor het getal 8 en WNP ook:

W = 23
N = 14
P = 16


23 + 14 + 16 = 53  ->   5+3 = 8


23 x 14 x 16 = 5152  ->  vierkantswortel van 5152 waarbij we de getallen na de komma laten vallen = 71  -> 7+1 = 8


23 binair geschreven = 10111
14 binair geschreven = 01110
16 binair geschreven = 10000

tel het aantal 1ntjes op = 8
hocuspocus

Niet zo moeilijk allemaal.


Ik maak het zelfs nog wat gekker

L = 12   1+2 = 3
A = 1     1   = 1
T = 20   2+0 = 2
I = 9    9   = 9
N = 14   1+4 = 5
U = 21   2+1 = 3
S = 19   1+9 = 10

3 x 1 x 2 x 9 x 5 x 3 x 10 = 8100
schrijf 8100 binair = 1111110100100
tel het aantal 1ntjes op = 8 !!!


enz enz enz enz...

Persoonlijk geloof ik niet in zo'n getallensymboliek

Non semper ea sunt quae videntur

149

Re: WNP

Postcode Overijse = 3090
Postcode Eigenbrakel = 1420
Postcode Aalst = 9300

3090  ->  3+0+9+0 = 12
1420  ->  1+4+2+0 = 7
9300  ->  9+3+0+0 = 12

12 x 7 x 12 = 1008

1 = A
0 valt weg
0 valt weg
8 = H

A.H. ->  Adolf H.


_______________________
Nog eentje:

F = 6
R = 18
E = 5
C = 3
R = 18

6 x 18 x 5 x 3 x 18 = 29160
29160 binair geschreven =  111000111101000
tel het aantal 1ntjes = 8 !!!
holy sh!t  !!! ik heb een probleem !

Non semper ea sunt quae videntur

Re: WNP

FreCR wrote:

Postcode Overijse = 3090
Postcode Eigenbrakel = 1420
Postcode Aalst = 9300

3090  ->  3+0+9+0 = 12
1420  ->  1+4+2+0 = 7
9300  ->  9+3+0+0 = 12

12 x 7 x 12 = 1008

1 = A
0 valt weg
0 valt weg
8 = H

A.H. ->  Adolf H.


_______________________
Nog eentje:

F = 6
R = 18
E = 5
C = 3
R = 18

6 x 18 x 5 x 3 x 18 = 29160
29160 binair geschreven =  111000111101000
tel het aantal 1ntjes = 8 !!!
holy sh!t  !!! ik heb een probleem !


Maar u hoeft dat ook niet te geloven; en natuurlijk zijn er oneindig veel manieren om met die getallen te spelen.
Alleen, achter de link hieronder staat beschreven hoe (extreemsrechtse) satanisten/paganisten het doen.

http://www.dramatic.fr/methode-p226.html

Andere manieren van interpreteren of met getallen goochelen doen hier niets ter zake, we zitten hier nu eenmaal in de Ginungagap-sector