1,151

Re: Christiaan Bonkoffsky

fenix wrote:

Toch wel Edd, via het DNA van zijn broer.

In het geval van Bonkoffsky wel. Maar wellicht hebben ze verdachten in beeld waarvan ze zeggen dat die het voor 99% wel zijn, maar waar ze geen DNA via familie kunnen verkrijgen...

1,152

Re: Christiaan Bonkoffsky

Dat kan, maar 99% zeker zijn is heel erg zeker zijn. Aangezien zeer sterke gelijkenis met robotfoto, militaire opleiding, eigen bekentenis, verlof met feiten, zeer goede link met andere verdachten NUL blijkt te zijn.

Nog het detail vergeten dat de cel ook beschikt over het horloge van Bonno.

Re: Christiaan Bonkoffsky

Het kan ook gewoon zo zijn dat de speurders beschikken over psychiatrische rapporten waaruit zou kunnen blijken dat Christiaan Bonkoffsky al jaren fantast was. De communicatie leidt tot speculatie, we weten het niet. We moeten de Cel wel het voordeel van de twijfel geven vermits ze niet heeft verzaakt Rijkswachtsporen te onderzoeken, hetgeen zeer lang verboden terrein is geweest.

1,154

Re: Christiaan Bonkoffsky

Hoezeer o.a. de advocaat van de broer van Christiaan Bonkoffsky het gerecht wantrouwde blijkt ook uit het feit dat de familie een DNA-onderzoek op de horloge liet uitvoeren door een universitair lab. Daarentegen had de cel sinds 2000 zelf een DNA-staal van Christiaan Bonkoffsky plus vingerafrukken. Zou eens dolgraag in het dossier beide DNA 's vergelijken. Als er valse PV's in het dossier zaten, is het dan ondenkbaar dat DNA stalen vervalst waren vraag ik mij dan af. 't was toch op zijn minst ook alweer raar dat ze het nooit nodig vonden Chris te ondervragen.

1,155

Re: Christiaan Bonkoffsky

Op de Bende van Nijvel-Facebook pagina beschuldigt een vrouw haar vader ervan de killer te zijn.

"Het bericht was heel even te zien op Facebook. Enkele minuten hooguit. Net voldoende om opgepikt te worden door een aantal mensen. Het bericht werd ook heel even openbaar gepost door David Van de Steen. We hebben het bericht en de foto gezien. Het is een foto van een man die enkele jaren geleden overleden is en volgens zijn dochter huurling en lid van de Bende van Nijvel was.

Op het forum: “Gisteren of eergisteren. Foto van ‘een dader’ die overleden is, gestuurd door zijn dochter. Die foto verdween dan met de snelheid van het licht. Heel veel mensen willen de waarheid kennen of uit brengen maar schrikken dan blijkbaar voor de gevolg.”

Een bron met dossierkennis: “Het zou gaan om F. K. (red: volle naam in ons bezit). Overleden in 2018. Het is zijn dochter die deze dingen beweert.”

Bron: Thierry Debels

Op de foto zou ook Bonkoffsky staan. Daarmee dat ik het onder dit topic post. Hilde Geens heeft ook gezegd dat verzchillende familieleden van daders info hadden. Zaken die ze thuis hebben opgevangen en op het punst stonden om te spreken maar dan toch weer afhaakten. Hopelijk dat iemand van hen ooit zal spreken.

1,156

Re: Christiaan Bonkoffsky

Ok, is dan blijkbaar toch openbaar gemaakt. Heb hier trouwens alleen geschreven dat alles met de snelheid van het licht terug verdwenen was. Op het franstalige forum is ondertussen de naam zelfs te lezen. Ikzelf had er voor gekozen noch de naam noch de foto te plaatsen om verschillende redenen. Heb het wel vermeld in mijn post. Begrijp totaal niet dat men er op het franstalige forum voor kiest dit openbaar te maken zonder eerst uit te zoeken in welke omstandigheden de dochter dit zegt (jullie begrijpen wel wat ik bedoel he). Vind dit een zwaar gebrek aan integriteit.

Ondertussen zijn ook de namen bekend van mensen die in een gesloten groep zitten. Kan niet.

1,157

Re: Christiaan Bonkoffsky

Op het franstalige bendeforum van Michel Leurquin kan men de de volledige naam en voornaam lezen van die persoon (F. K.). Ook een foto van zijn grafsteen (met geboortedatum en sterfdatum) is er te zien.

Ikzelf heb die foto waarover fenix spreekt een paar seconden gezien op de FB-pagina van David Van de Steen. Ik wou erop klikken, maar "de inhoud was niet meer beschikbaar". Die foto is amper een paar seconden zichtbaar geweest. Ik kan mij het uiterlijk van die manspersoon niet meer herinneren. Ging veel te vlug.

1,158

Re: Christiaan Bonkoffsky

Scaramouche wrote:

Op het franstalige bendeforum van Michel Leurquin kan men de de volledige naam en voornaam lezen van die persoon (F. K.). Ook een foto van zijn grafsteen (met geboortedatum en sterfdatum) is er te zien.

Ik heb de berichten gelezen, heftige bekendmaking!

1,159

Re: Christiaan Bonkoffsky

En toch raad ik jullie aan noch de volledige naam noch de foto en zeker niet de foto van zijn graf hier te plaatsen. Kan een reden zijn om een forum te sluiten en niemand van ons wil dat denk ik.

1,160

Re: Christiaan Bonkoffsky

Michel Leurquin van het franstalige bendeforum heeft die posts niet verwijderd. Misschien heeft hij deze nog niet zelf opgemerkt.