31

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

Zo’n killerblik heeft die man toch niet?

32

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

Ik kan Aubanel zijn info alleen maar bevestigen. Een half jaar geleden heb ik hem ontmoet en mag hem ondertussen een goede vriend noemen. Zijn verhaal is zeer opmerkelijk en hij heeft toegang tot bronnen/documentatie die weinig anderen hebben. Ik heb per toeval iemand in mijn directe omgeving die veel met de Rijkswacht van arrondissement Aalst te maken had vanaf eind jaren 70 tot eind jaren 80, en alle info die ik heb kunnen verifiëren klopt telkens weer. De regio Brakel-Zottegem is dan weer waar ik ben opgegroeid, en ik ken iemand die met PV heeft samengewerkt in die periode.

33

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

Er is in het verleden al gewaarschuwd om personen bij naam en paard te benoemen. Reneke heeft dit al meerdere keren gemeld ... je weet maar nooit.

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

Dat is inderdaad zo P-51. Als men het abstract en anoniem houdt, wordt het natuurlijk nooit duidelijk. De Bende van Nijvel heeft wel de ergste misdaden gepleegd sedert het ontstaan van België.

35

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

Charly wrote:

Dat men hem dan opzoekt en eens spreekt alvorens we hier beginnen met de wildste theorieën. Hij had dezelfde blik als de killer?

't Is helaas iets complexer dan dat: er zijn bepaalde toevalligheden en verbanden, maar ook getuigenissen en documenten. Deze piste wordt sinds november/december 2017 besproken en is met meerdere mensen gecheckt en gedubbelcheckt. En niet met janneke en mieke.

Het is geen wilde theorie - al kan ik begrijpen dat dat voor jou zo overkomt omdat je alle achterliggende verbanden niet kent (dewelke je ook niet kan kennen).

Een vergelijking die ik laatst maakte: als iemand de achterliggende technologie/principes van de blockchain niet kent, dan kan je die persoon moeilijk kwalijk nemen dat hij cryptocurrencies niet vertrouwt. Maar als die persoon dan (ondanks zijn gebrek aan kennis) stelt dat cryptocurrencies bullshit en onveilig zijn, dan is dat ... (vul het adjectief zelf maar in).

36

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

En wat gaan de heren Aubanel en Zenga nu doen met hun kennis? Gaan ze die met de forumleden delen, gaan ze ermee naar de speurders stappen of gaat dit (voor ons) nieuwe spoor hic et nunc doodbloeden?

37

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

Reneke wrote:

En wat gaan de heren Aubanel en Zenga nu doen met hun kennis? Gaan ze die met de forumleden delen, gaan ze ermee naar de speurders stappen of gaat dit (voor ons) nieuwe spoor hic et nunc doodbloeden?

Dat is een vraag waar ik geen eenduidig antwoord op kan geven. Vermits je eigenlijk 3 vragen stelt:

  1. Ik ben een simpele burger, dus als ik informatie heb/krijg die interessant en verifieerbaar is, dan betekent dat 9/10 dat iemand mij in vertrouwen heeft genomen. En als iemand mij in vertrouwen neemt dan is dat omdat ik daar een bepaalde band mee heb, meer dan waarschijnlijk een vriendschappelijke en/of familiale band. En dat gaat dan vaak om 1 stukje van een grotere puzzel, waar Aubanel dan weer overlappende/aanvullende informatie over heeft, verkregen in een zelfde context van vertrouwen (de realiteit is trouwens veeleer omgekeerd: Aubanel zijn info vormt de hoofdbrok).

    Een concreet voorbeeld, als ik moet vertellen wie mijn bron is voor mijn post van april of mei ll in het Erpe-Mere topic waar ik stel dat het eigenlijke doel van die overval het buitmaken van een privé-collectie wapens was, dan schaad ik direct het vertrouwen van 2 mensen die ik al mijn hele leven ken. Dus nee, dat ga ik niet op een publiek forum delen. Temeer omdat een aantal van die mannen nog steeds actief zijn binnen de politie/justitie. En het zal mij - met alle respect - worst wezen wat anderen daar van denken.

  2. Ikzelf heb geen officiële verklaring afgelegd bij de politie/cel en ben ook niet van plan om dat te doen. Off the record is er wel al een pak info terecht gekomen bij de (volgens mij) juiste personen.

  3. Ik kan de toekomst niet voorspellen, alhoewel ik dat komende dinsdag voor 1 keer zal proberen doen met de EuroMillions trekking van € 90m.

38

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

Reneke: ik kan u zeggen dat ik mijn info al twee keer aan de Cel Jumet heb overgemaakt.

39

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

Dank je voor de uitleg en veel geluk met de trekking.

Was PV in verlof ten tijde van de feiten? Is dat geweten?

Re: Getuigenis Bozidar Djuroski jr.

Aubanel: de CWB heeft die info toch al jaren? Misschien hebben ze dit spoor al onderzocht en heeft PV er daadwerkelijk niets mee te maken.