391

Re: Madani Bouhouche

Geef toe dat er iets teveel toeval in het spel is om het tegendeel te vermoeden.

392

Re: Madani Bouhouche

We hebben deze discussie vorig jaar al gevoerd. Ik heb ook helemaal niet het gevoel dat er "teveel toeval in het spel is". De man is overleden na een banaal ongeluk en volgens de regels gecremeerd. Het zogenaamde "toeval" is wat sommigen er bij verzinnen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

393

Re: Madani Bouhouche

Dat is de sensatiejournalistiek van Guy Bouten.

394

Re: Madani Bouhouche

We hebben die discussie al gevoerd, we hebben geen enkele aanwijzing ... Ik roep hierbij getuige Van Haperen op. Wie of wat heeft het bewijs in handen dat het lijk daar in Frankrijk met 100 procent zekerheid het lijk van Bouhouche was? Voor mijn part mag er vandaag een nieuwe wet gestemd worden dat een DNA staal na elk overlijden verplicht is. Mijn DNA krijgen ze zelfs nu al. Onze privacy is gewoon een illusie.

» Nieuws

De wet inzake DNA moet zowiezo dringend aangepast. Op dat vlak sturen we onze speurders de oorlog in met enkel een "goedendag" in hun handen. Godsgeklaagd dixit ...

Gerecht verknoeide onderzoek naar dood Madani Bouhouche » Nieuws

Typisch Belgisch, het gerecht liet de voordeur van Bouhouche ontploffen terwijl ze er volop sporen hadden moeten van nemen. Sorry Ben, maar dat doet mij net iets te veel denken aan die andere pipo die de kogels weg schopte na een aanslag. Naar mijn mening was men net iets te ijverig met het laten verdwijnen van sporen wat betreft de Bende van Nijvel-saga. Dat is mijn aanwijzing Ben. Een mening gebaseerd op concrete feiten.

395

Re: Madani Bouhouche

Van Haperen heeft het mooi verwoord. Het is moeilijk om te begrijpen voor sommige mensen, maar als iemand besluit om van de wereldbol te verdwijnen dan doe je dat ook grondig. Zeker voor een man als Bouhouche die veel wist, alle knepen van het vak kende en ze ook gebruikte. We zullen hem zeker niet 'Bouhou' horen roepen vanachter een boom!

396

Re: Madani Bouhouche

Django68 wrote:

Deze is heel interessant, en indien waar een rechtstreeks materieel bewijs voor de betrokkenheid van Bouhouche: Voor de overval op de Delhaize van Genval maakte de bende gebruik van een Peugeot 504 die ze twee maanden eerder carjackten in Watermaal-Bosvoorde. Drie jaar later werd in een andere wagen, in een garagebox (Box 88 in de Hippocrateslaan in Woluwe) een blauwe anorak gevonden die toebehoorde aan de eigenaar van de Peugeot 504. De box werd gehuurd door Bouhouche onder een valse naam.

Bron: Guy Bouten | De Bende van Nijvel: Verraad, manipulatie, geheime diensten

Op het Franstalige forum werd er vandaag ook over dit feit gepost. Weet iemand of dit waar is og het zoveelste gerucht?

397

Re: Madani Bouhouche

With a little help van de franse veiligheidsdiensten en de DEA is alles mogelijk denk ik.

Bouhouche moest het warm water niet uitvinden he. Of was het ook toevallig dat Bouhouche zeer goed wist waar de Gladio-wapens in Vilvoorde lagen en blijkbaar de ontsnappingsroute zeer goed kende van uit een safe house in Brussel via de franse Alpen naar Spanje.

Ik vermoed zelfs dat Bouhouche die DEA mannetjes kende nog voor hij de stelling van Pythagoras begrepen had. Niet vergeten dat hij als tiener in de zaak van zijn vriend Buslik meehielp.

398

Re: Madani Bouhouche

Wie of wat heeft het bewijs in handen dat het lijk daar in Frankrijk met 100 procent zekerheid het lijk van Bouhouche was? Wie heeft hem aan de hand van wat geïdentificeerd? Bewijzen aub dat hij dood is! DNA? Desnoods kan zijn zoon DNA afstaan!

399

Re: Madani Bouhouche

Het enige wat opheldering zou kunnen geven is het autopsieverslag. Maar aangezien er geen DNA is afgenomen en zijn gezicht totaal onherkenbaar was zoals een speurder verklaarde is er niets te bewijzen.

Persoonlijk geloof ik ook niet in zijn dood en idem een ander besproken persoon.

400

Re: Madani Bouhouche

Beste Sherlock, dat zal niet helpen als er geen DNA afgenomen is van het (zogezegde?) Bouhouche lijk. Trouwens, wie denkt er nog aan DNA na de explosie van een boom en een lijk op handen en voeten.

Het was daar oorlog he want een maand later werd dat dorpje opgeschrikt door een tweede explosie (de Belgen waren aangekomen en lieten de voordeur exploderen, ik denk dat ze de sleutel  kwijtgespeeld waren.)

En dan zwijgen we nog over Guy Bouten die daar het hele dorp ging terroriseren. Zelfs anno 2019 treffen we er ramptoeristen. Volgens geruchten Bende van Nijvel-forumleden. Sttt.