401

Re: Madani Bouhouche

Waarom hebben ze het lichaam van Bouhouche niet naar België gebracht voor een grondige autopsie? Hij is toch een belangrijke verdachte? Omdat alles haarfijn geregeld was en in scène is gezet. Gezicht onherkenbaar en zonder DNA af te nemen direct verbrand? Foto’s van het lichaam?

Bv. je ontvoert een dakloze van dezelfde grote gestalte en haarkleur (Bouhouche had een doorsnee profiel) en die door niemand gemist wordt, je slaagt die persoon dood door met een houten tak en zijn gezicht te slaan en je legt hem onder een boom en de rest is zoals gans het Bende van Nijvel-verhaal manipulatie. Het zal te heet onder zijn voeten geworden zijn.

402

Re: Madani Bouhouche

Het antwoord op uw vraag is heel simpel. Voor men in Belgie op de hoogte was van zijn overlijden was hij reeds verast.

403

Re: Madani Bouhouche

En ik denk dat er vele hoge betrokkenen zich deze vraag ook al dikwijls gesteld hebben. "Leeft hij nu nog, of niet"! In mijn ogen is Bouhouche een 'beschermde getuige' geworden. En als iedereen zijn bek braaf dicht houdt blijft Bouhouce in de kast zitten met zijn getuigenissen! Zoniet ...?

404

Re: Madani Bouhouche

Wat is de leeftijd van Bouhouche nu?

405

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche is van 1952.

406

Re: Madani Bouhouche

Geboren op 14 juni 1952 dus zou hij nu 67 jaar zijn.

407

Re: Madani Bouhouche

of geworden zijn ... 't is maar wat je gelooft of niet. Als er geld mee gemoeid is, kan alles. Jammer dat sommige respectabele leden van dit forum op één of andere manier toch meegegaan zijn in het verhaal van Heineken. Het zij zo, rest my case.

408

Re: Madani Bouhouche

Ze hadden getuigen tegen hem, zijn BIC dossier was verdwenen enz. enz. De enige vraag die ik mij stel is. Wat wist Vos toen deze laatste zijn deur liet exploderen? Bouhouche is in Frankrijk toegekomen de eerste keer in 1994 samen met een vrouw, niet zijn vrouw. Deze vrouw was waarschijnlijk ouder dan hij, fors gebouwd, op dezelfde manier gekleed als Bouhouche, zwarte krullenbol.

Nog een paar kleine opmerkingen: Bouhouche was niet alleen toen hij probeerde een eik om te leggen maar deed dit blijkbaar in aanwezigheid van een "familielid". Wie dat was is mij onbekend.

Bouhouche is niet verschenen als getuige op het proces van zijn vriend Buslik alhoewel hij door de voorzitter gedagvaard was. Il faut le faire!

"Personnellement, je n’ai plus jamais revu Bouhouche depuis le procès. Je pensais le voir au procès Buslik mais il n’y est même pas venu, malgré la convocation formelle du président. Il a finalement été excusé par l’intervention de son agent de probation, lequel a expliqué que le succès éventuel de sa réinsertion passait par la discrétion à son sujet. L’agent de probation est la courroie de transmission entre le libéré conditionnel et la commission de libération conditionnelle."

Dixit Beijer.

Ik heb altijd gedacht dat hij zijn nieuwe vriendin ter plaatse leren kennen had maar dat bleek niet het geval. Volgens een klusjesman kwam hij de eerste keer ter plaatse (Frankrijk) samen met die vriendin in 1994. Het was natuurlijk niet Vos zelf die de deur liet exploderen maar de plaatselijke ontmijningsdienst die mee afgezakt was. Het ging niet over één deur maar over 2 deuren om exact te zijn.

Nog iets, het lijk van Bouhouche was verast en men kon dus geen DNA meer nemen. Maar op de plaats van het ongeval waren genoeg bloedsporen om stalen te nemen en alsnog te proberen DNA te recupereren en te vergelijken.

En tenslotte:

Après l' aventure Anversoise 2 septembre 1989 ils fuient. Bouhouche est arrêté 14 septembre 1989 et liberé 15 mai 1992 pour après etre condamné à 20 ans!

Hij heeft dus minder dan 3 jaar gezeten voor een straf van 20 jaar. na de moord op de Antwerpse diamantair.

Bron » tueriesdubrabant.1fr1.net

Gezien hij zeer goed wist wie de Bende was had men toch alles in handen om hem alleen vrij te laten na wat meer uitleg over deze woorden:

Audition de Bihay et Balfroid lors de la seconde CEP: A l’enterrement de Mendez, on va à l’église pour intercepter Bouhouche. On lui demande de nous accompagner parce qu’on voudrait lui poser quelques questions. On ramène Bouhouche à Wavre. On l’aborde d’abord sur l’histoire Goffinon, pour pouvoir avoir une porte de sortie. Et on le met un peu sous pression. A ce moment-là, je puis vous assurer que Bouhouche nous a dit: "De toute façon, c’est le Brabant wallon que vous cherchez? Ne vous tracassez pas. Il n’y aura
plus rien".

Op dat ogenblik beschuldigde hij zijn beste vriend (op de dag van zijn begrafenis nota bene). Qua troost naar de weduwe toe kan dit tellen. Qua uitlachen van zijn ondervragers idem. En nu de vraag: Wat is de normale reactie van een onderzoeksrechter als hij dit leest in het verslag van de ondervragers? Waarom al die kansen om Bouhouche op de rooster te leggen laten voorbijgaan? Bouhouche heeft meermaals gezegd "vous êtes des cons" en hij had nog gelijk ook.

409

Re: Madani Bouhouche

Bij mijn weten ontploft een Eik niet en in het slechtste geval kraakt hij enkel af.

410

Re: Madani Bouhouche

kenza wrote:

Waarom hebben ze het lichaam van Bouhouche niet naar België gebracht voor een grondige autopsie? Hij is toch een belangrijke verdachte?

Hoe zie je dit voor je? Hij was een vrij man, eerder veroordeeld voor diverse zaken en officieel vrijgelaten. Als men Bouhoucghe nog zag als verdachte had men hem moeten laten uitleveren door Frankrijk toen hij nog leefde. Je kan niet zomaar DNA afnemen of autopsie laten doen, ook al voordat GDPR er was. Nog los van de bevoegdheid van de Belgische justitie in dezen.