471

Re: Madani Bouhouche

Bonjour, exact Danielle ... son ex-femme, qui habitait à Bruxelles, et non à Fougax. J'ai retrouvé le rapport de décès de Bouhouche rédigé par le MDL Ribler ... le 23  novembre soit le lendemain de sa "mort"? Envoi à Nachtergael.

472

Re: Madani Bouhouche

Als Ruf dat rapport heeft vermoed ik dat hij dat hier gaat publiceren, heb gezien dat hij al een deel van de documenten geplaatst heeft, rest zal wel volgen. Lauwin47, heb jij hier gelezen wat Van Haperen schreef over Bouhouche? Ik denk dat je Nederlands verstaat? Of niet? (Want dit is compatibel met jou onderzoek.)

Lawin, misschien moet je Scaramouche eens contacteren want ook hij is ter plaatse geweest in Frankrijk én hij is tweetalig.

Re: Madani Bouhouche

Coconut, kan jij Van Haperen zijn uitspraak even posten? Zo lezen we meteen mee! Witse.

474

Re: Madani Bouhouche

Verhaal van insider Witse. Ik heb iets gevonden dat niet klopt. Bouten, zeer goed bevriend met Joël schreef in zijn vorige boek:

De klusjesman Tony Garcia ontdekte Bouhouches lijk in november 2005, vlak bij een omgezaagde boom waarvan de stam blijkbaar in zijn gezicht was ontploft. Het hoofd van het lijk was onherkenbaar verminkt. De politie sloot meteen de steile veldweg naar de woning af. Het lichaam werd nooit geïdentificeerd en werd onmiddellijk verbrand.

Maar in de tekst die Joel ons stuurde staat dat Toni Garcia verdwenen was een paar dagen voor de dood van Bouhouche. Euh ... et alors?

475

Re: Madani Bouhouche

Oh, excusez-moi, pour la faute ... Nouveau Livre de Guy, sort le 28 janvier 2020, Ruf va publier ma maquette...

476

Re: Madani Bouhouche

Wat was er fout Lauwin47:

  1. Tony Garcia vond het lijk van Bouhouche (boek Bouten)

  2. Tony Garcia verdween een paar dagen voor de dood van Bouhouche ( versie Joël Lhost)

En wat is de versie van Bouten hier over in zijn nieuwe boek aub? Ik heb nog een vraag: Wat is MDL? Het is de functie van Ribier.

477

Re: Madani Bouhouche

MDL is Marechal des logis Franse politie of rijkswacht.

Re: Madani Bouhouche

coconut wrote:

Als Ruf dat rapport heeft vermoed ik dat hij dat hier gaat publiceren, heb gezien dat hij al een deel van de documenten geplaatst heeft, rest zal wel volgen. Lauwin47, heb jij hier gelezen wat Van Haperen schreef over Bouhouche? Ik denk dat je Nederlands verstaat? Of niet? (Want dit is compatibel met jou onderzoek.).

Document afkomstig van Lauwin47; Philippe Ribier:

https://www.mupload.nl/img/n687wcz.jpg

Bericht met lijst van vragen van Lauwin47:

https://www.mupload.nl/img/tpzp64qqlvj6.jpg

479

Re: Madani Bouhouche

6) Wie heeft de foto's van het lijk gemaakt?

Ik begin mij verdorie plots af te vragen of er wel degelijk foto's van het lijk waren ... als ik die kopie van dat schriftje uit het eerste leerjaar zie. Bouhouche is overleden in 2005. Het lijkt meer op 1805. Waarom blijven speculeren? Kunnen wij niet gewoon aan de zoon van Bouhouche vragen of hij zo vriendelijk zou willen zijn ons het overlijdenscertificaat van de dokter te tonen zodat de mythe Bouhouche leeft nog stopt.

(Tony Garcia, ne spanjaard dus, wat een ongelofelijk toeval.)

480

Re: Madani Bouhouche

Il y a en une ... mais elle a disparu d'un journal local (sur le web), je l'aie vue, mais elle était retouchée et la tête floutée, c'est normal vu sont état catastrophique ... donc peut-être un montage?