Re: Madani Bouhouche

Een ongeluk bij het houthakken gebeurt wel eens meer » www.destandaard.be

Natuurlijk wanneer dit met een besproken figuur gebeurt, kan je je altijd vragen stellen maar daar zullen we nooit het fijne van weten.

Re: Madani Bouhouche

Een gewoon ongeluk wel, maar een boom die splijt en je dan in het gezicht raakt? Eddy Vos heeft enkel foto's gezien en legt er zich direct bij neer dat hij dood is (foto's zijn manipuleerbaar, vraag maar aan boemerang wink ). Vind het ook raar dat het Franse gerecht niet op de hoogte was van zijn zware verleden.

63

Re: Madani Bouhouche

Eén van onze forumleden hier heeft een oud grootmoedertje met een kromme neus en een berkentakkenbezem. Zij heeft de robotfoto van Bouhouche te pakken gekregen en heeft er emotioneel met een tandenstoker op staan prikken tot er een gat in zijn hoofd ontstond, met het gevolg dat Bouhouche zijn kop ook effectief uit elkaar is gespat. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?

Re: Madani Bouhouche

Gij begrijpt het precies niet. Niemand heeft de foto gezien, of gij wel. Diegene die de foto gezien heeft zit niet meer in het onderzoek. Met een open gespatte kop is het moeilijk te zeggen wie het was hé.

Met vriendelijke groet, van een kieken dat niet alles geloofd wat ze hem wijsmaken.

65

Re: Madani Bouhouche

Mijn excuses, ik zei dat maar voor de grap, hé! Ik wou uw grootmoeder niet beledigen. wink

66

Re: Madani Bouhouche

geronimo wrote:

Niemand heeft de foto gezien,of gij wel.Diegene die de foto gezien heeft zit niet meer in het onderzoek.

Eddy Vos heeft de foto's gezien en die voert nog altijd mee het onderzoek naar de Bende van Nijvel.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche lijkt me een sterke pion binnen het verhaal van de Bende van Nijvel, zou kunnen ingestaan hebben voor de wapens. Hij zit zelf in deze branche en kent er uiteraard enorm veel mensen, zou misschien ook degene kunnen zijn om het voetvolk te ransellen (criminelen voor de overval), misschien deed hij hiervoor beroep op Bultot. Wagens mocht hij wellicht ook regelen.. Spreekt mensen in deze branche aan (garagewereld, autodiefstalmilieu,...)

Het is te veel toeval om nog te twijfelen aan het aandeel van Bouhouche, telken male komt zijn naam terug en is het logisch, wordt herkend bij Dekaise, zit tot over zijn oren in de shit en wordt veroordeeld voor feiten die te maken zouden hebben met de bende, ... Bouhouche heeft er dus mee te maken en wat hierboven staat lijkt me het meest logisch voor zijn taak.

Bouhouche =

  • Wapens: ...??...

  • Wagens: ...??...

  • Criminelen voor de feiten: -> Bultot (?):

  • Bende Haemers/Bende van Woluwe?

  • Bende de Staerke?

  • ...

Indien er iets van waar is wat dit kleine schema laat zijn, is Bouhouche dan de grote spilfiguur. Volgens mij niet. De criminelen en Bouhouche, Bultot, ... zullen zich toch niet aan dergelijke feiten wagen zonder fikse vergoeding. De buit van de bende lijkt me daarvoor te min.

In de beginjaren van de bende lijkt het met niet georganiseerd van hogerhand, meer het begin van iets wat later een extreem gewelddadig eskader zal worden. In de beginjaren doet Bouhouche dit om zich te revancheren op de rijkswacht en dgl. Beijer? Later krijgt een hoge pion of dgl. dit via via te horen en besluit hij zich erin te mengen?

68

Re: Madani Bouhouche

Vraag: heeft iemand ergens ook gelezen dat Bouhouche in de Pyreneeën bevriend was met een Belgische legionair die in hetzelfde dorp woonde?

69 (edited by Boemerang 11-09-2011 17:56)

Re: Madani Bouhouche

Enkele foto's van Madani Bouhouche.

https://lh6.googleusercontent.com/-njusJx4XRaU/TmzZkEUFmHI/AAAAAAAABsY/AjmM4zDUu6c/Bouhouche%2525202%252520redone.jpg

https://lh3.googleusercontent.com/-JvTqo1Mh4zM/TmzZkua43xI/AAAAAAAABsg/A6zhvsZ1Bq0/Bouhouche%2525203%252520redone.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-ijgyfHDUazA/TmzZlPwtzbI/AAAAAAAABss/VZrByzE8iyo/Bouhouche%252520compilatie.jpg

70

Re: Madani Bouhouche

K& wrote:

Vraag: heeft iemand ergens ook gelezen dat Bouhouche in de Pyreneeën bevriend was met een Belgische legionnair die in hetzelfde dorp woonde?

Ik heb wel informatie over het feit dat Bouhouche in het Franse dorp bevriend was met een Franse ex-legionair genaamd Jean-Paul Contat.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube