691

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche deed zich voor in het dorp als Daniel Bureau, de familienaam van zijn vrouw/ vriendin dat is in Frankrijk hoogst ongebruikelijk, normaal neemt de vrouw de naam van haar man aan. Hij leefde er schijnbaar in een krot aan de buitenkant de binnenkant leek eerder een stal zonder comfort. Hij moest water halen ui een put. Schijnbaar kon hij geen kant meer op maar had toch de fondsen om tripjes naar Waals Brabant en Spanje te maken. Zijn omgang met Weykamp en rechtse vrienden ging gewoon door. Hij zou overleden zijn en zijn gezicht zou onherkenbaar weggeslagen zijn door een uiteen gespatte boom gezien de foto van deze boom is dat overduidelijk onmogelijk.

De gendarme ter plaatse was niet op de hoogte van zijn crimineel verleden. Er is geen DNA genomen en ook geen vingerafdrukken. Vos is zelfs niet op de vindplaats geweest en had zelfs twijfels over zijn dood. Vos zag enkele foto's meer niet, en dat meer dan een maand na de overlijdensakte. Hij is herkend door zijn zoon een kind dat zijn vader niet goed kende met een onherkenbaar gezicht. Na zijn dood zijn er wapens verdwenen, er was met de computer van Bouhouche geknoeid, diskettes werden onklaar gemaakt, het huis en omgeving opgeschoond. Er was al een maand een hulpje van Bouhouche die spoorloos verdween? En zo zijn er nog veel merkwaardige zaken en dat verontrust niemand? Goed speurwerk! Er bestaat twijfel over wanneer deze herkenning plaats had.

692

Re: Madani Bouhouche

Gloacoster. Ik merk dat jij oprecht problemen hebt met de discussie en de hele problematiek rond het 'ongeval' of  een 'enscenering', zoals anderen het zien. Wat is de oorzaak daarvan? Ben jij de zoon, of heb je contacten met de zoon?

693

Re: Madani Bouhouche

Los van het feit of Bouhouche zijn eigen dood heeft gefaked of niet, wat zou zijn motivatie daar dan voor zijn geweest?

694

Re: Madani Bouhouche

Volgens mij heeft Bouhouche om verscheidene redenen zijn dood  in scène gezet. Hij wist te veel en werd ouder en weerbaarder en zag in zijn omgeving toevallig veel mensen verdwijnen of gezelfmoord worden of enz., en heeft hij het zekere voor het onzekere genomen.  Het zijn teveel toevalligheden.

695

Re: Madani Bouhouche

Bon. Ik had mij voorgenomen om mij niet meer te mengen in de discussies over kettingzaagtechniek etc. En de relevante vragen - die ik een vorige post gesteld heb - zijn bedolven geweest onder een natte pulp van zaagsel en nooit beantwoord...

Om te beginnen, een uitsnede van een Youtube-filmpje dat jullie allemaal al gezien hebben, maar om een ander beeld van Bouhouche op jullie netvlies te branden, een beeld van Madani Bouhouche zonder de bril met donkere glazen die hij vaak droeg. Dit was Bouhouche in 1989.

https://i.postimg.cc/Y0cspq7V/Madani-Bouhouche-in-1989.jpg

Ik breng nog even een oudere post van de forumbeheerder uit deze topic in herinnering voor vraag 3:

Ben wrote:
sherlock wrote:

Tot het te heet werd onder zijn - Madani Bouhouche - voeten.

Waarom werd het te heet onder zijn voeten?

sherlock wrote:

Met het DNA van de zoon, zou je de vader kunnen opsporen. En een databank aanleggen van DNA van alle verdachten (of eerstelijns afstammelingen) in het dossier van de bende.

Volgens mij zit het DNA van Bouhouche al lang in het dossier, samen met het DNA van 100'en andere verdachten. Zie » Onderzoek

het heeft ook weinig zin om Bouhouche op te sporen. Hij is namelijk gestorven in 2005. Hij probeerde een boom om te zagen met een kettingzaag en kwam daarbij om.

Dan nu een aantal vragen ik zal ze nummeren dan is het makkelijker om ze eventueel te beantwoorden:

  1. Wie was de laatste vriendin van Madani Bouhouche?
    Jullie lezen allemaal aandachtig het forum. En jullie herlezen uiteraard ook de oude forumberichten. Er staat tussen deze oude berichten te lezen dat Bouchouche niet meer samen met Claude Bureau, een maand voor zijn dood. Hij had immers een vrouw uit een naburig dorp leren kennen. Het was deze vrouw die klusjesman Tony Garcia verwittigde omdat Dany zijn telefoon maar niet opnam. Garcia ging een kijkje nemen (het was toen al avond) en ontdekte het lijk.... de vraag: heeft er iemand een naam opgevangen van deze vrouw? Voornaam? Achternaam? Naam van het naburige dorp?

  2. Waarom was deze laatste vriendin van Madani Bouhouche niet aanwezig op de uitstrooiing?
    Er waren 4 mensen bij de uitstrooiing van de as van Madani Bouhouche; 1-zijn zoon, 2-Alain Weykamp, 3-Tony Garcia en 4-Claude Bureau. Claude Bureau was dan wel opnieuw aanwezig maar over de aanwezigheid van de nieuwe vriendin van Bouhouche op de uitstrooiing werd er niet gesproken? Zou zij er dan niet bij geweest zijn? Affiniteit met Bouhouche had ze immers wel, ze was immers enkele dagen ervoor ongerust omdat ze zijn telefoon maar niet opnam en nam initiatief door Garcia te bellen om te gaan kijken wat er mis was...

  3. Een zeer grote gok, een dood ensceneren en nutteloos.... waarom zou Bouhouche dat risico nemen?
    Ik wijk even af... Te vinden in de Bendecommissie II, bijlage IV P. 276: Ben Bihay en Balfroid getuigen: "Bij de begrafenis van Mendez gaan wij naar de kerk om Bouhouche te onderscheppen. We vragen hem met ons mee te gaan om hem een paar vragen te stellen. We brengen Bouhouche naar Waver. ... Op dat ogenblik zegt Bouhouche ons: 'Jullie zoeken de bende van Nijvel? Maak jullie geen zorgen. Er zal niets meer gebeuren." Dat bewijst dat Madani Bouhouche toch straffe voorspellingen kon doen die bovendien ook nog eens uit kwamen. Hoewel ik eerder al de vraag stelde... wie bepaalt welke aanslagen tot de Bende Van Nijvel behoren/behoorden en welke aanslagen niet? Immers voor en na de "Bende van Nijvel" gebeurden er ook al/nog vergelijkbare aanslagen. Maar de vraagstelling wordt wel heel lang zo... concreto: Bouhouche was dus een straffe voorspeller, maar als hij (al dan niet met hulp van anderen) zijn dood in scène gezet heeft... hoe kon hij dan voorspellen dat onderzoekers (politie, wetsdokter, begrafenisondernemer, rogatoire commissie, ...) nooit sporen (tanden, vingerafdruk, haar, vezels, DNA, bloed, bijzondere lidtekens, aard van verwondingen...) zou vatten van dat andere lijk? Een zeer grote gok die - als ze fout af liep - duidelijk zou maken dat hij dan inderdaad gevlucht is en zijn dood in scène gezet heeft...Zoals zo vaak gezegd maar sommigen hier willen het gewoon niet aannemen.... Madani Bouhouche had meer te verliezen dan te winnen door een overlijden in scene te zetten. Jullie hebben allemaal gelezen dat het gerecht niet meer "bezig" was met Dany Bouhouche. Hij had kennis van zaken genoeg om er met een vals paspoort van onder te muizen want in het verleden was hij al eens naar Spanje gevlucht zonder daarvoor een dood in scene te zetten...Alsjeblieft... laat het nu even los of hij door die ketting van de kettingzaag of door de boom geveld is. Of hij al dan niet dood is...wel voor de forumgebruikers die ervan uit gaan dat hij nog steeds leeft... waarom moest hij dan opeens in december 2005 verdwijnen? Hij was niet in verdenking gesteld voor gelijk welke daad gerelateerd aan de Bende Van Nijvel. Bovendien is het inderdaad absoluut onwaarschijnlijk dat het gerecht het DNA van Bouhouche niet zou hebben gezien zijn verschillende arrestaties, de vele spullen van Bouhouche waarvan ze DNA zouden kunnen extraheren en gezien het feit dat ze al vaak DNA afgenomen hebben van verwanten (zie de vele persartikels) of rechtstreeks van verdachten (bv. Alain Vinckx). Als ze al geen DNA zouden gehad hebben van Madani, dan hebben ze dat ondertussen allicht wel via zijn zoon. Bouhouche moest in 2005 ook al van het DNA-onderzoek geweten hebben gezien hij zich toen ook nog verder in deze materie bleef informeren en gezien hij nog steeds contact had met zijn "kornuiten" die hem hierover ook zeker gebriefd zouden hebben... Dus nogmaals, al die factoren maken een in scène zetten van zijn dood volstrekt nutteloos en zelfs gevaarlijk om hem juist wel opnieuw verdacht te maken...

  4. Insider: Hoe weet je dat Claude Bureau uit Vilvoorde afkomstig was?

  5. Madani Bouhouche zegt zelf in dat Youtube-filmpje van waaruit ik bovenstaande foto haalde dat hij verschillende kinderen heeft. Toch was enkel zijn zoon op de uitstrooiing aanwezig? Weet er iemand iets over die andere kinderen die Madani Bouhouche zou hebben? Is dat een dochter? Zijn er meer dan 2 kinderen?

Eigenlijk heb ik nog 999 concrete vragen. Maar als ik op bovenstaande 5 vragen al wat nuttige, inhoudsvolle reacties zou krijgen, dat ware fantastisch...

696

Re: Madani Bouhouche

Trobken, goede en relevante vragen. Passend binnen de hypothese zoals door mij naar voren gebracht. Maar die hypothese is van jaren geleden. Ondertussen zijn er al heel wat antwoorden gekomen op de vraagtekens die ik toen heb geplaatst, die jammer genoeg ook vele nieuwe vragen oproepen. Als je de hypothese die ik toen stelde en de reacties daarop leest, denk ik dat die veel van je huidige vragen zal beantwoorden. Zoals de vraag waarom, terwijl hij niet gezocht werd door de politie.

Maar er speelde veel meer in de periode rond het ‘ongeluk’. Zo was degene die hem beschermde tegen politieke hot shots net twee weken daarvoor overleden. Daar moet hij behoorlijk panisch van zijn geworden, gelet op voorgaande reacties van dien aard. Wat je overige vragen betreft, wil ik graag, als dat akkoord is met Ben, een aangepaste reconstructie (met de nieuwe gegevens), neerzetten binnen ‘het verhaal van Insider.’ Dan krijg je niet alleen antwoorden van mij, maar ook van andere deelnemers aan het topic. Ik denk dat vooral Joel daar veel aan kan bijdragen.

Op dit moment maak ik me meer zorgen over een uitspraak van Joel, 'dat er op de PD geen motorzaag was gevonden.' Weet iemand anders hier ook van? Mocht dat wel zo zijn, en Bouhouche zou wat Gloacoster stelt, deugdelijk geïdentificeerd zijn, dan kan er ook sprake zijn van moord!

697

Re: Madani Bouhouche

Op vraag 2: betrof het Tonio Garcia lopez? Waarbij Garcia Lopez de familienaam is? Waarvan een vervalste identiteitskaart bestond in verband met Mendez en het huren van een garagebox?

Op vraag 3 er zijn legio mogelijkheden waarom Bouhouche zou verdwijnen. Desondanks uw bewering dat hij niet meer gevolgd was door justitie is dat pertinent onjuist! Bewijs is dat na vaststelling van zijn dood meteen een commissie naar Fougax et Barrineuf vertrekt. Bovendien bij verder onderzoek had hij blijkbaar wel degelijk nog te vrezen in beschuldiging te worden gesteld. Als hij dood was en verdween kon hij elders van verborgen kapitaal genieten i.p.v de zielepoot uithangen met de naam Daniel Bureau.

Belgische justitie had inderdaad legio DNA van Bouhouche. De Franse niet en gezien de vermoedelijke dood van Bouhouche als ongeval is aangenomen is dat vastgesteld door een gendarme, Gendarme die volgens Franse wetgeving geen DNA mocht afnemen en dat dus ook niet deed, de Franse justitie kwam niet op de plaats van het ongeluk en deed er ook geen vaststellingen.

Denk je nu echt dat Bouhouche daar geen inlichtingen over gezocht en gevonden heeft? Het zou goed te pas komen dat de Franse DNA wet in zijn voordeel was. De voordelen van een andere identiteit zijn Legio tegenover de ontdekking miniem. Een moord meer of minder? Wat zou het hem uitmaken? Hij die liever dieren dan mensen zag.

Vos was ter plaatse geweest meer dan een maand na het overlijden en kon enkel aan de hand van fotos Bouhouche wel of niet herkennen. Het huis en omgeving zijn dan reeds opgekuist.

Dat roept toch allemaal terechte vragen op? Zijn voordeel bij een valse identiteit zijn toch legio maar je moet het willen zien en begrijpen, hoe hard je ook je best doet het verleden haalt je altijd in, altijd! Dit was 2005 niet 2021! Bouhouche wist zeer goed hoe justitie werkte en de mogelijkheden die justitie had.

Waarmee ik niet wil zeggen dat Bouhouche nog leeft maar er zijn geen ontegensprekelijke afdoende, wettelijke bewijzen dat hij overleden is. Overigens Trobken respect voor je inzet en degelijke inhoudvolle comments betreffende het dossier.

Re: Madani Bouhouche

Trobken wrote:

Wie was de laatste vriendin van Madani Bouhouche?

Die naam zal zeker geen meerwaarde brengen in dit dossier. Anonimiteit is belangrijk, zeker als die mensen niets te maken hebben met het dossier, sommige vergeten dit soms op deze forum (het is niet voor jou bedoeld). Ze woonde in een klein dorp op enkele km. van Fougax: Belesta.

Trobken wrote:

Waarom was deze laatste vriendin van Madani Bouhouche niet aanwezig op de uitstrooiing?

Een simpel meisje uitkomstig van een klein dorpje was misschien wel te beschaamd om de zoon en ex vrouw van haar nieuw relatie te ontmoeten.

Trobken wrote:

Een zeer grote gok, een dood ensceneren en nutteloos.... waarom zou Bouhouche dat risico nemen?

Niets aan te merken aan je redenering.

699

Re: Madani Bouhouche

Insider wrote:

Een ‘eik’ ontploft overigens alleen tijdens onweer, door zijn constante vochtgehalte, niet volgens mij maar via boswachters die ik ernaar heb gevraagd. Misschien een kenner hier die daar iets meer over kan vertellen?

Huidig topic, pagina 45 post 442. Bron KMI.

700

Re: Madani Bouhouche

Insider wrote:

Trobken, goede en relevante vragen.

Tru Dat wrote:

Overigens Trobken respect voor je inzet en degelijke inhoudvolle comments betreffende het dossier.

Bedankt!

Hier een simulatie van Bouhouche (ouder, dikker, baard, ... met die bekende app gemaakt.)

(Ik heb er even wat labeltjes bij gezet omdat er vaak zonder schroom afbeeldingen overgenomen worden en die zelfs uit de context of verkeerd gebruikt worden)

Zouden jullie Madani Bouhouche herkennen? Denk er nog maar zeker een pet en een sjaal bij in de koude Pyreneeën in november ...
https://i.postimg.cc/3rPH2FhH/MB.jpg

Insider wrote:

Als je de hypothese die ik toen stelde en de reacties daarop leest, denk ik dat die veel van je huidige vragen zal beantwoorden. Zoals de vraag waarom, terwijl hij niet gezocht werd door de politie.

Mag ik/mogen wij forumgebruikers nu ook eens even lui zijn Insider? Kan je dit beknopt even samenvatten voor ons? Beknopt, waarom Bouhouche dan niet meer gezocht - of beter opgevolgd - werd door de politie?

Insider wrote:

Maar er speelde veel meer in de periode rond het ‘ongeluk’. Zo was degene die hem beschermde tegen politieke hot shots net twee weken daarvoor overleden. Daar moet hij behoorlijk panisch van zijn geworden, gelet op voorgaande reacties van dien aard.

Kan je hier een naam op plakken? Of een duidelijke hint naar wie je hier bedoelt?

Insider wrote:

Op dit moment maak ik me meer zorgen over een uitspraak van Joel, 'dat er op de PD geen motorzaag was gevonden.' Weet iemand anders hier ook van? Mocht dat wel zo zijn, en Bouhouche zou wat Gloacoster stelt, deugdelijk geïdentificeerd zijn, dan kan er ook sprake zijn van moord!

Er klopt heel erg veel niet van het verhaal rond de dood van Madani Bouhouche (waarmee ik niet wil beweren dat zijn dood in scène gezet is)..

  • Als die nieuwe vriendin van Bouhouche (dus niet Claude Bureau) belt naar Garcia omdat ze zich ongerust maakt omdat Bouhouche zijn telefoon maar niet beantwoorde, dan moet Garcia - nadat hij het vermeende lijk van Bouhouche had ontdekt - toch gebeld hebben met die "nieuwe vriendin" van Bouhouche om haar in te lichten? Zij belt immers omdat ze zich ongerust maakte en niemand zou haar nadien terug gebeld hebben? Bovendien lijkt het me sterk dat ze dan niet in haar auto zou gesprongen zijn om tot bij de woning van Bouhouche (of in de buurt ervan vermist de weg naar het huis erg lastig te berijden bleek in november 2005) te rijden?

  • Was voor het eerst in 1994 in Fougax-et-Barrineuf samen met een vrouw die Claude Bureau zou heten… Hoe kan dat als Bouhouche in de gevangenis zat? Of had hij toen even penitentiair verlof om samen met Claude Bureau een trip te maken naar Frankrijk en daar een "huis" te kopen?

Tru Dat wrote:

Op vraag 2: betrof het Tonio Garcia lopez? Waarbij Garcia Lopez de familienaam is? Waarvan een vervalste identiteitskaart bestond in verband met Mendez en het huren van een garagebox ?

Ik las een andere naam, ik ga hem niet herhalen tot iemand anders het doet. Het zou een vrouw uit het Brusselse zijn, geboortedatum 1980, die een deel van de begrafeniskosten betaalde... Zou dat zijn dochter kunnen zijn?

Hier spreek je jezelf tegen Tru Dat ...

Tru Dat wrote:

Desondanks uw bewering dat hij niet meer gevolgd was door justitie is dat pertinent onjuist! Bewijs is dat na vaststelling van zijn dood meteen een commissie naar Fougax et Barrineuf vertrekt. (...)

Vos was ter plaatse geweest meer dan een maand na het overlijden en kon enkel aan de hand van fotos Bouhouche wel of niet herkennen. Het huis en omgeving zijn dan reeds opgekuist. Dat roept toch allemaal terechte vragen op?

Je spreekt over "bewijs" dat er onmiddellijk een commissie naar la Douce France vertrekt en even later schrijf je in dezelfde post dat dat meer dan een maand moest duren?

Ter info: Madani Bouhouche is op dinsdag 22 november 2005 gestorven in Fougax-et-Barrineuf in de Franse Pyreneeën, pas meer dan een maand later, op dinsdag 27 december 2005, ontving de Franse politie een fax van de Federale politie met de vraag om toestemming te krijgen om twee Belgische rechercheurs ter plaatse te sturen. Deze rogatoire commissie onder leiding van Eddy Vos kwam op maandag 2 januari 2006 en dinsdagochtend 3 januari 2006 aan, da’s correct ja… in 2 groepjes.


gloacoster wrote:

Trobken. Wie was de laatste vriendin van Madani Bouhouche? Die naam zal zeker geen meerwaarde brengen in dit dossier. Anonimiteit is belangrijk, zeker als die mensen niets te maken hebben met het dossier, sommige vergeten dit soms op deze forum (het is niet voor jou bedoeld). Ze woonde in een klein dorp op enkele km. van Fougax: Belesta.

Ik begrijp dit en kan er ook respect voor opbrengen. Toch kan haar getuigenis essentieel zijn. Zoals wanneer zij naar Tony Garcia gebeld heeft. Of Garcia haar dan terug gebeld heeft en wanneer en wat hij dan gezegd heeft… Ik kan niet geloven dat ze dan gewoon de telefoon inhaakte en dacht… oh, hij is gestorven… allez da’s jammer… dan maar ff terug Tinder eens openen. Ik zeg het misschien wat te cru nu maar ik wil gewoon een punt maken in deze.

gloacoster wrote:

Waarom was deze laatste vriendin van Madani Bouhouche niet aanwezig op de uitstrooiing? Een simpel meisje uitkomstig van een klein dorpje was misschien wel te beschaamd om de zoon en ex vrouw van haar nieuw relatie te ontmoeten.

Da’s mogelijk. Maar misschien zaten de anderen ook met vragen waar zij antwoord kon op geven… en zou jij jouw - laatste - vriend/in niet toelaten op je begrafenis? Bouhouche had contact met Weykamp en anderen, mogelijk wisten zij van die recente vriendin gezien het feit dat Bouten dit ook wist… tenzij discretie gewenst was, zouden zij haar toch ook bij de nestrooiing uitgenodigd hebben?

gloacoster wrote:

Een zeer grote gok, een dood ensceneren en nutteloos... waarom zou Bouhouche dat risico nemen?

Niets aan te merken aan je redenering.

Ik heb de wijsheid niet in pacht, maar bedankt om even in de redenering mee te gaan en deze stelling te onderschrijven...

Ik herhaal nog even mijn - ge-update - vragen (omdat niet iedereen de moeite neemt om voorgaande posts te lezen):

  1. Wat is het getuigenis van de laatste vriendin van Madani Bouhouche? Dat was dus NIET Claude Bureau voor alle duidelijkheid ... Haar naam moet niet bekend worden, iedereen heeft recht op zijn/haar privacy en haar naam doet er eigenlijk niet toe. Maar zij heeft immers cruciale informatie, haar telefoontje naar Garcia zorgde ervoor dat die op zijn beurt naar Bouhouche op zoek ging. Haar telefoontje geeft nauwkeurigheid aan het tijdsstip van overlijden en bovendien... verdere details in de afwikkeling waarvan ze zeker deels op de hoogte moet zijn kunnen een en ander uitklaren...

  2. Waarom was deze laatste vriendin van Madani Bouhouche niet aanwezig op diens uitstrooiing?
    Guy Bouten en co wisten dat er een andere vriendin dan Claude Bureau was in het leven van Bouhouche. Weykamp allicht ook dan. Zou het geen respect zijn voor jouw vriend dat je zijn laatste partner mee uitnodigt op de uitstrooiing? Misschien was ze wel uitgenodigd maar wou ze er zelf niet bij zijn. Misschien wou niemand haar vermelden... het kan opnieuw ook veel duidelijkheid brengen dit te weten...

  3. Een zeer grote gok, een dood ensceneren en nutteloos.... waarom zou Bouhouche dat risico nemen?
    Als Bouhouche nog zou leven dan had/heeft hij er meer voordeel bij om te verdwijnen in de anonimiteit met een ander paspoort. Hij wist hoe dit moest en had er de mensen en praktische middelen voor. Bultot en Beijer hebben het hem bijvoorbeeld voor gedaan. Zelf was hij al een keertje naar Spanje gevlucht... Maar hij was absoluut niet zelfredzaam, zo bewees zijn "oefening" in de Pyreneeën. Een stom vergelijk maar ook weer om een punt te maken: Osama Bin Laden, Saddam Hoessein, Khadafi, Al Baghdadi... noem maar op hebben ze - uiteindelijk - ook "te stekken en te grazen" gehad en als je je moet weg steken en niet meer kan communiceren met je naaste medewerkers dan is je rol uitgespeeld. Dus als Bouhouche zijn rol was uitgespeeld, waarom zou hij dan een risico nemen om daarvoor een dood in scene te zetten waarvan hij wist dat dat in 2005 al veel moeilijker is om geloofwaardig zonder bewijsvoering te laten gebeuren? En omgekeerd ook... als zijn rol nog niet uitgespeeld was in 2005, waarom dan "verdwijnen" en een lijk achterlaten? Het houdt -mijn inziens- geen steek.

  4. Insider, je hebt nog niet geantwoord op:Hoe weet je dat Claude Bureau uit Vilvoorde afkomstig was?

  5. Weet er iemand iets over die andere kinderen die Madani Bouhouche zou hebben?

Ah, ik las ergens dat Madani Bouhouche Claude Bureau had leren kennen in de gevangenis via een huwelijks"bureau"... Komt daar haar naam misschien van?

Overigens... je mag het met mij oneens zijn net zoals ik het met jullie soms oneens ben. Ik wil niet pretentieus zijn, ik moet nog zoveel hier en elders lezen over heel de zaak van "de Bende" en relevante zaken eraan. En dus kan ik het ook weleens (of meer dan eens) verkeerd hebben... De kracht van het forum en als je goede argumenten aan haalt dan houdt zoiets je juist scherp. Respect aan hen dit dit op een beleefde manier doen en blijven doen, zo hoort het. Bedankt.