Re: Madani Bouhouche

Een islamiet met extreem-rechtse ideeën?

722

Re: Madani Bouhouche

En getrouwd met een Joodse? Namelijk Anne Quittner.

723

Re: Madani Bouhouche

Ik weet niet waar je het haalt dat Bouhouche Moslim was. Dat blijkt nergens uit. Integendeel: hij was racist en extreem rechts. Het feit dat iemand geen alcohol drinkt wil niet betekenen dat hij moslim is.

724

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche had een Algerijnse vader en een Belgische moeder. Zijn geloof ken ik niet maar als hij moslim was zou hij toch stevig tegen de koran gezondigd hebben in elk opzicht. We kennen zijn gemoed en drijfveren niet. Misschien weet Insider daar iets meer over?

725

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche moslim? Als er iemand was die zich tegen een dogmatisch geloof afzette was hij dat wel. Zowel de bijbel als de koran werden door hem weggezet als leugenboeken. Ook het niet drinken van Bouhouche is een eigen leven gaan leiden. Bouhouche dronk wel degelijk een alcoholisch drankje, maar alleen met mensen die hij vertrouwde en altijd met mate.

726

Re: Madani Bouhouche

Was Madani Bouhouche Nederlandstalig en kon hij Nederlands schrijven?

727

Re: Madani Bouhouche

Bouhouche kon gesprekken in het Nederlands volgen, maar sprak het in mijn bijzijn zelden. Ik heb hem nooit iets in het Nederlands zien schrijven, maar dat wil niet zeggen dat hij dat niet kon. Dani had vele vaardigheden die hij niet met anderen deelde.

728

Re: Madani Bouhouche

Dank u wel insider, moest hij nog leven - wat ik vermoed - denk ik wel dat hij de forums volgt en nageniet hoe ver er iedereen naast zit.

729

Re: Madani Bouhouche

De databanken van de op te sporen vermiste personen. Een persoon dat overeenstemt met dezelfde persoonsbeschrijving als Madani Bouhouche? Geen enkele overeenstemming te vinden.

Re: Madani Bouhouche

In 2019 was er in Gent een boekvoorstelling van Ponsaerts rond de loden jaren. In het vragenrondje stelde iemand dat naar zijn mening de rol van Bouhouche enorm wordt overschat in het Bende dossier. Deze persoon was een ex-collega van Bouhouche. Dit is me altijd bij gebleven, te meer omdat God en klein pierke incl mezelf overtuigd zijn van zijn centrale rol in het dossier. Spijt dat ik nagelaten heb een gesprek aan te knopen met deze persoon (die misschien ook wel eens op het forum komt teneinde zijn interesse in deze thematiek).