751

Re: Madani Bouhouche

Een diepvries lijk? Was er echter een koffermodel diepvries aanwezig in Bouhouche zijn 'chalet'?

752

Re: Madani Bouhouche

Goeie vraag, Leo. Of had Weykamp misschien zoiets ergens beschikbaar of Contat, zijn locale vriend, ex-gendarme en ex-legionaire?

753

Re: Madani Bouhouche

Ijdele hoop zeker maar misschien is er ergens info of een inventarislijst te vinden over de inboedel in de chalet te Fougax.

754

Re: Madani Bouhouche

Bij gewone vaststellingen is er natuurlijk ook geen sprake over een verzegeling van de woning en de aanhorigheden. De vraag blijft wie er allemaal de woning heeft kunnen betreden en welke zaken er al dan niet zijn verdwenen.

755

Re: Madani Bouhouche

Er waren sporen van verdwenen wapens volgens Vos. Maar om een identiteitsverwisseling te doen heb je geen vrieskist nodig. Dat is niet iets dat je in enkele maanden doet.

  1. Je zoekt iemand die op jou gelijkt.

  2. Je bouwt er een band van vertrouwen mee op.

  3. Je onderzoekt of hij alleenstaande is, geen familie heeft, geen of weinig vrienden.

  4. Je onderzoekt over wie het echt gaat, heeft hij schulden, is hij op alle vlakken clean.

  5. Je helpt hem zodanig dat er vertrouwen is.

  6. Je lokt hem naar je woning , je verdoofd hem met alcohol of andere middelen.

  7. Je vermoordt hem en ensceneert een ongeval.

  8. Je bent in Frankrijk en weet dat DNA niet mag afgenomen worden.

  9. Er volgt snel een crematie 48 uur.

  10. Geen sporen meer je bent vrij met een nieuwe identiteit waar niet naar gezocht wordt.

  11. Je gaat lekker een terrasje doen en denkt na wat je nu eindelijk met al dat verborgen geld gaat doen.

  12. Je lacht je een kriek als je de fora leest maar verwenst Insider, sorry Insider.

  13. Je weet dat ze het niet meer kunnen bewijzen dus leef je lekker verder zonder zorgen.

Me olvide de vivir is voorbij en je geniet.

756

Re: Madani Bouhouche

Ook in verband met een (mogelijk) onderzoek naar (bloed)sporen en tijdstip van overlijden lijkt het mij aannemelijker dat zo'n slachtoffer bij de boom de kop ingeslagen zou worden.

757

Re: Madani Bouhouche

» YouTube | YouTube

Bovenstaande zijn ontdekt maar ook niet verstandig uitgevoerd.

758

Re: Madani Bouhouche

Okee... zoals ik dus eerder zei...ik ben niet foutloos en mijn eerder gepost lijstje met data rond de emigratie, de dood en de epiloog rond de dood van Madani Bouhouche bevat dus enkele essentiële (vind ik toch) fouten. Het lijstje is zelfs inclusief deze fouten over genomen op het Franstalige forum.

Iedereen maakt fouten en bezit nog lang niet de uitgebreide dossierkennis zoals sommige doorgewinterde forumgebruikers hier. Maar dat er niemand (incl mezelf dus nu pas) de fouten in mijn lijstje en in de vele posts ervoor en erna hieromtrent opmerkte en corrigeerde is ...veelzeggend!

Ik zal the End’s gewijs beetje mysterieus doen en de nodige correcties aan het lijstje even over laten aan de oplettende forumgebruikers die wel goed de feiten rond Bouhouche en zijn overlijden kent (of dat toch blijft claimen).

759

Re: Madani Bouhouche

Tru Dat wrote:

Niemand claimt de waarheid, niemand kent de waarheid ,spelletjes speel je maar zelf, maar weet ook dat het ongepast is tegenover de vele slachtoffers.

Tru Dat wrote:

Dit forum is ook een gemanipuleerde klucht.

Ik speel geen spelletjes. Het is jij die steeds op de man speelt. Bedrieg en belieg jezelf maar. Het ego zit bij jou in de weg?

Tru Dat wrote:

Hopelijk komt Cobra terug. Het is altijd jammer dat er steeds moet gemekkerd worden en mensen weggejaagd worden. Ieder zijn manier. Staat het je niet aan lees erover en reageer er niet op of reageer inhoudelijk. Al dat gemekker brengt enkel ruis en verwarring. Het is een openbaar forum en eenieder kan mag hier schrijven maar doe het met respect voor mekaar. Soms is het beter geen discussie aan te gaan want bij velen zit het ego in de weg. En dit terwijl het niet over jezelf of jouw ego gaat maar over gruwelijke feiten. Laat ons samenwerken op een constructieve manier. En voor mij is Cobra hier absoluut terug welkom en eerlijk gezegd hoop ik dat iedereen dat wenst. Maar ik besef ook dat dat een utopie zou kunnen zijn. Succes.

Wat een aanfluiting maar inderdaad wel een goede zelfreflectie...

Allicht wist jij dus wel dat Madani Bouhouche NIET een maand ervoor met Claude Bureau “gebroken” had. Maar dat komt uiteraard je hypothese als dat Madani zijn dood in scène gezet heeft natuurlijk niet goed uit. En dat is lang niet het enigste verkeerd feit hierboven in alle posts. De slachtoffers hebben recht op de waarheid. Waarom zit jij (en anderen) dan een hele hypothese uit te bouwen op verkeerde feiten? Waarom?

Guy Bouten heeft nooit geschreven dat Madani Bouhouche een maand voor zijn dood “gebroken” heeft met Claude Bureau. Maar als ik jou/jullie daar op wijs dan ben ik het die spelletjes speel. Duidelijk dat je mijn bijdrage(s) niet apprecieert. Het is altijd jammer dat er steeds moet gemekkerd worden en mensen weggejaagd worden. Ieder zijn manier.

Zeg jij dus maar de waarheid wanneer Bouhouche dan wél met Claude Bureau “gebroken” heeft, reageer dus eens inhoudelijk (citaat) Van mij hoef je deze maand alvast geen enkele post meer verwachten omwille jouw deconstructieve houding (citaat). Forumgebruikers die de correcte data willen mogen mij gerust een bericht sturen, ik zal Ben in afwachting ook al het gecorrigeerde lijstje mailen.

Ik zoek ondertussen verder met rechtstreekse en eerlijke informatie, hoop en blijf hopen op vanzelfsprekende rechtvaardigheid voor de slachtoffers en blijf intens zoeken naar die speld in de vele hooibergen samen met mensen in en rond dit dossier die dat ook eerlijk doen in plaats van achter hun computer onophoudelijk de wildste hypotheses gebaseerd op verkeerde feiten te spuien. Wat is daar de meerwaarde van? Wat is daarin het respect voor de slachtoffers? Bah!

Tru Dat wrote:

Dit forum is ook een gemanipuleerde klucht.

Dat is wat jij er van maakt met reacties zoals bovenstaande.

Re: Madani Bouhouche

Voor de laatste keer, dat de zoon van Bouhouche zijn vader herkent heeft is een feit dat door iedereen wordt erkend. Het is dus aan de tegenstrijdige partij om het tegendeel te bewijzen, draai de rollen niet om. En als je het toch wil onderzoeken, heb ik je al beantwoord pagina 72:

"Ga het dan vragen aan zijn zoon zelf, denk die te vinden is op Facebook, als je vind dat een zoon zijn vader herkent geen bewijs is."

En op het antwoord van Bossi heb je ook niet beantwoord:

"Men zal toch eerst aan de zoon gevraagd hebben of hij zijn vader zou kunnen herkennen. Vandaar dan de herkenning. Er zijn voor familieleden toch nog wel andere herkenningspunten behoudens enkel het aangezicht. Voor zover ik weet zal een familielid niet bevestigen bij enige twijfel bij het identificeren van een lichaam.