761

Re: Madani Bouhouche

Hoe oud was dat kind? Hoe goed of kende hij zijn vader wel? Dat is geen ontegensprekelijk bewijs! En vergeet de opmerking van Vos niet die zei, dan leeft hij nog!

762

Re: Madani Bouhouche

Blijven jullie hier nu echt over doorgaan?

763

Re: Madani Bouhouche

Tru Dat wrote:

en vergeet de opmerking van Vos niet die zei, dan leeft hij nog!

De heer Vos had die opmerking misschien beter voor zichzelf gehouden. Ook beter zijn aandacht besteedt in het acteren van getuigenissen ipv een eigenwilsbeschikking te hanteren tot het verwerpen van inlichtingen. Confrontaties tussen getuigen en/of verdachten zijn nuttig als er tegenspraak is over gewichtige punten. Men hoeft voor zichzelf eens alle argumenten en vragen in overweging te nemen dat de dood van Bouhouche inzake een ongeval in twijfel trekken. Inclusief de elementen die aanwijzingen aanbrengen dat hij wel degelijk bij een ongeval door puur toeval is omgekomen. Dan kom ik tot een bundeling van argumenten waarmee eraan getwijfeld wordt die te maken hebben met een tunnelvisie. Dat bepaalde procedures niet gevolgd zijn, dat er onduidelijkheden zijn enz...Doch in overweging met andere elementen wegen die absoluut niet op. Ook de herkenning door een familielid lijkt me zeer vanzelfsprekend dat men niet hoeft te tornen aan deze zijn bevindingen.

Zo heb ik niet alleen mijn bedenkingen bij de feiten te Aalst waaraan ernstige voorbereidingen zijn voorafgegaan in de modus operandi. Met hanteerbare tunnelvisies strooit men nog wat zout in de wonden van familieleden en nabestaanden. Terwijl er heel andere modus operandis bestaan om één persoon te viseren en zijn leven te benemen. Het zijn net die indianenverhalen dat families en slachtoffers ook nog eens hoeven te trotseren.

Verder kan ik alleen maar bevestigen dat Trobken uitstekend werk levert achter de schermen.

764

Re: Madani Bouhouche

Trobken, neen Bouten beroept zich op het verhaal van Tony Garcia. De Bende van Nijvel. "Het dossier, het complot, de leden.' Bladzijde 504:

"Ongeveer een jaar voor zijn dood is Claude naar België teruggekeerd. 'une histoire de fesses'. Hij had een nieuwe vriendin, een jong ding uit Belesta. 'Zij'. heeft mij verwittigd dat er iets mis ging want haar GSM-oproepen werden niet meer beantwoord."

Maar, wat ik me nu steeds afvraag, wie is die Tony Garcia? Bestaat hij wel? Dan is hij overal aanwezig en weet overal van, plotseling was hij, al dagen voor de 'dood' van Bouhouche op mysterieuze wijze verdwenen. Althans volgens Joel Lhost. Maar gelukkig weet Joel ook overal van. Sterker nog Joel vertelt hetzelfde verhaal als Tony Garcia, met nog veel meer details? Het manipuleren met personen door Guy Bouten in boeken kennen we ondertussen wel!

Joel, wees nu een 'echt' eerlijk. Is Tony Garcia een alias van Joel Lhost?

gloacoster wrote:

Voor de laatste keer, dat de zoon van Bouhouche zijn vader herkent heeft is een feit dat door iedereen wordt erkend. Het is dus aan de tegenstrijdige partij om het tegendeel te bewijzen, draai de rollen niet om. En als je het toch wil onderzoeken, heb ik je al beantwoord pagina 72:

"Ga het dan vragen aan zijn zoon zelf, denk die te vinden is op Facebook, als je vind dat een zoon zijn vader herkent geen BEWIJS is."
En op het antwoord van Bossi heb je ook niet beantwoord:

"Men zal toch eerst aan de zoon gevraagd hebben of hij zijn vader zou kunnen herkennen. Vandaar dan de herkenning. Er zijn voor familieleden toch nog wel andere herkenningspunten behoudens enkel het aangezicht. Voor zover ik weet zal een familielid niet bevestigen bij enige twijfel bij het identificeren van een lichaam.

Helaas, Gloacoaster, er is geen sprake van ontegensprekelijk bewijs dat Bouhouche daar onder die boom lag, laat staan dat zijn zoon hem herkend zou hebben. Waarom zouden wij dat aan de zoon moeten vragen? Hoe had hij hem moeten herkennen. Jammer voor jou, maar Bouhouche had niets met zijn zoon, de zoon waarschijnlijk ook niet met hem. Hij noemde zich Quittner, niet Bouhouche. Overigens, zonder herkenbaar gezicht, was er maar één kenmerk waar je Bouhouche aan kon herkennen. Weet zijn zoon dat? Weet jij dat? Ik wel!

765

Re: Madani Bouhouche

Insider wrote:

Overigens, zonder herkenbaar gezicht, was er maar één kenmerk waar je Bouhouche aan kon herkennen. Weet zijn zoon dat? Weet jij dat? Ik wel!

Welk kenmerk mocht dat zijn, Insider?

766

Re: Madani Bouhouche

Dag Insider, is Madani Bouhouche herkend aan de hand van dit bijzonder kenmerk(en)? En kende zijn zoon (of degene die de herkenning heeft bevestigd) dit bijzonder kenmerk(en)? Dat zou alle twijfel wegnemen natuurlijk. Alvast bedankt..

Re: Madani Bouhouche

Bossi wrote:

Welk kenmerk mocht dat zijn, Insider?

Hier geeft hij al een aanwijzing:

"Jij stelt dat je Bouhouche kende, laat maar weten hoe en wat. Ik kende hem ook en goed, zelfs met en zonder zwembroek."

768

Re: Madani Bouhouche

Insider, An Quittner, Bouhouche's vrouw, had Joodse roots. Heeft Bouhouche zich laten besnijden om traditiegetrouw te kunnen huwen met An?

769

Re: Madani Bouhouche

Insider kan dat detail niet vrijgeven, dat is toch normaal. Vraag aan de zoon van Bouhouche hoe hij zijn vader herkende en aan welk detail voor zo een groot onderzoekersteam kan dat toch geen probleem zijn.

770

Re: Madani Bouhouche

Leo, het zou mij sterk verbazen mochten de speurders ooit gevraagd hebben of dit geslachtsdeel overeenkomt met dat van je vader. Ik ken die van mijn vader ook niet zenne ... Ik doel op een bepaald litteken, moedervlek .. Insider zal het wel weten geloof ik. Zoals ik hierboven reeds had gevraagd: werd Madani Bouhouche herkend aan de hand van dit kenmerk?

Bv.: als de zoon zou weten dat Bouhouche een bugsbunny op zijn gat getatoeëerd had staan, en de speurders in Frankrijk deze op het lichaam hebben aangetoond ... Dan zijn alle twijfels weg. En aan zijn zoon kan je het niet vragen, want Facebook e.d. staat vol met valse profielen. Als zijn zoon het lichaam heeft herkend aan de hand van een aantal kenmerken, zal dit ook wel op een verslag staan. Daar heb je volgens mij meer aan.