Re: Madani Bouhouche
en vergeet de opmerking van Vos niet die zei, dan leeft hij nog!
De heer Vos had die opmerking misschien beter voor zichzelf gehouden. Ook beter zijn aandacht besteedt in het acteren van getuigenissen ipv een eigenwilsbeschikking te hanteren tot het verwerpen van inlichtingen. Confrontaties tussen getuigen en/of verdachten zijn nuttig als er tegenspraak is over gewichtige punten. Men hoeft voor zichzelf eens alle argumenten en vragen in overweging te nemen dat de dood van Bouhouche inzake een ongeval in twijfel trekken. Inclusief de elementen die aanwijzingen aanbrengen dat hij wel degelijk bij een ongeval door puur toeval is omgekomen.
Dan kom ik tot een bundeling van argumenten waarmee eraan getwijfeld wordt die te maken hebben met een tunnelvisie. Dat bepaalde procedures niet gevolgd zijn, dat er onduidelijkheden zijn enz...Doch in overweging met andere elementen wegen die absoluut niet op. Ook de herkenning door een familielid lijkt me zeer vanzelfsprekend dat men niet hoeft te tornen aan deze zijn bevindingen.
Zo heb ik niet alleen mijn bedenkingen bij de feiten te Aalst waaraan ernstige voorbereidingen zijn voorafgegaan in de modus operandi. Met hanteerbare tunnelvisies strooit men nog wat zout in de wonden van familieleden en nabestaanden. Terwijl er heel andere modus operandis bestaan om één persoon te viseren en zijn leven te benemen. Het zijn net die indianenverhalen dat families en slachtoffers ook nog eens hoeven te trotseren.
Verder kan ik alleen maar bevestigen dat Trobken uitstekend werk levert achter de schermen.