Re: Madani Bouhouche

Bouhouche zou die avond voor de laatste raid/ aanval in Aalst herkend zijn in een bijliggend café.

De drie personen die verantwoordelijk zijn voor de bende-aanvallen zijn vermoedelijk alle drie overleden. Lees, Chris B(onkofssky) als reus, Madani Bouhouche als killer en een derde nog niet nader genoemde of bij mij zelf gekende chauffeur.

Ik denk niet dat Bouhouche zelf zijn handen zal vuil gemaakt hebben, veel te riskant.

873

Bouhouche beantwoordt qua fysionomie niet aan één van de daders. Hij was eerder frêle gebouwd en nogal klein. En ik denk niet dat hij goed zou 'geblend' hebben in een Aalsters café. Als je de verhalen mag geloven zat heel de Belgische onderwereld die avond op café in Aalst.

874

En toch zat hij in een Aalsters café en heeft hij er een glas water gedronken. Hij kon dus geen dader zijn.

Ik vind het wel opvallend dat het steeds Bouhouche is die wordt genoemd en dat in de loop der tijd de andere man in het café is vergeten. Als je de bende literatuur eens doorneemt nochtans een naam die naast Bouhouche & Beijer kan staan en zeer toevallig nog een ARI-kopstuk. Voorts volg ik Xeno hier wel, dat soort getuigenissen is altijd 50/50.

Bouhouche op het terrein? Voor Aalst kan ik het me niet voorstellen, voor Dekaise is hij in mijn optiek dan wel weer een zeer goede kandidaat derde man/supervisor.

Bedoelt u André Cammerman?

877

Dat sommige namen hier niet meer genoemd worden heeft een reden. In mijn geval een klacht bij het comité P. Nochtans had ik enkel en alleen een post van een ander forumlid geciteerd. Verder heb ik weet van klachten tov nog drie andere forumleden. Dus neen, ik kan een aantal namen niet meer noemen. Voila, nu weten jullie waar de tijd van de onderzoeksrechter naar toe ging, namelijk vorige speurders en forumleden "onderzoeken". Ik heb dit ervaren als pure intimidatie. En waarom? Ik heb op dat moment zelfs overwogen om het woord FICTIE boven al mijn posts te schrijven. En natuurlijk ook overwogen om niet meer te posten. Als je weet dat zelfs een Bonkoffsky niet ondervraagd werd ...

Om op dit onderwerp nog even in te gaan. Ik ga niet zeggen waar ik precies woon, maar het Bois de la Houssière, Ronquières, Virginal, Ittre, Fauquez, Rebecq, Waterloo liggen allemaal in mijn buurt. Als er opzoekingen waren in het Bois de la Houssière of in het kanaal Brussel-Charerloi in Virginal ging ik altijd een kijkje nemen. Ik deed een beetje aan "ramptoerisme" in feite.

Op een dag werd ik opgebeld op mijn GSM door een politieman van de Cel Waals-Brabant. Een zeer vriendelijke man. Hij vroeg of ik wel X was, of ik een voertuig X had met nummmerplaat X. Ik heb alles bevestigend geantwoord want het ging om mij. Hij vroeg mij of ik met mijn voertuig aanwezig was op plaats X op die welbepaalde dag (toen er opzoekingen gebeurden in het kanaal).

Ik heb dus gezegd dat ik de zaak van de Bende van Nijvel op de voet volgde en dat ik - telkens er iets in de omgeving gezocht werd - efkens op het terrein ging kijken. Wat de waarheid was. Dus - om het beknopt samen te vatten - de politie loerde en noteerde de nummerplaten van auto's die zich bevonden op een plaats waar opzoekingen gebeurden.

En naar de nummerplaat die de broertjes hebben genoteerd in hun schriftje, werd er gedurende 40 jaar geen onderzoek naar gedaan ...

Une histoire belge...

fenix wrote:

Dat sommige namen hier niet meer genoemd worden heeft een reden. In mijn geval een klacht bij het comité P.

Dat is ook wat ik impliciet bedoel, je merkt dat mensen voorzichtiger zijn met namen die reeds overleden zijn dan met de nog levenden. Volstrekt logisch en in mijn geval niet anders.

880

fenix wrote:

In mijn geval een klacht bij het comité P. Nochtans had ik enkel en alleen een post van een ander forumlid geciteerd.

Misschien moet je als werknemer van de politiediensten dan wat voorzichtiger zijn met wat je schrijft op een openbaar forum.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube