881

Re: Madani Bouhouche

En euh ... zijn er zo nog dingen die je te weten gekomen bent en die je aan het forum wenst mee te delen, wie is hier dan de onvoorzichtige? Dat is nu al de tweede deze week die aan het vissen is. Of ik nu bakker of beenhouwer of prof ben doet er volgens mijn bescheiden mening niet toe. Ik ben hier een anoniem forumlid en en zou dit graag zo houden.

Ik schrijf hier toch ook niet wat jouw beroep is of voor wie of met wie jij samen werkt. Voor hetzelfde geld werk jij voor de politiediensten. Als men zo vindingrijk was een filmmaatschappij op te richten om aan info te komen kon men zo vindingrijk zijn een forum op te richten of een bestaand forum tijdelijk over te nemen. Ik zie het Thierry al schrijven ... forum bleek undercover operatie. Of eigenaar frietkot in Ronquères bleek CIA agent te zijn.

882

Dat van dat forum zou ik nog geloven.

883

fenix wrote:

zijn er zo nog dingen die je te weten gekomen bent en die je aan het forum wenst mee te delen, wie is hier dan de onvoorzichtige ?

Je schrijft dat er een klacht tegen jou was bij het Comité P. Het Comité P is belast met het toezicht op de globale werking van de politiediensten en de uitoefening van de politiefunctie door alle bevoegde ambtenaren van inspectie- of handhavingsdiensten. Dus de enige reden waarom het Comité P zich met die klacht zou bezig houden, is als jij voor de politiediensten zou werken. Moeilijk hé.

ctrix wrote:

Dat van dat forum zou ik nog geloven

De domme dingen die mensen soms geloven ...

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

884

Je beschrijving van de functie van het comIté P klopt, toch trek je de verkeerde conclusie.

885

Met alle respect maar een klacht bij het Comité P omdat je een tekst van iemand anders citeert, slaat nergens op.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

886

je hebt gelijk, dat sloeg nergens op.

887

Zij die Bouhouche goed gekend hebben beweren dat hij twee linker handen had en dat hij zelfs geen schroevendraaier kon vasthouden laat staan een nagel in de muur kloppen. Zij kunnen zich niet voorstellen dat hij een boom zou doorzagen. Tja ... als dat waar is ...

888

Hij heeft de boom dan ook tegen z'n kop gekregen hé Fenix ... dat komt ervan wanneer je zaken doet zonder dat je weet wat je doet. Heb je eens goed gekeken in welke omstandigheden hij ginds 'leefde'? Dat was niet meer de Bouhouche vanuit Jette. 

Ik ken mensen die hem gekend hebben. 't is waar dat - in tegenstelling tot Beijer - hij een broertje dood had aan gebricoleer, op dat punt begrijp ik hem maar al te goed.

889

Dat klopt, voor elk argument zijn er tegenargumenten. Ik denk dat de omstandigheden waarin hij daar leefde mij vrij goed beschreven zijn, ik heb hier al eerder geschreven dat een forumlid speciaal naar ginder is gereden om die omstandigheden te bekijken.

Anderzijds werd beschreven dat hij daar vrij goed geïntegreerd was, hij had dus best hulp kunnen vragen aan iemand die dat wel gewoon was. Als iemand een brommertje koopt om je honden te komen verzorgen als je weg bent dan zou het toch niet onlogisch zijn dat je die om hulp vraagt bij het omzagen van een boom? De dagen net voor zijn dood zijn minstens even turbulent te noemen als zijn dood zelf.

Welke uitleg heb jij Xeno voor het feit dat iemand van de Staatsveiligheid en de nummer 1 van de gerechtelijke politie klaar stonden om te vertrekken naar Frankrijk op dringend verzoek van Bouhouche net voor zijn dood? Op dat moment was hij inderdaad een andere Bouhouche, zijnde een gewone burger vrij gelaten (onder bepaalde voorwaarden) na voor moord te zijn veroordeeld. Ik ken geen enkele crimineel die onder die omstandigheden naar het buitenland mag vertrekken en die twee staatsambtenaren naar het buitenland kan laten vertrekken om ... ja, om wat eigenlijk? Ik kan alleen verzinnen dat dit mogelijk te maken had met een vraag naar een andere identiteit van Bouhouche. Een zeer dringende vraag blijkbaar.

In ieder geval moet ik concluderen uit het feit dat twee staatsambtenaren klaar stonden om te vertrekken dat de Staat betrokken was. Ben benieuwd naar jouw of jullie uitleg hier over. Of loog Christian Smets in zijn testament? Of stonden die ambtenaren klaar om mee die boom te helpen afzagen?

890

Ik ben geen topklusser, maar ik kan toch wel een en ander. Maar een boom omzagen is iets waar je niet aan begint als je daar geen kennis van hebt, tenzij je naast onhandig ook dom bent ... Was Bouhouche dom?