Re: Madani Bouhouche

Een zieke of dode boom is onvoorspelbaar en kan b.v. scheuren in de richting van de zaag, en met kracht, van onder naar boven klappen, en je zo recht in het aangezicht treffen. Dit is blijkbaar wat er bij Madani Bouhouche is gebeurt, en dat hoeft helemaal niets vreemds, of verdachts te betekenen. Integendeel. De complottheorie, dat het slachtoffer niet Bouhouche zou zijn, is veel complexer dan een fataal ongeval met een boom.

Een gescheurde boom kan je een klap geven waarbij je onderkaak wordt verbrijzeld, of erger, en waarbij ik mij levendig kan inbeelden dat een persoon - als lijk - onherkenbaar is geworden!

Dus indien er geen betrouwbare aanwijzingen zijn van het tegendeel, zou ik zeggen, laat deze zaak wat ze is; een ongeval met een boom.

892

fenix wrote:

Welke uitleg heb jij Xeno voor het feit dat iemand van de Staatsveiligheid en de nummer 1 van de gerechtelijke politie klaar stonden om te vertrekken naar Frankrijk op dringend verzoek van Bouhouche net voor zijn dood?

Wat is de bron van deze informatie?

ctrix wrote:

Maar een boom omzagen is iets waar je niet aan begint als je daar geen kennis van hebt, tenzij je naast onhandig ook dom bent

De man had in Frankrijk misschien al zonder problemen tientallen bomen omgezaagd.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

893

Ik was niet van plan deze zaak terug op te rakelen maar wou gewoon meegeven dat ik pas zeer recent te horen kreeg dat men in het milieu erg gelachen heeft toen men er de doodsoorzaak hoorde. Maar eigenlijk had ik liever een antwoord gelezen op mijn tweede opmerking, namelijk die van de twee staatsambtenaren die klaar stonden om te vertrekken naar Bouhouche. Want dat laatste feit zou wel een ander licht op de feiten kunnen werpen.

Ik herhaal dus, wat gingen die twee daar volgens jullie doen?

894

Wie of wat is "het milieu"? En waarom zou "het milieu" lachen met de manier waarop Bouhouche gestorven is? En wie of wat is de bron dat er twee staatsambtenaren klaar stonden om naar Bouhouche te vertrekken?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

895

Ben wrote:

De man had in Frankrijk misschien al zonder problemen tientallen bomen omgezaagd.

Er werd hier net gezegd dat de man 2 linker handen had, dus hij was dan toch dom?

896

Een omschrijving als "dom" is hier niet van toepassing, want we weten het niet. We weten niet wat hij dacht of waarom hij bepaalde dingen deed. De man hield misschien van het leven dat hij daar had. Misschien was hij zich bewust van het feit dat hij niet de handigste man was maar kon hij oprecht genieten van het hakken en zagen van hout.

fenix wrote:

Zij die Bouhouche goed gekend hebben beweren dat hij twee linker handen had en dat hij zelfs geen schroevendraaier kon vasthouden laat staan een nagel in de muur kloppen.

Een schietijzer kon hij anders wel heel goed vasthouden.

898

Inderdaad, jullie maken allemaal dezelfde bedenkingen dan ik. Meer nog, hij heeft zelfs een wapenwinkeltje gehad in Jette. Ook daar moet je toch een zekere handigheid voor hebben?

899

Ben, de bron staat in mijn post. En wat de bron uit het misdaadmilieu betreft, die kan je op facebook vinden. Die bron is misschien niet direct betrouwbaar maar het gegeven van de twee linker handen werd bevestigd door een andere goede kennis van Bouhouche. Uiteraard ga ik geen namen noemen. Trouwens, het begrip "betrouwbare bron" is erg relatief. Het is niet meer of niet minder dan een inschatting.

900

Biggus Dickus wrote:

Een schietijzer kon hij anders wel heel goed vasthouden.

Ongetwijfeld met twee linkerhanden.