Re: een mening: niks meer niks minder

En bij deze ga ik over tot de handelswijze die u en de vrienden hanteren:

Indien u aan dit item in dit topic niets positiefs (en dit wil niet zeggen dat u er geen andere mening mag over hebben maar duidt wel op uw gedragingen en bewoordingen naar mij en enkele anderen toe) hebt bij te brengen, vraag ik u hier niet verder op te reageren.
Het zal u in dank door mij en anderen worden afgenomen.

gegroet!

162

Re: een mening: niks meer niks minder

luk paard wrote:

Nog een keertje dan, voor een opmerking want de rest is te triest om verder op in te gaan en geeft blijk van een heel groot ego uwentwege en sorry maar ik kan het niet anders benoemen en dus einde discussie met jou!!


Die ronkende verklaringen van die WNP-leden die zich DE organisatie waanden die machtig en groots was/is! DAAR doel ik op...en ja over die zelfde kam ook de front de la jeunesse'rs...want doe organisaties in elkaar vloeiend!
Of bent U aan die conclusie nog niet toegekomen na uw jarenlange onderzoek?

I rest my case! Ik wens jou tevens alle goeds!

Beste ik ben het voor een stuk eens met je, maar het WNP verhaal bestaat uit verschillende hoofdstukken, en de noemer die je toepast klopt niet voor alle hoofdstukken. Het is gewoon iets subtieler dan een quote.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: een mening: niks meer niks minder

the end wrote:
luk paard wrote:

Nog een keertje dan, voor een opmerking want de rest is te triest om verder op in te gaan en geeft blijk van een heel groot ego uwentwege en sorry maar ik kan het niet anders benoemen en dus einde discussie met jou!!


Die ronkende verklaringen van die WNP-leden die zich DE organisatie waanden die machtig en groots was/is! DAAR doel ik op...en ja over die zelfde kam ook de front de la jeunesse'rs...want doe organisaties in elkaar vloeiend!
Of bent U aan die conclusie nog niet toegekomen na uw jarenlange onderzoek?

I rest my case! Ik wens jou tevens alle goeds!

Beste ik ben het voor een stuk eens met je, maar het WNP verhaal bestaat uit verschillende hoofdstukken, en de noemer die je toepast klopt niet voor alle hoofdstukken. Het is gewoon iets subtieler dan een quote.


Kijk dat is een reactie die zinnig is! Waarvoor dank!
En ja die piste van WNP en FdlJ (die neem ik over dezelfde kam erbij) is allicht complexer zoals je stelt en alhoewel ik nog aan mijn stelling houdt, neemt dit niet weg dat ik ook met andere zaken rekening houdt! Dit wordt mij verweten door snelle oordelers helaas maar is niet zo!
(vergeef mij maar er zijn hier enkelen die echt verkeerd denken over mensen die niet hun mening toegedaan zijn en daardoor al mensen weg hebben gejaagd...tegen die mense zal ik blijven zeggen dat se niet verstandig noch volwassen bezig zijn maar ja dat haal gewis en zeker echt niets uit)

Ik graaf zelf nu in mijn verleden...een verleden van zwaar nacht en dag leven (als artiest en tevens rebel, maar zo kom je wel eens ergens niet waar?) en heb wat dingen gemerkt toen waar ik nu door er veel mee bezig te zijn aan terugdenk!
En dus stel ik mij enkele vragen (kan je lezen is topic snelle vragen) die mij misschien wijzer maken.

Alleszins bedankt voor jouw reactie

164

Re: een mening: niks meer niks minder

Luk,

Ik ben vrij nieuw op dit forum - heb dit jammer genoeg pas laat ontdekt - maar i.m.o. reageer je soms te veel als een Arabische Volbloed als ik dat zo mag uitdrukken en dat is zeker niet pejoratief bedoeld.

Ik probeer alle topics wat bij te houden maar dat is geen sinecure. Toch bevat dit forum een schat aan informatie en probeer ik op basis van de aangeleverde informatie mijn zeer bescheiden kennis wat bij te schaven. Alle beetjes helpen en alle interventies hebben zin maar niet alle posts kunnen even betekenisvol zijn, dat is duidelijk.

En wat de piste van WNP betreft : deze link ken je vermoedelijk al, maar ik post 'm toch nog eens omdat hij wel veel info bevat over sommige belangrijke figuren binnen de WNP.

Veel leesplezier .. al zul je wel even zoet zijn met de omvang van het dossier. Vanaf +/- pagina 400 gaat het specifiek over Latinus en aanverwanten..

https://wlstorage.net/file/paul-latinus.pdf

165

Re: een mening: niks meer niks minder

luk paard wrote:

Nog een keertje dan, voor een opmerking want de rest is te triest om verder op in te gaan en geeft blijk van een heel groot ego uwentwege en sorry maar ik kan het niet anders benoemen en dus einde discussie met jou!!


Die ronkende verklaringen van die WNP-leden die zich DE organisatie waanden die machtig en groots was/is! DAAR doel ik op...en ja over die zelfde kam ook de front de la jeunesse'rs...want doe organisaties in elkaar vloeiend!
Of bent U aan die conclusie nog niet toegekomen na uw jarenlange onderzoek?

I rest my case! Ik wens jou tevens alle goeds!

Beste, ik doe al jaren strafrechtelijk onderzoek en nog wel in een bijzondere afdeling. Ik hoef daar niet verder over uit te wijden.

Nu geeft u tenminste toe waar u aanvankelijk een gans ander standpunt in nam en waar de webbeheerder eveneens heeft op gewezen. Ook derden hebben er u ondertussen op gewezen en uw aandacht erop proberen te vestigen.

luk paard wrote:

En bij deze ga ik over tot de handelswijze die u en de vrienden hanteren:
Indien u aan dit item in dit topic niets positiefs (en dit wil niet zeggen dat u er geen andere mening mag over hebben maar duidt wel op uw gedragingen en bewoordingen naar mij en enkele anderen toe) hebt bij te brengen, vraag ik u hier niet verder op te reageren.
Het zal u in dank door mij en anderen worden afgenomen.

Ik bepaal zelf hoe ik mijn handelswijze handteer en laat mij zeker niet beïnvloeden of intimideren door derden. Een goede verstandhouding en gezonde discussies met meningsverschillen onder de verschillende forumgebruikers dient door u niet in aanmerking genomen te worden als zijnde vrienden. Ook daar vergist u zich schromelijk..

De ganse discussie is ontstaan waarover u zich formeel hebt vergist en uitgesproken wat u ondertussen hebt rechtgezet.

Re: een mening: niks meer niks minder

P-51 wrote:

Luk,

Ik ben vrij nieuw op dit forum - heb dit jammer genoeg pas laat ontdekt - maar i.m.o. reageer je soms te veel als een Arabische Volbloed als ik dat zo mag uitdrukken en dat is zeker niet pejoratief bedoeld.

Ik probeer alle topics wat bij te houden maar dat is geen sinecure. Toch bevat dit forum een schat aan informatie en probeer ik op basis van de aangeleverde informatie mijn zeer bescheiden kennis wat bij te schaven. Alle beetjes helpen en alle interventies hebben zin maar niet alle posts kunnen even betekenisvol zijn, dat is duidelijk.

En wat de piste van WNP betreft : deze link ken je vermoedelijk al, maar ik post 'm toch nog eens omdat hij wel veel info bevat over sommige belangrijke figuren binnen de WNP.

Veel leesplezier .. al zul je wel even zoet zijn met de omvang van het dossier. Vanaf +/- pagina 400 gaat het specifiek over Latinus en aanverwanten..

https://wlstorage.net/file/paul-latinus.pdf


Dankjewel voor jouw zinnige reactie! en de bijhorende link

Re: een mening: niks meer niks minder

Bossi wrote:
luk paard wrote:

Nog een keertje dan, voor een opmerking want de rest is te triest om verder op in te gaan en geeft blijk van een heel groot ego uwentwege en sorry maar ik kan het niet anders benoemen en dus einde discussie met jou!!


Die ronkende verklaringen van die WNP-leden die zich DE organisatie waanden die machtig en groots was/is! DAAR doel ik op...en ja over die zelfde kam ook de front de la jeunesse'rs...want doe organisaties in elkaar vloeiend!
Of bent U aan die conclusie nog niet toegekomen na uw jarenlange onderzoek?

I rest my case! Ik wens jou tevens alle goeds!

Beste, ik doe al jaren strafrechtelijk onderzoek en nog wel in een bijzondere afdeling. Ik hoef daar niet verder over uit te wijden.

Nu geeft u tenminste toe waar u aanvankelijk een gans ander standpunt in nam en waar de webbeheerder eveneens heeft op gewezen. Ook derden hebben er u ondertussen op gewezen en uw aandacht erop proberen te vestigen.

luk paard wrote:

En bij deze ga ik over tot de handelswijze die u en de vrienden hanteren:
Indien u aan dit item in dit topic niets positiefs (en dit wil niet zeggen dat u er geen andere mening mag over hebben maar duidt wel op uw gedragingen en bewoordingen naar mij en enkele anderen toe) hebt bij te brengen, vraag ik u hier niet verder op te reageren.
Het zal u in dank door mij en anderen worden afgenomen.

Ik bepaal zelf hoe ik mijn handelswijze handteer en laat mij zeker niet beïnvloeden of intimideren door derden. Een goede verstandhouding en gezonde discussies met meningsverschillen onder de verschillende forumgebruikers dient door u niet in aanmerking genomen te worden als zijnde vrienden. Ook daar vergist u zich schromelijk..

De ganse discussie is ontstaan waarover u zich formeel hebt vergist en uitgesproken wat u ondertussen hebt rechtgezet.


Deze tussenkomst van u toont aan wat ik al vaker en eerder dacht hoor
en jawel ik ben dit "de les gespel en gezwaai met zogenaamde kennis en nu ook nog uw beroepsbezigheden"...in de rechtsgang dan nog wel en tja dat zegt mij opeens heel erg veel hoor en gelukkig heb ik al sinds mijn jeugd lak aan die zogenaamde rechtsgangers....whoeehaaaa (ah ik mag toch eens lachen niet waar meneer?)

en IK BOL HET AF...net als al die anderen die U en consoorten....vergeef mij maar ik noem dat een bende tja...het leven hier zuur maken doch omdat ik deug wens ik u en die consoorten veel sukses en dit zowel bij het oplossen vd zaak de Bende van Nijvel als in uw loopbaan!

En dan nu eventjes: James, de lachband mag gestart!

ajuus!!!

Re: een mening: niks meer niks minder

In al die jaren hier en op andere forums zie je van tijd tot tijd dit soort discussies ontstaan, een tijdelijk slotje kan de gemoederen bedaren zodat iedereen zich weer kan richten op belangrijke zaken. Gezien de laatste ontwikkelingen zinvoller toch?

169

Re: een mening: niks meer niks minder

luk paard wrote:

Deze tussenkomst van u toont aan wat ik al vaker en eerder dacht hoor
en jawel ik ben dit "de les gespel en gezwaai met zogenaamde kennis en nu ook nog uw beroepsbezigheden"...in de rechtsgang dan nog wel en tja dat zegt mij opeens heel erg veel hoor en gelukkig heb ik al sinds mijn jeugd lak aan die zogenaamde rechtsgangers....whoeehaaaa (ah ik mag toch eens lachen niet waar meneer?)

U mag lachen, Luk. Ik lach ook met alles wat lachwekkend is.
Helaas zijn er nog mensen die lak hebben aan rechts gangers. Helpen, beschermen en dienen staat bij mij nochtans, en nog veel collega's, hoog in het vaandel. Net zoals mijn streefdoel naar rechtvaardigheid. Mogelijks nog van die weinige gezonde appels in de mand. En als burgers lak hebben aan rechtsgangers zoals men de dossiers van de Bende van Nijvel in behandeling heeft genomen en onderzocht tot op heden, kan ik enkel maar besluiten dat de burger met recht en rede dit standpunt heeft ingenomen. Dat wij ons daarbij volledig kunnen aansluiten. Hier zijn de ergste vormen van onrecht en onrechtvaardigheid aangewend. 

luk paard wrote:

en IK BOL HET AF...net als al die anderen die U en consoorten....vergeef mij maar ik noem dat een bende tja...het leven hier zuur maken doch omdat ik deug wens ik u en die consoorten veel sukses en dit zowel bij het oplossen vd zaak de Bende van Nijvel als in uw loopbaan!

En dan nu eventjes: James, de lachband mag gestart!

Triest, ondoordacht en onder de gordel. Mogelijks een beslissing op een moeilijk moment. Alhier is absoluut geen bende aanwezig. Ik vind uw opmerking behept met een absoluut onrecht naar de andere forumgebruikers toe. Helaas ben ik van wacht en nu opgeroepen en wou zeker nog iets toevoegen. Maar helaas....

170

Re: een mening: niks meer niks minder

Poehh wat een zootje hebben ze er hier vanmiddag weer van gemaakt en dan bedoel ik zeker niet Luc paard ! Los van zijn ideeën, welke in grote mate ook de mijne zijn, is hij niet iemand die zijn mening absoluut wil opdringen.  Dat is net hetgene wat andersdenkenden er hier van willen maken omdat hun hypotheses van jaren en jaren maar geen vaste grond vinden.  Zielige vertoning.  Luc brengt misschien niet het liedje dat jullie willen horen –dat is zijn goed recht- maar niemand is verplicht om dat als verplichte lectuur te aanzien.
@ Insider
Wat jij schrijft is zo kinderachtig :
Dat “wij” niet meedenken,
Dat “wij” ons niet verdiepen,
Dat “wij” schofferen,
Dat “wij” niet meegaan in jouw hele WNP verhaaltje tot in den treure toe hier herhaald,
Dat “wij” niet blablabla
Je hebt een kort lontje Insider maar dat is niet verwonderlijk voor uiterst rechts georiënteerde lui (mijn mening !)
Het stopt hier.

@ Bossi
Het spijt me dit nu te schrijven want in vond je stukken maarmaals de moeite waard maar wat je nu doet met Luc is rampzalig voor de vrije mening van iedereen.  Je jaagt iedereen weg die met een andere kijk naar deze overvallen kijkt met de woorden : triest, geloofwaardigheid missend, rammelende analyse enz. terwijl het helemaal niet zielig is om je eigen mening te herzien en ze bij te stellen.  Van hoogmoedigheid gesproken. En dan nog een dodelijke zinnetje om je boven Luc te verheffen : “Beste, ik doe al jaren strafrechtelijk onderzoek en nog wel in een bijzondere afdeling. Ik hoef daar niet verder over uit te wijden.” Onder de gordel kerel.

@ Luc
Laat je niet wegwaaien door deze heren ! Je mening wordt wel gewaardeerd !