41

Re: een mening: niks meer niks minder

Clevor Trevor wrote:

Tot slot, er is inderdaad niks bewezen. Dat maakt hem niet automatisch onschuldig, maar evenmin schuldig. We weten het gewoon niet.

Behoudens zijn veroordeling, onder andere, voor heling van wapens afkomstig van het speciaal interventie eskadron.

Clevor Trevor wrote:

Zou Bouhouche, wapenfreak en geoefend schutter, trouwens een bende organiseren die werkte met lompe jachtwapens? Zou hij niet kiezen voor meer gesofistikeerd materiaal?

De wapens voldeden perfect in de modus operandi. Ik verwijs naar de doeltreffendheid en de impact op korte afstand.

42

Re: een mening: niks meer niks minder

En de afschrikwekkende uitwerking ervan . Het is een indrukwekkend wapen !

Re: een mening: niks meer niks minder

Het past allemaal perfect in de ARI-structuur. Wie meer leest over ARI kan niet anders dan concluderen dat dit gewoon de uitwerking van hun plannen is. Je moet echt wel van slechte wil zijn om dat niet in te zien.

44

Re: een mening: niks meer niks minder

CleverTrevor wrote:

Zou Bouhouche, wapenfreak en geoefend schutter, trouwens een bende organiseren die werkte met lompe jachtwapens? Zou hij niet kiezen voor meer gesofistikeerd materiaal?

Ik vrees dan dat hij zichzelf helemaal zou verraden hebben

45

Re: een mening: niks meer niks minder

LEO wrote:

En de afschrikwekkende uitwerking ervan . Het is een indrukwekkend wapen !

Inderdaad. Kijk maar eens naar "Brenneke" en men weet meteen welke impact dit geeft. Men legt er eenvoudig een everzwijn mee neer. Riot Guns en Long Rifles waren destijds veel voorkomende wapens. Hopelijk kan u de foto bekijken die ik hieronder tracht te plaatsen. 

http://www.essai-armes.fr/wp-content/uploads/2015/09/Mossberg-500-Trophy_cartouches_petite.jpg

Re: een mening: niks meer niks minder

Klopt Bossi: zo een riot-gun is inderdaad een vreselijk wapen en erg  eficient met een afschuwelijke uitwerking


En over ARI:

zeker en vast zal dit "detetective-kantoor" gediend hebben als...met de deskundigheid vd oprichters en de geslepenheid ook en de vele contacten met zowel ordediensten/speurders en prominente/notabele dames-en heerschappen her en der al dan niet comprommiterend (maar liefst wel zo!)..om te chanteren en jawel ook drug- en wapentrafiek/handel en tevens overvallen en afrekeningen (wie hen door had of kon praten of op andere manier nog stokken in de wielen steken etc.) uit te voeren!

Zo een bureau (en al helemaal in die tijd omdat er nog nauwelijks controle op was...de wet Tobback veranderde veel ten goede) is ideaal hiervoor!

Dus ja dat geloof ik zeker...al de vertakkingen en verbindingen en aansturingen van andere buitenlandse en binnenlandse staatsgreepplegers geloof ik echter niet

Re: een mening: niks meer niks minder

Naar aanleiding van wat ik las her en der en het vele koffiedik kijken springen mij wat vragen voor de geest! » Forum

Re: een mening: niks meer niks minder

En nu is er dus weeral groot nieuws! De broer zou meer weten en dit gemeld hebben aan de onderzoekers?! Weliswaar meer dan twee jaar na de eerste melding vh "gesprek op het sterfbed" aan de speurders. Dit dus nog eens zovele jaren na het overlijden vd broer christiaan (mogelijk de reus of eerder een bendelid tout court). En weeral is het zo vaag...of neen toch niet want zo blijkt: niks nieuws! Of Toch???

MAARRR

(dit schreef ik elders en ook al eerder nog eens ergens)

(na nieuwe tips/info vd broer)

Maar dat er dus wel meer geweten is door deze of gene die al eens gehoord werd of ondervraagd en ja zelfs al aangehouden is en zelfs veroordeeld is (weliswaar in  verband met andere feiten/zaken) heb ik ook al gezegd. en ja...dat er dus (gekende en al wel eens opgepakte en zelfs veroordeelde) criminelen zijn die meer weten en dat er advocaten zijn die meer weten en dat er "familie/vrienden/kennissen" is/zijn die meer weten....enzoverder enzovoort
DAT is wel zeker!!!

Alleen die mensen zwijgen nog steeds om een of andere reden!!!

en ja nu na meer dan een paar jaar zou...(de broer meer hebben gezegd of aanhoord of geweten etc......)

ah dat het wel echt een circus is is duidelijk en intussen is er niks meer geweten dan wij die blijven gissen en doen zoals we dit al lang doen

Re: een mening: niks meer niks minder

Nog eventjes wat herhaling en beknopt om door de bomen het bos te zien



- enkele rijkswachters (we kennen de namen of althans enkelen) worden gedegradeerd of ontslagen en/of nemen verbitterd/gefrustreerd ontslag EN zinnen op wraak!!!!

- die eerstgenoemde personen hebben nog steun nodig...logistiek...autos en wapens en dus zoeken criminelen (die ze allicht al kenden wegens "the job") die meedoen al dan niet achter de schermen

- de ex RW'ers en de logistieke steun zoeken ook nog wat "handen uit de mouwen"...die samen met de opgeleide moordmachienes en de BOB-vernuften willen overgaan tot de daad

- enkele harde criminelen zijn bereid om dit te doen (voor buit...voor de kick)

- de bende kent dankzij de ex-RW'ers enkele "belangrijke" mensen...politiek/ordediensten/zakenlui...die ze kunnen chanteren wegens hen ontmoet/gezien in compromiterende toestanden enz. + RW en ons kent ons en dus niets mag uitkomen want...

- de operatie doofpot gaat dus van start en blijft aangehouden...en intussen zijn een heleboel personen betrokken in de chantage

- de wraak moet groot zijn...de bende is bloeddorstig en opereert met groot wapenvertoon en buitensporig geweld (samenloop van opgeleide moordmachienes en de tactiek van aanvallen is de beste verdediging etc)

- dit is nooit eerder gezien in Belgie...overheid/gerecht/speurders hinken achterop + machinaties ter bescherming etc...dus de chaos en onkunde...de bescherming...chantage...nooit eerder gezien en van een ongelofelijke grote orde


MAAR dit is voor Belgie compleet nieuw doch in de geschiedenis is dit al voorgekomen...denken we (gemakshalve en een voorbeeld dat iedereen kent) aan het woeste wilde westen...de outlaws/regulators etc...toeslaan...gewelddadig...schok/shock...bluffen/verbluffen


Ik denk dat het zo is gegaan en geen complotten met buitenlandse diensten en grote extremistische groeperingen en opperbevelhebbers dit en dat en de hele RW etc...dit is hoegenaamd niet mogelijk (leest u hogerop in mijn analyse)...al wordt dit allicht wel aangehaald maar dan enkel om alles ingewikkelder te maken en ondoorgrondelijker en dus te bemoeilijken

Re: een mening: niks meer niks minder

Bijkomend en iedereen mag uiteraard geloven en zeggen en schrijven wat hij wenst hoor doch ik mag ook een mening hebben en deze opperen:

Er is veel te lezen over al die organisaties van rechts en rechtser tot extreemrechts en binnen- en buitenlandse minder of meer geheime diensten en politici allerLanden en hun grote invloed op de (wereld)problematiek/poltiek en gang van zaken.

En ja voor deze organisaties is dat allicht ook zo en houden zij die droom voor hun waarheid.
En ja uiteraard zijn er enkele personen met allure/aanzien/deskundigheid/nam en faam wel behorend tot die clubjes. En ja ze hebben support/geldmiddelen van sponsors die al dan niet bekend zijn/wensen te blijven etc....en daardoor meten zij zich een belang aan dat eigenlijk veel geblaat is doch slechts weinig wol en dus eigenlijk van een te verwaarlozen betekenis! Immers niemand in en buiten Europa neemt/nam deze groepjes ernstig en wees gerust dat ze bij de echte inlichtingendiensten die effectief werk van belang verrichten wel degelijk gekend staan en in de gaten gehouden!

De VMO had ook een eigen blad
Voorpost ook
Het Berckenkruis etc zijn/waren ook blaadjes/uitgaven van ex-oostfronters/collaborateurs en ja die werden gelezen door...dat handjevol aanhangers en die politieker die er symphatie voor had/heeft of deel van uitmaakte

Zo ook het F de la Jeunesse en de WNP en zo ook de extreemlinkse groeperingen in het land en zelfs de CCC had pamfletten!
De CCC pamfletten heb ik gelezen want ze werden verspreid (ik weet niet door wie hoor) op de campus vd VUB waar ik in die periode rondstruinde (haha)..en neen ik heb het niet over de pamfletten van hun aanslagen (of de aankondiging/waarschuwing er voor) enzoverder...

Maarrrrr dit/deze zijn echt alleen maar van het belang zich te manifesteren doch meer betekenis hebben zij nooit gehad
Wat ik wil zeggen: ik lees graag over al die groeperingen hier hoor en de blaadjes en de belangrijke leden die ze hadden en de wapenfeiten over de gehele wereld en de kracht en macht enz...echter ernstiger neem ik hen niet!

Dus neen in die complotten en al die groeperingen geloof ik niet!