Re: een mening: niks meer niks minder

Zo ging het er aan toe

62

Re: een mening: niks meer niks minder

En maar mijn mening hoor , ik vindt dat dit topic veel in herhalingen valt en er rond de pot wordt gedraaid met nietszeggende streekverhalen . Ik kan het moeilijk een plaats geven in het Bende verhaal . Mijn mening hoor !

Re: een mening: niks meer niks minder

Klopt, en dit dan nog eens voor het hele forum.
Natuurlijk is het logisch als er 100 (500?) mensen discussiëren er ook 'ruis' op zit. Dus een aantal posts gaan zeker verkeerd of of-topic zijn maar dat moeten we dan maar aanvaarden zeker.
Ik erger mezelf ook aan dit soort posts (waar ik mezelf schuldig aan heb gemaakt en nu ook maak).
Laat ons hopen dat hier ook stukjes (belangrijke) informatie naar boven komen en zo zorgen voor een oplossing.

64

Re: een mening: niks meer niks minder

Amen !

Re: een mening: niks meer niks minder

De Basis wrote:

Dat kan ik volledig geloven. Iemand een andere (minderwaardige?) opdracht geven gebeurde.
Echter, een rijkswachter 'degraderen' is volgens mij niet mogelijk, tenzij met officieren misschien. Hoe ga je een wachtmeester degraderen ? Terug naar onderwachtmeester ? (Een bestaande graad trouwens maar dan enkel in de opleiding.)
Dit 'degraderen' is iets wat ik hier véél lees op het forum maar wat volgens mij niet mogelijk was in de lagere hiërarchie. Een andere dienst/opdracht geven lijkt me meer plausibel.


klopt hoor maar ik bedoelde met degraderen dus overplaatsing naar....en dus gezichtsverlies eigenlijk!
verder ben ik akkoord met wat je hier stelt en ik gaf aan degraderen een niet officiele definitie en mijn eigen draai dus aan het gebeuren.
Toegegeven dus!

Re: een mening: niks meer niks minder

LEO wrote:

En maar mijn mening hoor , ik vindt dat dit topic veel in herhalingen valt en er rond de pot wordt gedraaid met nietszeggende streekverhalen . Ik kan het moeilijk een plaats geven in het Bende verhaal . Mijn mening hoor !


LEO is duidelijk een vastgeroeste mening toegedaan dat slechts enkelen de goede kijk op de zaak hebben en de anderen dus maar hun bek moeten houden??
(vraagteken hoor...u kent het antwoord)

Wel ik doe dat niet en spreek vrijuit en ja mijn kijk is anders dan de meesten hier edoch ik hoef daarom niet te zwijgen! Overigens deel ik mijn analyse hier op de goede plek en staat eenieder het vrij om dit te doen!

En ik ben dus geen "gelover" van al dat geheime-diensten-gedoe en groots/groot complot van extreem rechts geleid door de RW en politici die VDB (ze hebben mijn pijp afgepakt wet u wel) tot keizer wilden promoveren al zou de brave man zelf dit pas een uurtje of zo vooraf vernemen etc.....

Neen, aan dat gefantaseer doe ik echt niet mee....mea cula mea culpa
Maar dit wil niet zeggen dat die mensen niet het recht hebben dit te posten en te verkondigen overal doch ook ik heb het recht mijn mening te ventileren!

En tot nu toe is er niks bewezen!

67

Re: een mening: niks meer niks minder

Leo is een correct en gerespecteerd forumlid.
Ik apprecieer je teksten wel Luk Paard en veelal zijn ze wel te volgen alleen vind ik ze veel te lang en vaak in het verkeerde topic .
Maar blijf vooral schrijven ik had in het begin ook problemen hier en soms nog maar ik vermoed dat Leo bedoeld dat je meer naar de essentie van het topic moet kijken en dit kort en bondig verwoorden.
Ik kan Me niet inbeelden dat Leo niet openstaat voor andere theorieën.

Re: een mening: niks meer niks minder

Tru Dat wrote:

Leo is een correct en gerespecteerd forumlid.
Ik apprecieer je teksten wel Luk Paard en veelal zijn ze wel te volgen alleen vind ik ze veel te lang en vaak in het verkeerde topic .
Maar blijf vooral schrijven ik had in het begin ook problemen hier en soms nog maar ik vermoed dat Leo bedoeld dat je meer naar de essentie van het topic moet kijken en dit kort en bondig verwoorden.
Ik kan Me niet inbeelden dat Leo niet openstaat voor andere theorieën.



Ok Tru Dat en ik geloof wat je stelt over LEO!

Dat is soms onder verkeerde topics post is omdat ik mij beet laat nemen door de website hier...ik kan het niet precies uitleggen maar een reactie lijkt me erg gemakkelijk verkeerd te plaatsen (iets als ik aanmeld na gelezen zonderr aanmelding en wil reactie doen...het springt dan ergens anders op...zoiets)...waarvoor sorry!

En ja ik ben sinds mijn prille jeugd actief als schrijver...en kunsternaar en dus tja vaakl niet te stoppen! Waarvoor ook sorry!

Ik poog mijn best te doen en me te kortwieken (zeker bij items van anderen...bij mijn eigen analyse heb ik wat meer vrijheid wat dit betreft!

69

Re: een mening: niks meer niks minder

Heren, even een tussenkomst van mijn kant.
Ik was vroeger zeer actief op dit forum, maar dit is de laatste jaren wat geminderd,
om het simpel feit dat er extreem veel naast de kwestie gepost word.
Het is gewoon niet aangenaam meer om iedereens proza te gaan lezen.

Het kan allemaal goed zijn dat jullie graag paardrijden, met dregmagneten in vijvers gaan dreggen, en/of in ellelange posts
jullie mening verkondigen, maar denk ook aan mede forumgenoten die al lang de moeite niet meer doen om het te gaan lezen.
Voor mensen die wel wat zinnigs te zeggen hebben is het jammer, daar hun info verdwijnt in de mist.

De laatste tijd heb ik het gevoel na het bekijken van de zoveelste ellelange tekst, dat men niet eens weet waar het allemaal op slaat.
Ook worden sommige zaken ook gewoon in het belachelijke  getrokken.

Graag hier op letten aub, van een Forumlid dat hier al 10 jaar aanwezig is.

70

Re: een mening: niks meer niks minder

Raf +10. Dit forum is geen zandbak. Minder woorddiarree en geldingsdrang zou ook goed zijn. Wat zuiniger en feitelijker. Dank.