41

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

De boer tegen een advocaat: "Kakelen kan iedereen" zei de boer tot zijn advocaat. "Maar eieren leggen?"

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Bossi wrote:

Neem afstand van frustraties en de machteloosheid die veel speurders en vaststellers omringden en nog steeds beklijven. Het is niet altijd gekend. Ik kan alvast niet ontkennen dat zenuwachtigheid en angst voelbaar is.

En je bent nog niet begonnen. Je hebt de namen in het dossier nooit gezien, en waarschijnlijk nog nooit in een loop van een geweer gekeken. En je bent nu al bang? En je hebt geen dossierkennis!

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

43

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Help, corrigeer en vul mekaar aan. In goede en beheerste verstandhouding. Wij zijn geen vijanden van mekaar.

44

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Liefst niet op de man spelen aub! Laat ons beleefd blijven.

45

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Bossi wrote:

De boer tegen een advocaat: "Kakelen kan iedereen" zei de boer tot zijn advocaat. "Maar eieren leggen?"

Daarom ben ik geen advocaat geworden ... Ik passte niet in de fles. smile

46

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

the end wrote:

[En je bent nog niet begonnen. Je hebt de namen in het dossier nooit gezien, en waarschijnlijk nog nooit in een loop van een geweer gekeken. En je bent nu al bang? En je hebt geen dossierkennis!

Zenuwachtigheid en angst dat ik beschrijf, heeft geen enkel betrekking op mijn persoon. Mogelijks mag ik fier zijn om, volgens jou, waarschijnlijk nog nooit in een loop van een geweer te hebben moeten kijken. Dit is toch een mooie getuigenis van mijn waakzaamheid en alertheid. In onverwachte extreme situaties hou ik nog steeds in gedachte dat kalmte mij kan redden.

Overwegende, uw aantal berichten op huidig forum; Wij wachten met grote belangstelling het resultaat af van uw enorm geëerde dossierkennis en welke verantwoordelijkheden u hiervoor zult opnemen.

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Ik onthoud uit vorige posts volgende aanbevelingen: compact blijven met inhoud, beleefd blijven, verantwoordelijkheid opnemen met de kennis die we hebben. Terzake dus, wie is bereid verantwoordelijkheid op te nemen?

48

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

coconut wrote:

Terzake dus, wie is bereid verantwoordelijkheid op te nemen?

Coco als je graag een vzw wil oprichten doe dat dan off-forum. Wissel jullie communicatiegegevens uit, spreek af met elkaar en zie of je elkaar kunt vinden in een bepaalde aanpak. Door al dat gehakketak op het forum (iedereen wil het laatste woord) schiet je uw vzw constant in de eigen voet als ik het zo mag uitdrukken. Op deze manier ga je (bedoel niet op u persoonlijk) mogelijk geïnteresseerden alleen maar afschrikken. Volgens mij moet vzw cocoleobos eerst zelf een stevig fundament leggen en pas dan bv. cobra erbij betrekken als je daar interesse in hebt. Nu lijkt het steeds meer dat jullie eerst een vzw willen oprichten om pas daarna te gaan nadenken wat je daar eigenlijk mee wil bereiken …

49

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

zzzzzzzzz.....

Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk

Bedankt voor je opbouwende kritiek Zeno. We hebben je goede raad al opgevolgd ondertussen. Bedankt ook iedereen voor de mails met steun.