31

Re: Xavier Sliman

Ook op Google, zeno?

Re: Xavier Sliman

Misschien is de vraag hier al gesteld hoor maar zijn er ergens foto's va deze twee broers?

33

Re: Xavier Sliman

P-51 wrote:

Ook op Google, zeno?

Hier in het archief en ook bij Le Soir » www.lesoir.be

34

Re: Xavier Sliman

En wie is Pierre M.? Voor alle duidelijkheid: een kompaan van de broers Sliman maar waarover maar blijkbaar weinig geweten is.

Re: Xavier Sliman

zeno wrote:

Hier in het archief en ook bij Le Soir » www.lesoir.be

Dank je wel! En sorry maar het is hier de laatste dagen zo een schouwtoneel tussen allerlei speurders al dan niet in een zelfde bedje ziek dat het hier wat verloren lopen is geweest en dus bedankt voor de link en tip.

36

Re: Xavier Sliman

luk paard wrote:

Misschien is de vraag hier al gesteld hoor maar zijn er ergens foto's va deze twee broers?

Ben ook op zoek luk maar nog geen resultaat. De piste met Frans crapuul die hier mee overvallen komt doen lijkt me niet vergezocht, al kan ik niks bewijzen, maar met Maubeuge in het achterhoofd ...

P-51 wrote:

En wie is Pierre M.? Voor alle duidelijkheid: een kompaan van de broers Sliman maar waarover maar blijkbaar weinig geweten is.

Goeie vraag P-51, ben zoekende ...

Re: Xavier Sliman

zeno wrote:

Hier in het archief en ook bij Le Soir » www.lesoir.be

Ik las bij en ja dat is die Senterre en broer (ex-gendarme) maar, ik doelde op de gebroers Sliman. Anyway, toch bedankt.

38

Re: Xavier Sliman

luc, ja bedoelde ik ook (de Slimans). Thierry is dood en Xavier zit op Facebook blijkbaar ... maar geen foto.

Re: Xavier Sliman

OK! En ja, ik zocht al via Facebook maar kan daar niks zien inderdaad.

zeno wrote:

Ben ook op zoek luk maar nog geen resultaat. De piste met Frans crapuul die hier mee overvallen komt doen lijkt me niet vergezocht, al kan ik niks bewijzen, maar met Maubeuge in het achterhoofd ...

Inderdaad! En ik ga daar mijn aandacht laten naar uit gaan want het lijkt mij aannemelijker dan al die binnen-buitenlandse-wereldwijde-huurling-drugs-wapen-trafiekanter-staatsgreep-plegers. Maar, er is niet zoveel over te vinden edoch laat ons verder graven.

Re: Xavier Sliman

Als ik "Xavier Sliman" typ in Facebook krijg ik een profiel met foto's: Woont in Charleville-Mézières en houdt van sportwagens en moto's. Is hij dat?