Re: Xavier Sliman

Ja, klopt. Eerder kreeg ik te zien dat pagina niet bestond of tijdelijk niet, alleszins doch nu net zie ik de man. De kale kop toch he? Ik zoek wat meer gegevens nog maar dank je wel voor de info!

42

Re: Xavier Sliman

Ja, zie de foto's nu ook. Dit is dus éne Xavier Sliman, woonachtig in Charleville Mesières:

http://i1072.photobucket.com/albums/w365/thomassshz/1078943_1403750143173483_558053172_o_zpspqxayfgn.jpg

http://i1072.photobucket.com/albums/w365/thomassshz/1151014_1406281659586998_1851399306_n_zpsxz7t7txy.jpg

Re: Xavier Sliman

Tof, je zal maar Xavier Sliman heten en heel je privé (openbaar) leven wordt op een site over de Bende van Nijvel gesmeten. Terecht of onterecht?

Re: Xavier Sliman

Ik blijf dit een erg geloofwaardige piste vinden en verwijs daarom graag naar dit artikel » Nieuws De vraag die steevast blijft is waarom met de info niets lijkt te zijn gebeurd?

En de vraag: Pierre M.? Is er meer bekend/gekend over die Pierre M.? (Indien ik achterop hink, sorry.)

45

Re: Xavier Sliman

Vreemd is dat men spreekt van een bende notoire gangsters met aan het hoofd T. en Xavier Sliman. Het zou een vaste bende zijn van 6 personen, waaronder ene Pierre M., omschreven als zeer gevaarlijk maar van hun delicten vind je op internet blijkbaar niets terug (ofwel hink ik ook achterop).

Re: Xavier Sliman

Is inderdaad vreemd en ik poog ook meer info te bekomen en ja die namen komen allicht ook niet uit de lucht gevallen dus we wankelen maar verder, toch?

Re: Xavier Sliman

De Basis wrote:

Tof, je zal maar Xavier Slimal heten en heel je privé (openbaar) leven wordt op een site over de Bende van Nijvel gesmeten. Terecht of onterecht?

Dit is echter de "echte" Xavier Sliman. Hier is dus zeker geen medelijden nodig hoor, die mannen waren/zijn beesten.

48

Re: Xavier Sliman

luk paard wrote:

Is inderdaad vreemd en ik poog ook meer info te bekomen en ja die namen komen allicht ook niet uit de lucht gevallen dus we wankelen maar verder, toch?

Ja ‘wankelen’ mag je het wel noemen. Als J.P. Adam of de gerechtelijke diensten van België of Frankrijk niet met extra info komen omtrent deze 6-koppige bende loopt het spoor zachtjesaan dood. Ook op het Franstalige forum geen vorderingen te bespeuren.

Ook omtrent de bekentenissen van de fruithandelaar uit Hoeilaart lijkt het windstil. Misschien goed nieuws? Wat ik me ook nog afvroeg; de initialen van de 5 namen die Jean Deprêtre gaf voor zijn dood; hadden die betrekking op het collectief van de overvallen of specifiek over Dekaise?

Re: Xavier Sliman

Inwoner van Aalst wrote:

Dit is echter de "echte" Xavier Sliman. Hier is dus zeker geen medelijden nodig hoor, die mannen waren/zijn beesten.

Op welke elementen baseer je je om daar overtuigd van te zijn? Zijn er trouwens ergens foto's van de echte Xavier Sliman?

Re: Xavier Sliman

Inwoner-van-Aalst, is inderdaad wel zo en net daarom zoek ik en wil ik er meer info rond vinden.

Zeno, ook dit is zo en dat is toch wel raar al twijfel ik niet aan het feit dat deze kerels/broers en co erg zware jongens waren/zijn. Meer info omtrent deze bende is toch noodzakelijk om een en ander verder te kunnen duiden. Misschien duidt de stilte op iets? Maar dan nog is er weinig nieuws te rapen via de wereldwijdeweg maar dat kan aan veel liggen en ik poog verder wat te vinden.

Toch zijn er heel wat "dingen" die de aandacht vergen (ik herhaal ze niet maar, is te vinden hier) en al is het dan wankelen dan is het beter dan halt te houden en dus ik poog en zoek. Adam geeft mij toch ook de indruk (ik keek filmpje al meermaals) van oprecht te zijn en geen fantast, wat niet over iedereen (ook op dit forum) kan gezegd worden.

Tja en die Pierre M.? Ik kan er niets over vinden behalve dat speurder Adam hem linkte aan de robotfoto 4! Maar dat is dus niets nieuws en ook niet meer info erover.