Re: Xavier Sliman

Ik denk echt dat de piste Adam de moeite loont!

Re: Xavier Sliman

Inwoner van Aalst wrote:

In volgend artikel lees ik dat er een zekere Patrick Verdin samen met een van de broers Sliman verdacht werd voor de moord op Michel Piro » YouTube

Dit filmpje is helaas verdwenen?

Re: Xavier Sliman

Ja! Ik had dat daarstraks ook al gemerkt. Vreemd!

Stel nu eens dat die broers kennissen (u weet hoe ik dit bedoel) waren van Dutroux? Broers hadden clubs in de sexbizness dacht ik te lezen en stel dat zij dus een link hebben met Dutroux, zie Verdin? Kortom, het is simpel lijkt mij en dan de hele operatie van doofpot en manipulatie en zo die kan verklaard worden omdat heel wat notabelen (laat mij hen cynisch zo noemen) bij die smerige activiteiten aanwezig zijn geweest etc ... Dit mag toch wel verder uitgespit me dunkt

64

Re: Xavier Sliman

Ik weet ik heb mijn twijfels over deze piste, mischien zijn ze betrokken in een nevenactiviteit. Ik zie meer in de piste van rijkswacht en militairen in combinatie met hand- en spandiensten met beroepgangsters zoals mischien de broers Sliman voor vuile werkjes.

65

Re: Xavier Sliman

Pierre-Léo Lacourse (alias Maltais)? Cf. Eén van de posts van Cobra. Ik verbind maar wat. Zou fijn zijn moesten ergens over verbanden tussen hypothesen en losse flarden gevonden worden...

Documentary of Pierre Maltais of the Cult Ecoovie » YouTube

Re: Xavier Sliman

Ik postte dit ook bij de moord te Nijvel-topic » Forum

Maar het mag hier ook want ik zie de bende moordlustige gekken her en der. Temse, Nijvel en Dekaise. De Saab en dezelfde wapens en koelbloedig moorddadig! De broeders Sliman en co zit het als gegoten zo te zien.

67

Re: Xavier Sliman

Het zou allemaal zomaar kunnen luc. Vandaar dat de naam bende van Nijvel meer mist maakt dan wat anders. De delicten opsplitsen is echt geen overbodige luxe. Grosso modo durf ik te stellen dat de Delhaize-overvallen een aparte groep vormen. Dekaise en Wittock-Van Landeghem en zoals je stelt Colruyt Nijvel hebben een andere insteek. De hypothese dat het bij de Colruyt om drugs ging die verstopt waren tussen allerlei goederen lijkt me zeer aannemelijk. Waarom ga je anders met een snijbrander een beveiligd magazijn openbreken? Volgens mij waren Fourez-Dewit op het verkeerde moment op de verkeerde plaats. Valt echter nooit te bewijzen.

Re: Xavier Sliman

De Slimans worden getypeerd als moordenaars zie ik. Ik vraag me af of ze ooit (los van de feiten die toegeschreven worden aan de Bende van Nijvel) één moord gepleegd hebben? Op wie, wanneer, waar, ... Zou één van de Slimans of beiden ooit een moord gepleegd hebben? Totnogtoe las ik noch nergens bewijzen (bv. veroordelingen enz...) of ernstige aanwijzingen daarover.

69

Re: Xavier Sliman

Dat zegt J.P. Adam in zijn verslag. Vernomen van de gendarmerie in Charleville Mesières.

Re: Xavier Sliman

Hier wat nieuws » Nieuws
En hier nog de bevestiging ervan van een andere Rijkswacht-collega van Adam » Nieuws