Re: Xavier Sliman

In geen enkele van deze gegevens vind ik echter de vermelding van een welbepaalde moord waarvoor zij zouden veroordeeld zijn. Er is sprake van "verdacht" op de moord van Piro en Tierry Sliman "gezocht" in meerdere moordzaken. Ik geef toe ... misschien zijn mijn vragen en mijn bedenking onterecht en te ver gezocht en waren het typen die steeds door de mazen konden glippen als het er op aan kwam hen te vatten en te veroordelen

72

Re: Xavier Sliman

Jean-Pierre Adam, luister eens vanaf 10:25 » YouTube

Re: Xavier Sliman

zeno wrote:

Pierre M. is misschien een Belg? Zoals Luc al zei lijkt die Jean-Pierre Adam nu niet direct het type dat van alles uit zijn duim ligt te zuigen.

Pierre M. In Het Belang van Limburg van 16 december 2017 staat hij met deze foto afgebeeld. Ik vermoed dat het een foto is uit de jaren tachtig:

https://i62.servimg.com/u/f62/11/22/12/24/pierre10.jpg

74

Re: Xavier Sliman

Ja, maar het ging om de vraag wie Pierre M. (?) was.

75

Re: Xavier Sliman

Bizar dat zijn naam nergens opduikt, ook niet op het forum van Les Tueries. Waarom heeft de journalist van Het Belang van Limburg dat niet gedaan of heeft Jean-Pierre Adam zijn naam niet voluit willen vermelden? Vreemd verhaal ...

Re: Xavier Sliman

zeno wrote:

Jean-Pierre Adam, luister eens vanaf 10:25 » YouTube

En ik denk dat er misschien achter de schermen en buiten het beeld van magazines kranten en tv/radio wel een en ander hierrond gebeurt hoor. De man lijkt mij echt wel integer en heeft een aantal documenten bij hem liggen en dus wie weet vernemen wij later hierover meer. Dat de documenten "vu et non codé" gestempeld kregen kan nagegaan worden indien dit gewild wordt, denk ik toch en dus wie weet? Stilte wil niet altijd zeggen dat er niets gebeurt.

77

Re: Xavier Sliman

Ik kan verkeerd zijn maar is Pierre M. niet Piro (=Pierre) Michel?

Re: Xavier Sliman

Ik weet dit niet want nog meer info zoekende edoch ik las/zag dat de robotfoto 4 die Pierre M. zou zijn die ook speurder op rust Adam aanhaalde.

79

Re: Xavier Sliman

Reneke wrote:

Ik kan verkeerd zijn maar is Pierre M. niet Piro (=Pierre) Michel?

Pierre M lijkt op robotfoto nr. 4. Michel Piro lijkt op robotfoto 18. Dus nee, Pierre M. is niet hetzelfde als Michel Piro.

Re: Xavier Sliman

luk paard wrote:

Ik weet dit niet want nog meer info zoekende edoch ik las/zag dat de robotfoto 4 die Pierre M. zou zijn die ook speurder op rust Adam aanhaalde.

Sorry ik las verkeerd. Die Pierre M. zal wel iemand anders zijn want die Piro Michel zou mogelijk omgelegd zijn door de bende Sliman en co (en die Pierre M. dus).