331

Re: Thierry Sliman

Grapje! Sorry. roll

332

Geen problemen voor mij, Thomas.

Vriendelijke groeten,

333

Youssou N'Dour wrote:

In de zaak-Sliman zal zich in de tweede helft van deze maand een opzienbarende ontwikkeling voordoen. Die ontwikkeling zal ongetwijfeld in het nieuws komen en terecht. Met respect voor degene die dat tot stand heeft gebracht. Chapeau!

Mag ik vragen welke ontwikkeling, Youssou?

In februari stond er ook iets belangrijks te gebeuren volgens jou. Enkele burgerlijke partijen stellen zich ook die vragen rondom uw info. Graag wat verduidelijking.

334

Zie de "opzienbarende" ontwikkeling » Forum

Dat Patrick Ramaël (» fr.wikipedia.org), die als onderzoeksrechter optrad in de zaak met betrekking tot de op 14-03-1982 bij de in het Franse Maubeuge gelegen kruidenierszaak Piot gepleegde diefstal, met braak en (schiet)geweld, thans in zijn hoedanigheid van advocaat zich heeft gesteld namens een aantal burgerlijke partijen, terwijl diezelfde Ramaël kennelijk geloof hecht aan het spoor-Sliman, noem ik nog steeds een belangrijke en opzienbarende ontwikkeling.

Ramaël zal - hoop ik - op basis van zijn - hoop ik ook - (zoveel mogelijk behouden) dossierkennis in de zaak-Piot, openingen kunnen creëren in het vastgelopen onderzoek naar de Bende van Nijvel.

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

336

Een man die er in 1982 niet in geslaagd is om een inbraak met schietpartij op te lossen, heeft na meer dan 40 jaar geen enkele meerwaarde meer voor dit dossier.

Youssou N'Dour wrote:

Ramaël zal - hoop ik - op basis van zijn - hoop ik ook - (zoveel mogelijk behouden) dossierkennis in de zaak-Piot, openingen kunnen creëren in het vastgelopen onderzoek naar de Bende van Nijvel.

Het zal je misschien verbazen maar het onderzoek is helemaal niet vastgelopen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | YouTube

Inderdaad. Als hij in hoedanigheid van onderzoeksrechter in 1982 de diefstal in Maubeuge NIET heeft kunnen oplossen, hoe zou hij het nu na 42 jaar wel kunnen?

338

Ben wrote:

Het zal je misschien verbazen maar het onderzoek is helemaal niet vastgelopen.

Tenzij U bij het onderzoek betrokken bent kan of mag U dat niet weten.

Ben wrote:

Het onderzoek is helemaal niet vastgelopen.

Gelukkig maar!

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

340

Kort maar krachtig. Bron?