Re: Jacques De Vlieghere

Tip:  trap

Re: Jacques De Vlieghere

coconut wrote:

The End heeft zeer duidelijk andere plannen. Ik geef het op.

Soms is het leven heel simpel, over mijn bedoelingen daar zijn ook vele getuigen van.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jacques De Vlieghere

coconut, ben je vertrouwd met het principe van de kritische massa? Mijn bedoelingen heb ik ooit voor mijn eerste post op het forum aan Ben overgemaakt, iedereen die me al ontmoet heeft ivm het dossier is daar deels of volledig van op de hoogte.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jacques De Vlieghere

Insp. Witse wrote:

Tip:  trap

ik kan je met zekerheid zeggen dat gelijkaardige situaties me niet vreemd zijn, er zijn trouwens getuigen van. Het voordeel van mij is, als ik val is het in de doos van Pandora. In dit topic zit dit vervat trouwens.

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

75

Re: Jacques De Vlieghere

the end wrote:
Insp. Witse wrote:

Tip:  trap

ik kan je met zekerheid zeggen dat gelijkaardige situaties me niet vreemd zijn, er zijn trouwens getuigen van. Het voordeel van mij is, als ik val is het in de doos van Pandora. In dit topic zit dit vervat trouwens.

Ik denk eerder in jouw doodskist, The End. Dit is echt niet ernstig meer ... gun jezelf het voordeel van de twijfel of stop gewoon met die raadseltjes.

76

Re: Jacques De Vlieghere

Insp. Witse wrote:

Tip:  trap

Een tip is een voorzet, een trap ook.
Voorzet = vóór Z = Y

77

Re: Jacques De Vlieghere

Reneke wrote:
Insp. Witse wrote:

Tip:  trap

Een tip is een voorzet, een trap ook.
Voorzet = vóór Z = Y

Verder dan Yggdrasil geraak ik niet.

Re: Jacques De Vlieghere

Raadsels? Lees de laatste post van Dim hier op het forum:

dim wrote:

Absoluut mee eens: lees Verdeyen + Godbille + Atlas + De Jonghe/Van Brussel en je hebt een Bingo-kaart in handen

De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.

Re: Jacques De Vlieghere

Michel Libert bracht in september 1982 commissaris Jozef Kausse op de hoogte van het bestaan van de WNP. De 2B/C-sectie, belast met extreemrechts in de provincie Brabant, schreef in totaal dertig rapporten, waarvan er 25 verdwenen. De vijf overige werden op zaterdag 22 oktober 1983 herschreven op dictaat van commissaris Smets. Inspecteur Gerald Damseaux had toevallig weekenddienst en was de stille getuige van de bijeenkomst in een belendend bureau, waar Smets, De Vlieghere en Van Mol, de secretaris van Raes, zich ophielden.

Na het aanbrengen van de nodige verbeteringen dicteerde Van Mol een verdieping lager de herschreven rapporten aan een directiesecretaresse, die er beschikte over een elektrische IBM-schrijfmachine, terwijl de rapporten van de 2B/C-sectie getikt waren op een verouderde mechanische Olympia.