Topic: Opsporingsbericht beruchte ‘paardenbeul’

Hoi iedereen, vooreerst zou ik Ben willen feliciteren voor deze geweldige website en bijhorend forum, respect. Ik ben een volger sinds ongeveer 2005, denk ik, de site zag er toen nog helemaal anders uit. Het bende-verhaal intrigeert mij sinds mijn tienerjaren en deze site en forum zijn steeds een interessant en leerrijk medium geweest. Ook een dikke pluim aan alle leden die hier actief zijn en info wensen te delen.

Ik heb me deze week uiteindelijk eens geregistreerd en nu gelijk dit topic aangemaakt (hopelijk in de juiste categorie) omdat het me intrigeert.

Er zou een verdachte in beeld zijn voor de vele gevallen van paardenmishandeling » www.lokalepolitie.be

De leeftijd, moedervlek, tatoeage en de aard van het misdrijf vind ik persoonlijk interessant. Ook in de getuigenis van de nogal verward overkomende Vemkeriky wordt er iets vermeldt ivm de paardenmishandelingen:

Hij liep af en toe vrij rond! Wie weet wat heeft hij ondertussen al geflikt? Diegene die stukken uit de paarden sneed, is die al gevonden?

Het kan ook totaal niets betekenen maar ik vind het interessant genoeg om even te delen.

Re: Opsporingsbericht beruchte ‘paardenbeul’

Hm. Moedervlek leeftijd en sadisme hebben idd raakpunten. Lijkt er ver af maar als het een 'psychopaat' is moet hij zich misschien soms nog eens kunnen afreageren. Nu niet direct iets om op te springen (lijkt me) maar als de dader gevat wordt zou het wel interessant zijn om te kijken waar hij begin/midden jaren 80 was.

Re: Opsporingsbericht beruchte ‘paardenbeul’

Klinkt interessant. Moeten we de term 'killer' vervangen door 'cutter'?

4

Re: Opsporingsbericht beruchte ‘paardenbeul’

Gaan zoeken in de buurt van Houtvenne? Nee toch ... te ver gezocht, allicht.

5

Re: Opsporingsbericht beruchte ‘paardenbeul’

P-51, er zijn er hier die het wel veel verder gaan zoeken dan Houtvenne toch? Mensen verhuizen. Ik ben van mening dat je niets mag laten liggen en elke steen moet omdraaien, ook deze. Er zijn al doorbraken geweest waarbij de sleutel nog meer onverwacht was dan dit. Ik kan me wel voorstellen dat als dit een echte link met de Bende van Nijvel heeft, deze persoon niet enkel door de autoriteiten wordt gezocht... In die optiek is dat bericht van de politie wel een serieuze knuppel in het hoenderhok.