Topic: Delen van documenten

Beste mede-forumleden,

Veel mensen verwijzen dikwijls naar documenten zoals PV's waarvan het mij niet altijd duidelijk is waar deze documenten gevonden kunnen worden. Zijn die documenten publiek of zijn dat documenten die eigenlijk niet in iemands bezig mogen zijn wegens "geheim van het onderzoek"?

Op het Franse forum staan er enkele van die documenten, maar meestal gedeeld op scribd.fr, een service waar je na 2 pagina's bekijken moet voor betalen.

Het delen van documenten kan ook gemakkelijker via dropbox, google docs of onedrive. Daar zijn de links volledig publiek als je dat wil.

Indien er mensen geïnteresseerd zouden zijn: als je documenten wil delen binnen deze community ben ik wel bereid om een document database op te zetten, die alle documenten opslaat en indexeert zodat ze doorzoekbaar zijn via een web interface voor iedereen.

Alternatief: ik kan ook een gedeelde documenten folder opzetten die iedereen kan synchroniseren/kopieren op zijn pc om daar dan lokaal te doorzoeken via Spotlight op Mac of de Windows zoek functie.

Veel documenten heb ik zelf niet in bezit, dus het zijn vooral mijn IT skills die ik hier wil inbrengen. wink

Re: Delen van documenten

Vind ik alleszins een schitterend initiatief Bert! Het zou het zoeken (zonder steeds het forum te moeten raadplegen) alvast heel wat vergemakkelijken! Ik ben voorstander. smile

3

Re: Delen van documenten

Dag Bert, goed initiatief en iets dat al heel lang op mijn to do-lijst staat maar er jammer genoeg nog niet van gekomen is. smile De hosting van mijn site is niet groot genoeg om het zelf aan te bieden. We kunnen de taken verdelen? Als jij het platform aanbiedt, zal ik helpen om documenten (pv's, verslagen, ...) te plaatsen. Het zou handig zijn als het een open platform is waar iedereen documenten aan kan toevoegen.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube