291

Ik heb het hier ooit nog al eens gepost, zeno heeft een letter verkeerd in zijn naam, de n moest een r zijn

292

Zeno is een walgelijke trol!

293

Mannen, als we niet willen dat er hier een slot op gezet zal worden door den Ben gaan we er best mee ophouden denk ik. Of de boodschap via een ander topic meegeven.

294

ctrix wrote:

Ik heb het hier ooit nog al eens gepost, zeno heeft een letter verkeerd in zijn naam, de n moest een r zijn

Door een beetje mensenkennis en voeling noemden wij hem al "Zero" in 2018.

edd wrote:

Niet alleen naar mijn aanvoelen wel beschermd. Voor onbegrijpelijke redenen zijn er al meldingen gewist. Zero's bericht is blijkbaar niet vatbaar voor begrijpelijke schrapping.

Bossi wrote:
ctrix wrote:

Door een beetje mensenkennis en voeling noemden wij hem al "Zero" in 2018.

edd wrote:

Niet alleen naar mijn aanvoelen wel beschermd. Voor onbegrijpelijke redenen zijn er al meldingen gewist. Zero's bericht is blijkbaar niet vatbaar voor begrijpelijke schrapping.

Sjonge jongens toch!! Door omstandigheden ben ik hier lange tijd niet kunnen aanwezig zijn...actief! Ik las wel regelmatig een en ander en jawel...dààr gaan zij opnieuw! En neen ik bedoel niet zeno want die zegt echt wel zinnige dingen en durft dingen in vraag te stellen en ook dingen die als onzin of alleszins heel erg ongeloofwaardig overkomen of zijn en dingen die heel veel vragen laten rijzen toch...zo ook te bestempelen! Is hij dan een zot?? Neen allesbehalve zelfs...maar een kritische noot of het hebben van een andere mening of kijk op de zaak en niet zomaar alles slikken wat hier wordt geschreven of aangehaald is voor sommigen voldoende of er met de botte bijl tegenin te gaan! Bah toch...en gelukkig maar laat de beheerder Ben dit staan en vewijdert hij niks! Dàt siert Ben die dus wel een gezonde verstand aan de dag legt!

296

De toon van dat bericht is ongepast. Dat gezegd zijnde geloof ik ook niet echt in deze piste.

Wie kritisch is bij elke getuigenis, heeft rationeel gezien een punt gelet op het wetenschappelijke onderzoek hieromtrent. Vanuit een emotioneel standpunt is het in dit onderzoek echter not done. Als het dan nog eens een getuigenis is die ondersteuning biedt aan het grote complot, dan wordt die getuigenis pas helemaal onaantastbaar. Een dwarsligger met ambetante vragen, wordt dan al snel zelf als deel van het complot beschouwd. Ik vraag mij alleen af of dat de beste houding is voor het onderzoek.

Mgr wrote:

Eens tijd om de respectloze 'leden' te bannen.

EN OF !!!!
HOOGTIJD !!!

Zoals Coconut gisteren op het forum schreef, even helemaal opnieuw beginnen... hoe is de loods in de picture gekomen & welke bewijzen / feiten kunnen aan de bende gelinkt worden.

Het in vraag stellen van stellingen vind ik normaal, houdt ons scherp! Maar zoals hierboven... respectloos!

299

Besluit: De loods is een gevoelig onderwerp, reden te meer om dieper te spitten. Lucien had het bij het rechte eind. Niet loslaten!

300

HIPA wrote:

Ik heb geprobeerd jouw als nabestaande of slachtoffer te zien maar dat wordt steeds moeilijker ?

Nu weet ik weer waarom ik niks meer poste , doet er niet toe wie je bent zeno maar proficiat met je geweldig doorzicht . Ik wens je nog veel geluk en liefde in het leven . En ik hoop dat je nooit moet doorstaan wat mij is overkomen .
Nog maar eens mij laten vangen op dit forum , ik leer het blijkbaar nooit af , je hebt gelijk dit was niet slim van mij .

Hipa je krijgt kritiek omdat je verhalen lanceert als zijnde ‘de waarheid’ die niet onderbouwd zijn met eender welk controleerbaar feit.  Elk huis heeft ook een goede fundering nodig.  Check your sources.