311

Re: Jezus-Eik: Loods

Tja, wat gaat er nog allemaal boven komen van uit Overijse. Ze hebben daar ten eerste mensen uit Overijse herkend bij de overval en ten tweede verdachten ze rijkswachters die ze dachten te herkennen. Daarna werden ze ondervraagd door mensen die op hun beurt van het onderzoek vlogen. Wie moesten die mensen nog vertrouwen? De algemene teneur was dus "ze zitten tussen ons". En dat dit geen subjectief gevoel was weten we ondertussen allemaal.

312

Re: Jezus-Eik: Loods

Bossi wrote:
coconut wrote:

En toen werd het plots heel stil .........................

Op Woensdag 8 november 2017 om 14.10 uur is er inzake N.R. een verhoor afgenomen, Coconut. Na de feiten te Overijse gebeurde er op ongeveer 600 meter afstand trouwens ook iets bijzonders.

De groep Dyane van de Rijkswacht hadden twee voertuigen in dienst van het merk Mercedes type 280 SEL van grijze kleur. Waren trouwens te herkennen aan de twee meter antenne, geplaatst in het midden van het kofferdeksel en op het dak de antenne van een autotelefoon waarmee de voertuigen waren uitgerust.


...ja en war deden die Mercedessen of wat gebeurde er op 600 m, wat trouwens de afstand is van de Delhaize tot RN zijn huis ....
Je maakt het spannend ...

313

Re: Jezus-Eik: Loods

finn wrote:

...ja en war deden die Mercedessen of wat gebeurde er op 600 m, wat trouwens de afstand is van de Delhaize tot RN zijn huis .... Je maakt het spannend ...

U kan mij altijd per email contacteren, Finn. Net zoals ik R.N. niet heb vernoemd op een openbaar forum, ga ik ook geen uitspraken doen in het openbaar over verklaringen die vervat zijn in een verhoor dd. van 8 november 2017. Soms val ik wel van de ene verbazing in de andere. Wat is nog een dringend opsporingsbericht als er dodelijke slachtoffers op een plaats delict niet als dringend opsporingsbericht wordt beschouwd binnen het CBO van de Rijkswacht?

314

Re: Jezus-Eik: Loods

R.N. is later terug te vinden in Oost Vlaanderen, omgeving Decroo. Ook Nitelet
zou daar een tijdje in die buurt gaan wonen zijn . Is er iemand die dit laatste kan bevestigen? Kent er iemand Skyper van het forum?

315

Re: Jezus-Eik: Loods

coconut wrote:

R.N. is later terug te vinden in Oost Vlaanderen, omgeving Decroo. Ook Nitelet
zou daar een tijdje in die buurt gaan wonen zijn . Is er iemand die dit laatste kan bevestigen? Kent er iemand Skyper van het forum?

Als ik mij niet vergis is daar in de omgeving een masker of pruik gevonden dat aan Aalst gelinkt wordt

316

Re: Jezus-Eik: Loods

Kunnen we dat ergens terugvinden? Hoe weet je dat? Ondertussen via nog een andere bron vernomen: Tijdens de periode van de bende van Nijvel was R.N.  werkloos behalve de periode van december 1982 tot april 1983. hij werkte toen in de garage Lekeux Clairembourg, Avenue des Princes 7 te Waver. R.N. is ooit zelfstandig garagist geweest.

317

Re: Jezus-Eik: Loods

coconut wrote:

R.N. is ooit zelfstandig garagist geweest.

Dat is correct, Coconut.

318

Re: Jezus-Eik: Loods

coconut, aan zijn posts kan ik eigenlijk goed afleiden waar skyper woont/woonde in Genval. Hij heeft maar 6 posts geplaatst. Waarschijnlijk net hetgeen hij gezien had. verder geen interesse blijkbaar.

319

Re: Jezus-Eik: Loods

Coconut, de info van de pruik of masker is bekend bij de CWB en zou mogelijk gelinkt zijn aan Aalst. Dus raar dat die pruik of masker direct na Aalst daar terecht kwam. Pilarski zou mogelijk de wagen in de steengroeve van Lessines gedumpt hebben en dan met de wapens via de Route de la Collines langs Lierde naar Doornik gereden zijn om zo naar zijn ouders te rijden of zoals jij aanhaalt met uw 2 namen in de buurt? Maar de vondst van de pruik of masker klopt wel degelijk en is bekend bij de CWB.

320

Re: Jezus-Eik: Loods

Zenga, bedankt. Waar is "daar " precies, weet je dat? Ik bedoel gemeente? Straat? Of eventueel bij wie? Finn, als je eventueel straat kan doorgeven of nog preciezer zijn kan je dat dan aub via mail doorgeven? Skyper heeft in die paar posts genoeg gezegd.

Tussen haakjes, Nitelet zat tot een paar jaren geleden nog altijd in de cocaïne. Als je tussen de regels leest dan begon voor hem "de grote ellende" op het moment dat hij de familie De Staerke leerde kennen (ik denk trouwens dat hij de peter is van iemand uit die fam.).