331

coconut wrote:

R.N. is later terug te vinden in Oost Vlaanderen, omgeving Decroo. Ook Nitelet
zou daar een tijdje in die buurt gaan wonen zijn . Is er iemand die dit laatste kan bevestigen? Kent er iemand Skyper van het forum?

Als ik mij niet vergis is daar in de omgeving een masker of pruik gevonden dat aan Aalst gelinkt wordt

332

Kunnen we dat ergens terugvinden? Hoe weet je dat ?

Ondertussen via nog een andere bron vernomen:
Tijdens de periode van de bende van Nijvel was R.N.  werkloos behalve de periode van december 1982 tot april 1983 . hij werkte  toen in de garage Lekeux Clairembourg, Avenue des Princes 7 te Waver.
R.N. is ooit zelfstandig garagist geweest.

333

coconut wrote:

R.N. is ooit zelfstandig garagist geweest.

Dat is correct, Coconut.

334

coconut, aan zijn posts kan ik eigenlijk goed afleiden waar skyper woont/woonde in Genval. Hij heeft maar 6 posts geplaatst. Waarschijnlijk net hetgeen hij gezien had. verder geen interesse blijkbaar.

335

Coconut de info van de pruik of masker is bekend bij de CWB en zou mogelijk gelinkt zijn aan Aalst    Dus raar dat die pruik of masker direct na Aalst daar terecht kwam.   Pilarski zou mogelijk de wagen in de steengroeve van lessines gedumpt hebben en dan met de wapens via de route de la collines langs Lierde naar doornik gereden zijn om zo naar zijn ouders te rijden of zoals jij aanhaalt met uw 2 namen in de buurt ?   Maar de vondst van de pruik of masker klopt wel degelijk en is bekend bij de CWB

336

@Zenga. Bedankt, waar is " daar  " precies, weet je dat ? Ik bedoel gemeente? Straat ? Of eventueel bij wie ?
Finn, als je eventueel straat kan doorgeven of nog precieser zijn kan je dat dan aub via mail doorgeven ? Skyper heeft in die paar posts genoeg gezegd.

Tussen haakjes, Nitelet zat tot een paar jaren geleden nog altijd in de cocaine .
Als je tussen de regels leest dan begon voor hem "de grote ellende " op het moment dat hij de fam. De Staercke leerde kennen. ( ik denk trouwens dat hij de peter is van iemand uit die fam.).

337

En jij mag me altijd via mail een foto van RN doorgeven, coconut.

338

Finn, ik herhaal een bericht van jou:
"Ik heb hier ergens ooit iets gelezen van de villa aan de overijsesteenweg, op 200 m van schietpartij Hoeilaart, villa in eigendom van discutabel Brusselse advocaat. Dat kan ik bevestigen. Op een dag werd de villa omsingeld door leden van de politie. Men had bouhouche letterlijk in het vizier. Toen kwam er bevel vanuit Brussel : direct afbreken en terug naar Brussel. Mijn beste vriend was daarbij! Hij had altijd de foto’s van gangsters in zijn portefeuille .

Idem bij de loods voor Görts .
En daarna Delta hetzelfde ivm de loods.

Heeft jouw beste vriend een idee wie of wat er bedoeld werd met "Brussel" ?
Wie was toen hun chef in Brussel? En als hij dat niet weet, wie was zijn directe chef ? Werkte hij voor de GP? Was jouw beste vriend zelf uit Overijse?

339

coconut wrote:

Finn, ik herhaal een bericht van jou:
"Ik heb hier ergens ooit iets gelezen van de villa aan de overijsesteenweg, op 200 m van schietpartij Hoeilaart, villa in eigendom van discutabel Brusselse advocaat. Dat kan ik bevestigen. Op een dag werd de villa omsingeld door leden van de politie. Men had bouhouche letterlijk in het vizier. Toen kwam er bevel vanuit Brussel : direct afbreken en terug naar Brussel. Mijn beste vriend was daarbij! Hij had altijd de foto’s van gangsters in zijn portefeuille .

Idem bij de loods voor Görts .
En daarna Delta hetzelfde ivm de loods.

Heeft jouw beste vriend een idee wie of wat er bedoeld werd met "Brussel" ?
Wie was toen hun chef in Brussel? En als hij dat niet weet, wie was zijn directe chef ? Werkte hij voor de GP? Was jouw beste vriend zelf uit Overijse?

hier antwoord ik liever per email op Coconut. Als jullie het mij niet kwalijk nemen.Dat is zo'n vriend waarvoor ik mijn leven zou geven, ik zal zijn loyauteit nooit beschamen.

340

coconut wrote:

@Zenga. Bedankt, waar is " daar  " precies, weet je dat ? Ik bedoel gemeente? Straat ? Of eventueel bij wie ?
Finn, als je eventueel straat kan doorgeven of nog precieser zijn kan je dat dan aub via mail doorgeven ? Skyper heeft in die paar posts genoeg gezegd.

Tussen haakjes, Nitelet zat tot een paar jaren geleden nog altijd in de cocaine .
Als je tussen de regels leest dan begon voor hem "de grote ellende " op het moment dat hij de fam. De Staercke leerde kennen. ( ik denk trouwens dat hij de peter is van iemand uit die fam.).

ben mij daarnet nog eens gaan vergewissen van de lokatie van de straat tov de oude schietbaan. mijn gedacht is maar 2 cents waard maar beperkt zich wel tot een paar huizen. ik zal je antwoorden.