411

Re: Jezus-Eik: Loods

fenix wrote:

Misschien heb ik inderdaad een goede reden om te blijven doordrammen over Overijse.

Dan zou ik die heel graag weten, want momenteel zie ik echt geen enkel argument dat deze plaats of deze getuigenis interessant maakt.

fenix wrote:

Vergeet ook niet dat Overijse de plaats was waar een ganse ploeg klaar stond om Bouhouche op te pakken. Tot er een bevel kwam uit Brussel ...

Wat heeft dat met de loods te maken?

fenix wrote:

of de plaats waar iemand bekende "wij waren aanwezig maar hebben dat kind niet gedood"

Wat heeft dat met de loods te maken?

fenix wrote:

of de plaats waar een getuige dacht een schoolvriend te herkennen.

Wat heeft dat met de loods te maken?

fenix wrote:

En wat is er met al die gegevens gedaan? Niets.

Wie zegt dat er niets gedaan is met die info? Ik heb geen toegang tot het gerechtelijk dossier. Ik kan daar dus niet over oordelen.

fenix wrote:

Vond je het trouwens ook normaal dat men met de snelheid van het licht bij Finne thuis stond na de overval  om vervolgens zijn honden neer te schieten en zijn huis te doorzoeken.

Achteraf gezien is dat inderdaad niet normaal, maar wij weten niet hoe de omstandigheden op dat moment waren en waarom ze die beslissing hebben genomen. Het is heel gemakkelijk om achteraf te oordelen over een bepaalde beslissing - als je alle feiten ter beschikking hebt - maar op het moment zelf neem je soms beslissingen die fout zijn maar op dat moment juist lijken. Maar dat heeft niets met dit topic te maken.

fenix wrote:

Of gaan jullie ook nog boven komen met die PV's. Goed plan. Dan kunnen vanaf morgen de boeken definitief gesloten worden.

Als het relevante informatie is, dan deel ik die. Ongeacht in welke vorm (PV, nieuwsbericht, …). En ik zal je een geheimpje vertellen; het zal niet door deze website zijn dat het onderzoek mislukt is. wink

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

412

Re: Jezus-Eik: Loods

Ik was niet van plan nog te antwoorden in het topic loods omdat je schrijft dat ik "doordram". Noch jij noch ik hebben het dossier Ben. Eigenlijk is het simpel, als drie mensen er naast zitten, zit ik er ook naast. Slechts 1 er van is een forumlid en hij schreef over deze zaak:

HIPA wrote:

Beste mensen; deze week is zeer belangrijk. De volledige bende ligt op tafel, namen adressen enz. ... Het ongelooflijke is dat dit ook het geval was lang geleden. Men zei toen op een dood spoor te zitten wat natuurlijk flauwekul was. De loods is de uitvalsbasis geweest waar al jullie namen van hierboven in voorkomen. De Staerke heeft maar een keer niet gelogen, dat was in 91 bij zijn verklaring.

Alles is geweten, als er nu niks van komt zal dit tot in de eeuwigheid gemanipuleerd worden, sommige loges zijn zo machtig en bezitten alles, ook justitie. Of zou er toch nog gerechtigheid zijn.

Voor mij staat de mens centraal. Daarmee bedoel ik dat ik veel meer belang hecht aan hetgeen sommige mensen zeggen of verklaren dan dat ik belang hecht aan PV's of nieuwsberichten. Ik heb te veel bewijzen gezien van het feit dat we deze twee laatsten niet kunnen vertrouwen. En ja, getuigen kunnen er ook naast zitten gezien de verschrikkelijke omstandigheden. Maar als zij er naast zitten doen ze dat ten minste niet bewust.

Het laatste dat ik over dit onderwerp wil zeggen is dat we het hier in dit topic veel te veel hadden over de " boeven" en veel te weinig over politie, rijkswacht, magistraten etc. ... De naam De Staerke bijvoorbeeld is hier op dit forum honderden keren genoemd, maar geen woord, geen half woord over een jeugdvriend die een getuige in Overijse meende te herkennen. Aan deze "dwaling" heb ik ook schuld door in te gaan op discussie's over een trampoline of een waterput of zelfs over de persoon Lucien. Ik wil nog 1 ding over Lucien zeggen. Ik vind het vreselijk voor die man dat het in zijn laatste minuten nog over de Bende moest gaan. En hij was niet alleen. Moge hij eindelijk in vrede rusten.

413

Re: Jezus-Eik: Loods

Dat HIPA dan naar de pers gaat en alles openbaar maakt. HIPA moet geen schrik hebben dat ze hem gaan vervolgen als hij de waarheid spreekt. Daarvoor heeft men te veel schrik van de publieke opinie.